dinsdag 25 juni 2013

HET ALLEREERSTE BLOGAZINE EN IK STA ER IN!

Vanaf vandaag in de winkels: het BLOGazine van Fashionista magazine! Het is het eerste tijdschrift dat over Nederlandse bloggers gaat en ik sta er in! Het BLOGazine is een special edition van Fashionista magazine. Er staan stukjes in over buitenlandse bloggers, maar het grootste deel gaat over Nederlandse bloggers. Het BLOGazine bestaat uit 89 pagina’s vol beautytutorials, tips over hoe je je blog bekender en groter kunt maken, modemissers, veel outfits en een hele hoop interviews. Het magazine is leuk om zo te lezen, maar het is vooral ook interessant voor meiden die zelf een blog hebben want je kunt er veel van leren.

Vandaag kwamen we met een aantal bloggers bij elkaar op het kantoor van Sanoma. De bloggers die je hierboven ziet staan allemaal in het Blogazine met een leuke tutorial of een interview. Op de foto zie je beautybloggers Helen en Aranka, fashionblogger Rowan en Instagram queen Negin.

Je kunt het BLOGazine voor €4,50 kopen en het is te vinden in alle winkels waar ook andere tijdschiften verkocht worden (Bijenkorf, AKO, etc). Mocht je lekker aan het chillen zijn in je vakantie en geen zin hebben om van de bank af te komen dan kun je hem hier online bestellen. Je betaalt geen verzendkosten!
Ik vond zelf het interview met Yara van Thischicksgotstyle.com erg leuk en interessant om te lezen. Ze vertelt hierin hoe zij startte als blogger en hoe zij de groei van haar blog heeft ervaren. Ik sta zelf in het stukje ‘Me & My city’. Bloggers laten je zien in welke stad zij wonen en wat volgens hen in die stad de hotspots zijn., Ik laat je op mijn pagina (yes, ik heb een hele pagina voor mezelf!) zien wat ik de leukste plekjes van Rotterdam vind.

Wat vind je er van? En ga jij hem kopen? Let me know!

 Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

64 opmerkingen:

  1. Ik had het gezien echt gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool! Die wil ik ook lezen! Liefs Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga 'm morgen denk ik even halen uit school, ik ben zo jaloers op jou! Ik hoop dat ik met mijn blog net zo ver kom als jij, zo leuK! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah super leuk om te horen! En zeker doen dan, want hij staat vol leuke tips waarmee je de kwaliteit van je blog kan verbeteren :)

      Verwijderen
  4. Ah wow, this looks so good! I just wish it was in England!

    www.laurensibs.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt interessant, ik ga hem deze week kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik wil hem graag kopen ik hou van blogs:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaauw super leuk!! :) Zo tof dat je er zelf ook in staat!
    Kan je dit ook kopen in België of enkel in Nederland?

    http://leenphilips.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik zo niet, ik ga het even voor je navragen!

      Verwijderen
  8. Wat gaaf dat je daarin staat! Ik ga 'm ook zeker kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super tof dat je daarin staat!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Gefeliciteerd :). Ik ga hem zeker weten halen voor in de auto onderweg naar Paris aankomende zondag!
    Ik ben benieuwd! Het lijkt me een erg leuk tijdschrift om te lezen.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf dat je erin staat! Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaaf! Leuk voor in de vakantie indd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik was hem eigenlijk al van plan vandaag te kopen, helaas was hij nog niet verkrijgbaar in ons dorp :( Nog eventjes wachten dan maar.

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb 'm besteld omdat ie hier nog niet in de winkel was: ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kreeg hem vanmiddag binnen, hij is heel erg leuk geworden! En je eigen pagina, wat gaaf! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk geschreven,Jennie!
    Ik vond het echt supergezellig vandaag en zie je vast snel wel weer!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil hem zo graag hebben, maar woon in België :(

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je er in staat! Ik ga 'm ook halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. echt heel erg leuk dat je in het tijdschrift staat! Ben erg benieuwd en ga hem vandaag gelijk kopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk zeg! Ik denk wel dat ik hem ga kopen, lijkt me interessant!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. erg leuk!
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat super gaaf zeg! Ik ga hem ook meteen kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben benieuwd naar al die tips :) Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is gaaf, een magazine over bloggers!! Ziet er ook mooi uit, heel fris en jong.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind de Blogazine echt ge-wel-dig, wat een leuk concept! Nu extra trots dat ik deel uitmaak van het Fashionista-team :-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk! Denk dat ik hem inderdaad wel ga halen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lijkt me een super leuk en inderdaad interessant blad
    Wat gaaf dat je erin staat!

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk artikel heb je ervan gemaakt! Was leuk je gisteren ontmoet je hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb hem net besteld kan niet wachten om je interview te lezen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super gaaf dat je er in staat!!! En een hele pagina... heb je deze zelf mogen ontwerpen of heb je de inhoud aangeleverd?

    xoxo
    Sanne

    www.sannejorna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik ben trots op je!

    kus, elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk ! Ik ga dat tijdschrift zeker kopen, vind erg interessant :D

    http://whenblossomsbloom.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel erg leuk en gaaf dat jij er in staat! Ik ga hem sowieso kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik kreeg hem gisteren door de brievenbus! Wat gaaf dat je erin staat! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat ben ik nu ongelooflijk jaloers op je haha, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Supertof! Ik ga hem meteen vanmiddag halen, erg leuk dat er nu ook een BLOGazine is :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  37. zo tof !
    ik ga hem morgen meteen halen :)
    en stiekem ben ik wel een beetje jaloers op jouw met al die leuke dingen die je doet nu hihi !

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat super leuk! Ga hem kopen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik heb een abonnement op de Fashionista, dus ik had je er al in gespot. Echt super leuk :D.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super gaaf Jennie!! Ik ga hem zeker kopen :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blospot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ah bedankt voor je linkje! Next time kunnen we hopelijk wat nader kennis maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)