zondag 5 mei 2013

SOLUDOS: LEUKE ESPADRILLES!


Zoals je misschien wel weet kocht ik laatst mijn eerste paar espadrilles bij de ZARA. Ik heb ze al erg vaak gedragen (zodra het goed weer is gaan ze aan!) en ik zie steeds weer leuke outfits met espadrilles voorbij komen op andere blogs. Ik vond het merk Soludos op internet en dit moet ik echt met jullie delen! Ik vind het allemaal ontzettend leuke espadrilles met lekker vrolijke en zomerse printjes. Degene met de hartjes er bij zijn mijn favorieten. Ik vind vooral die zwart/witte erg leuk omdat ze wat weghebben van de bekende Chanel espadrilles. De prijzen voor deze schoentjes liggen tussen de €22,19 en €33,28. Best prijzig voor espadrilles, maar dan heb je wel een leuk paar met goede kwaliteit. En bovendien is het nog altijd goedkoper dan de 50 euro die ik neerlegde voor mijn ZARA espadrilles. Je vindt de Soludos espadrilles hier.

Welk paar is jouw favoriet? Ik ga denk ik de zwart/witte Chanel look-a-likes bestellen!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

36 opmerkingen:

  1. Het zijn echt leuke schoentjes! Die zwart witte hebben inderdaad wat weg van die van chanel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm so in love with espadrillas!!

    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zo leuk! Ben wel altijd een beetje bang dat ze pijn gaan doen..
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zo leuk! Ben wel altijd een beetje bang dat ze pijn gaan doen..
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb laatst zwarte gekocht bij de HEMA, ben er echt helemaal gek van, ze zijn superleuk en zitten heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Vooral die zwart/witte. Ik ben nog hard opzoek naar een paar voor de zomer, dus goeie tip is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, leuke espadrilles! Ik heb er zelf nog geen maar ben wel van plan om een paar aan te schaffen voor de zomer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de eerste en de negende heel erg leuk.

    Ik heb ooit bij de Primark espadrilles gekocht en die heb ik helemaal kapot gelopen, echt heerlijke schoentjes zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb de laatste zomervakantie een paar aangeschaft:) Mijn espadrilles zijn gemaakt van denim! Gekocht bij een rare hippie in Frankrijk voor een mooi prijsje van €8.00. Wel heb ik er nog zooltje ingelegd, ik loop er de laatste tijd vaak op. Perfect voor dit weer, want slippers vind ik zo zomers. Ik vind de meest linkse van onder 't leukst:)

    Ciao,
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind ze erg leuk!

    xx

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind espadrilles zulke heerlijke schoenen voor de zomer. Ik koop ze altijd op marktjes in Frankrijk, maar deze zijn ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dit zo'n ontzettend leuk merk. Ik was laatst ook al op zoek naar waar je deze espadrilles kan kopen behalve bij Shopbop, want wanneer je ze besteld bij Shopbop moet je er volgens mij importkosten over betalen!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb al zo ontzettend veel gehoord over espadrilles, maar ik kan er echt niet goed mee stappen. Ben best wel jaloers op de mensen die espadrilles zonder probleem dragen.. ik denk dat het voor mij gewoon iets te plat is. Wel super jammer natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaa love it! Ik slijt iedere zomer wel 2 tot 3 paar ghehe! ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zelf vind ik NR11 met streepjes heel leuk & persoonlijk vind ik het ook hele fijne prijsjes, I like!

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! Ik heb zelf nog geen espadrilles dus ik zal even een kijkje nemen :)
    Liefs, Florien

    On diraît que c'est la mode

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk! Ik wilde graag de espradilles die jij van de zara hebt ook kopen maar toe ik bij de zara was waren ze op (en hij zit helaas niet in Nijmegen). Maar dit is denk ik wel een goede vervanger. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze zijn erg tof vooral het eerste paar!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk! Ik zou wel die zwart witte willen hebben, ze doen mij namelijk ook denken aan de bekende Chanel espadrilles! :) x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke tip! Ill go check it out!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zien er ook uit als of ze super lekker zitten! Ik vind de gewone zwarte erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh ze zien er inderdaad allemaal leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ze zijn allemaal leuk ! :D Maar de derde van de bovenste rij is denk ik mijn favouriet <3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. i've never been a big fan os this type of shoes, but they are so colourful and cool this year i might get a pair of them!:)
    cool blog, im your new follower!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohh, die zwart-witte espadrilles zijn echt heel mooi! Thanks for sharing, ik kende het merk niet :)

    Love,
    Shanah.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vind ze allemaal heel leuk :)
    En ideaal voor de zomer natuurlijk!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jessss ik doe weer mee!
    Ik volg je ook op bloglovin en mijn email is dagdromenenhersenspinsels@hotmail.com
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zou ik misschien een brutale vraag mogen stellen? Waar kan je de Chanel knockoffs bestellen?

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)