woensdag 15 mei 2013

SOON THIS WILL BE MINE




Nog heel even wachten tot ik hem eindelijk zelf vast kan houden; deze super mooie tas van Great By Sandie! Toen ik hem in de webshop van Spartoo schoenen zag staan wilde ik hem meteen hebben. Hij heeft wat weg van de Alexander Wang Rocco tas, alleen vind ik deze net wat mooier. Ik zou snel uitgekeken raken op de studs van de Alexander Wang. Deze is PERFECT! Ik kan niet wachten tot ik hem over twee weekjes ongeveer heb :)

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

34 opmerkingen:

  1. Helemaal jouw ding, mooie tas !

    www.tripsandtreasures.net
    new outfit post

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie tas!
    Ik ben ook nog altijd op zoek naar een perfecte zwarte tas voor mij,
    weet alleen nog niet zo goed wat ik wil :P

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw hij is inderdaad, wel heel mooi! en het leer ziet er ook echt mooi uit!

    fashionate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super mooi; al ben ik erg blij met mijn zwarte studs op mijn alexander wang bag ;)
    Ik raak er nooit op uitgekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful bag! Curious on how it looks in real life, if you know what I mean. xx

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige tas zeg. Ik zou deze ook graag willen hebben. Past bijna overal bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oke, ik ben verliefd! Die tas is echt super leuk! Daar kan je leuk outfits mee combineren. Ben benieuwd hoe die eruit ziet in real life! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave tas! Ik zag dat je me op instagram wilde volgen, dus ik spitte jou instagram ook eventjes af. Toen ik zag dat je een blog hebt was ik er wel benieuwd naar geworden en het ziet er echt heel erg leuk uit! Ik heb je gelijk toegevoegd aan mijn bloglovin' om dagelijks een artikel te kunnen lezen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een mooie! Doet me inderdaad erg denken aan de Alexander Wang coco studded bag! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie tas. Ik ben erg benieuwd hoe je het gaat dragen.

    xx

    Style of Purity
    ENTER MY GIVEAWAY HERE

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem echt heel mooi! Ben benieuwd of hij goed bevalt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie tas! Dat word vast je lievelings!
    Succes met afwachten!
    Liefs Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Had 'm natuuuurlijk al op Facebook geliked,
    maar hij is echt heel erg gaaf!
    Ben benieuwd hoe die in het echt is!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)