dinsdag 28 mei 2013

TODAY'S OUTFIT

Even een snelle post want het is weer ontzettend druk vandaag! Ik heb vanochtend snel tussen de lessen door deze outfitfoto's gemaakt met Kim. Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe mensen zo erg verschillen qua kleding wanneer de zon weer gaat schijnen. Ik liep vanochtend in een t-shirt (het was immers al 15 graden 's ochtends, dan mag dat toch?) en onderweg naar de tram kwam ik bijna alleen maar mensen met een dikke jas tegen. In de tram zelf zag ik dan weer mensen met blote benen maar dat vond ik een beetje too much. Zie jij ook altijd zoveel verschillen wanneer de eerste zonnestralen tevoorschijn komen? Vandaag heb ik trouwens mijn nieuwe Fab portemonnee bij me! Ik ben voor dezelfde kleur gegaan als degene die winnares Sasha won op mijn blog tijdens de Monday Giveaway. Heb je de winactie van deze week trouwens al gezien? Je kunt twee items van Vero Moda winnen! Meedoen kan de hele week nog hier.

top: vintage
jeans: primark
schoenen: ZARA
portemonnee: Fab
ketting: @jazzybellesshop


(door: Jennie Gielen. Foto's: Kim Strigl)
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

42 opmerkingen:

  1. Haha, herkenbaar. Ik zit meestal al in een shirtje op de fiets terwijl anderen nog met een sjaal rondlopen. Ik kan er niks aan doen, ik heb het nu eenmaal snel warm ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie outfit jennie!
    haha en erg herkenbaar geschreven,
    de een in zn winterjas, de ander op teenslippers!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een coole loafers. Ik vind het geweldig hoe je nagellak, clutch en lippenstift bij elkaar matchen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar inderdaad! Wat zag je er leuk uit! Love the shoes, maar ze zien er niet echt uit alsof ze lekker lopen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zie ik ook vaak, al vind ik het zelf soms ook wel moeilijk om te kiezen. Vaak heb ik liever een dikke jas bij, die ik uiteindelijk niet nodig heb, dan de hele dag koud te hebben

    leuk dat je lippenstift en portefeuille matchen :)

    www.tripsandtreasures.net
    new outfit post !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd zo herkenbaar! Ik hou van je schoenen , ze zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. awesome outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great look! Love the espadrilles!


    xx Riëlle

    itsraininghas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke casual outfit vooral de schoenen zijn erg leuk.xx
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Herkenbaar! Ik ging gisteren naar het werk op de fiets. Heerlijk in de zon met mijn t-shirtje. Onderweg kwam ik mensen in hun winterjas tegen. Ik vraag me af of ze niet om vallen van de hitte :p maar leuke outfit heb je weer samen gesteld! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je ziet er weer heel leuk uit!!

    www.thelooksforless.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De espadrilles zijn zo cute!
    Ik moet ook nodig eens een paar kopen ;)

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    Check out my GIVE-AWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je toch een mooie meid! Leuk outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel herkenbaar je ziet sommige mensen al in hele korte broekjes lopen en andere mensen hebben hun winterjas nog aan haha!

    Leuke outfit!

    Liefs, Lisanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love the necklace, you are so pretty! :)

    http://kadddii.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey,
    great pictures and a beautiful outfit.
    I love your shoes.
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke ketting! En die portemonnee is ook erg leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit weer, die schoentjes zijn zo schattig! En je portemonnee is ook mooi, heel gaaf kleurtje heb je gekozen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous outfit, love the pop of color in the accessories! You look really gorgeous!
    What a lovely blog x

    talkingpickles.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die espadrilles blijven zo leuk!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk! Vind de kleur van je nagels en clutch zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je nagels en je clutch matchen echt perfect!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke outfit, die ketting is echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke ketting, clutch en schoenen!

    www.linlicious-style.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie outfit! Ik vind je portemonnee en horloge heel mooi samen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha ik snap wat je bedoelt over die verschillen.
    Toffe look trouwens, en je lippenstift is ook mooi :)
    Love Appie | jusde-pomme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. nice blog!!
    http://victoriapeace.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie outfit en wat een leuke ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Haha herkenbaar van die outfits zodra het zonnetje weer gaat schijnen! Ik had zelf ook flatjes en een opgerolde broek aan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)