dinsdag 11 juni 2013

GALA WEREDI 2013

Vrijdag ging ik naar Valkenswaard, het dorpje waar ik woonde voordat ik naar Rotterdam ging, om foto's te maken tijdens het gala van mijn oude school WereDi. Mijn twee vriendinnen Eline en Mei Siu deden dit jaar gala dus ik wilde er heel erg graag bij zijn. Voordat het gala en de daarbij behorende stoet begonnen, ging ik naar Mei Siu toe om foto's van haar en Eline te maken.

En ik was niet de enige die naar Mei Siu kwam! Er kwamen nog meer vriendinnen en de familie was ook aanwezig. Ik had maar kort de tijd om foto's te maken omdat de stoet al vroeg begon maar ik ben erg blij met het resultaat!


Mijn vriendinnetjes zagen er echt zo mooi uit! :) :)


Onze vriendin Amber reed in de stoet met Mei Siu en Eline achter op de wagen


Allemaal mooie jurken op een rijtje :) Mei Siu - Eline - Margot - Brigitte - Fleur

De manier van de meiden om doei te zeggen tegen de school, haha!
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

34 opmerkingen:

  1. Ze zagen er zeker mooi uit, prachtige jurkjes! En je hebt ook hele mooie foto's gemaakt :) Ik heb dit jaar ook eindexamen gedaan maar zo'n leuke stoet met auto's etc hebben wij helaas niet gehad :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zager er prachtig uit! Leuke foto's :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die jurk van Eline is echt mooi, die lange van wit kant! Weet je waar die van is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en zulke gave jurkjen! In zo'n jurk voel je je net een prinses. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een mooie jurken hebben die meiden zeg :O.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtige jurkjes en foto's. Je vriendinnen zullen zeker blij zijn met de foto's die je van ze hebt gemaakt :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een beauty's! Mooie jurken ook. Je hebt erg mooie foto's gemaakt Jennie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaauw wat een mooie jurken! Ik vind vooral die van Mei Siu echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vooral het kleed van Mei Siu is echt WAUW!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zien er allemaal mooi uit inderdaad! Vooral eline haar jurk vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier een berichtje zoals je dat hopelijk kan waarderen:

    Super leuke, lieve foto's! En wat passen alle meiden ook mooi bij elkaar... :)

    X Marjolein | Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's heb je gemaakt! Die jurk van Mei Siu is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waaauw jeetje wat een mooie meiden en prachtige jurken zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt hele mooie foto's heb je gemaakt Jennie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, echt heel mooi, zeg! Mooi voorproefje op MIJN gala over twee jaar :p
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een prachtige meiden én prachtige jurken! En die laatste foto, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een mooie meiden en hele leuke foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke en mooie foto's! Hele mooie jurken ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke foto's! De meiden zien er allemaal heel mooi uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi zeg! De foto's bij de auto met de ballonnen vind ik het gaafst. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto's! Leuk dat je die ging maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stuk voor stuk echt prachtige jurken! Toch jammer dat je maar 1 keer slaagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige foto's heb je gemaakt, super leuk ook met die ballonnen erbij. En wauw, wat hadden je vriendinnen allemaal mooie jurken aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw waar komen al die mooie jurken vandaan? Het zijn echt van die prinsjes droomjurken haha
    X

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, echt hele leuke en mooie foto's <3

    x

    www.maritkirsten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke foto's, en super mooie jurken!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie jurken zeg!

    Love Appie | jusde-pomme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)