dinsdag 7 mei 2013

TODAY'S OUTFIT


top, necklace H&M // jeans Primark // sandals ZARA // bag Versace via spartoo schoenen

Vandaag kan ik eindelijk mijn nieuwe ZARA sandalen dragen! Tot nu toe lopen ze heerlijk :-) Vanochtend had ik mijn laatste deadline voor dit kwartaal en na een aantal avonden stressen is het gelukkig gelukt. We moesten een hele hoop dingen doen met betrekking tot lettertypes, tijdschriftartikelen vormgeven, visitekaartjes maken en nog veel meer. Nu ga ik lekker de stad in om te werken aan een tijdschrift artikel (binnenkort meer daarover!) en ik ga met mijn klasgenootjes ergens gezellig wat eten. En vanavond nog even naar school voor mijn keuzevak genaamd 'Shoppen, de winkel moet entertainen'. Ik ben erg benieuwd wat we daar gaan doen! Wat zijn jouw plannen nog voor vandaag?

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

36 opmerkingen:

  1. Ik ga vanavond met jou uit eten en daarna onze heerlijke zonnige vakantie boeken!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook mee uit eten en een heerlijke zonnige vakantie boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige ketting draag je hier. :) Ik ga weer lekker studeren straks.. Jeej. ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit :)!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe outfit, lekker simpel (:
    Dat keuzevak klinkt alvast super boeiend, eigenlijk de hele studie die je volgt!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo een drukke dag voor de boeg als ik het zo lees!
    Ben erg benieuwd naar je artikel. Ik heb daarentegen
    vandaag niet zo heel veel gedaan, een heerlijke
    chill dag dus ;)

    De Zara sandaaltjes staan je cute!

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! Die ketting staat er ook leuk bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfit! Veel plezier vandaag!
    Ik ga vanavond lekker barbecuen :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt als een erg leuk keuzevak! Zelf heb ik zo weer een rijlesje en verder op tijd naar bed aangezien er morgen weer hard geleerd moet worden voor de examens

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit, vind je ketting erg mooi! Je keuzevak klinkt er leuk, ben benieuwd wat het inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie outfit Jennie! Wat klinkt je studie leuk haha :) Veel plezier vandaag. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk! Ik hou van van die kleine knoopjes in je t-shirt leggen. Geeft net wat extra's!

    XX Red Sonja

    Winactie: Rosé sieraden setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke outfit! En ik ben nu ook erg nieuwsgierig naar die les, haha!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben oook nieuwsgierig wat je gaat doen met je keuzevak! :) Leuke outfit weer, je hebt echt een geweldige stijl :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat meerkeuze vak klinkt interessant :) Ik ga helaas de hele avond aan een japans tolk gesprek werken ... maar gelukkig ook gezellig pannekoeken met mijn huisgenoot eten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cute necklace. :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De sandaaltjes zijn inderdaad leuk. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie ketting en liefde voor je tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love the sandals! Actually I'm also in love with this shoulder bag, I don't know which verion I love more, red or black:)

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke outfit! Ik vind de ketting prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke outfit! De ketting is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer een geweldige outfit Jennie! Ik kijk altijd met super veel plezier op je blog :)

    xx
    http://myrunwayfashionworld.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi!! Ziet er weer geweldig uit! Die slipper heb ik ook :)
    Vond het afgelopen donderdag ook gezellig! Zie je snel bij een volgend event.

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie outfit! Vooral je ketting is echt super

    BeantwoordenVerwijderen
  25. nice outfit en mooie sandalen <333
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)