zondag 19 mei 2013

SECOND FEMALE + AMERICAN OUTFITTERS

Terwijl ik wat rond aan het kijken was op het internet kwam ik twee merken tegen die ik eigenlijk nog helemaal niet zo goed kende; Second Female en American Outfitters. Van het laatste merk heb ik wel een winkel in New York gezien toen ik daar afgelopen januari was, maar toen ben ik er niet naar binnen geweest. Zonde eigenlijk!



Hierboven zie je mijn favorieten van het stijlvolle merk Second Female. Het doet me af en toe een beetje denken aan de ZARA en dat is zeer positief aangezien dat de laatste tijd mijn favoriete winkel is. De drie items die je hierboven ziet zou ik dolgraag in mijn eigen kast willen hebben. Ik vind het printje van de rechtse shorts heel erg leuk en de oranje kleur van het shirtje is precies goed. Ik ben laatst nog op zoek gegaan naar een mooi oranje shirtje en toen kon ik nergens de goede kleur vinden, ze waren overal te donker of juist weer te fel/neon. Ik zou bovenstaande items denk ik combineren met mijn witte blazer en natuurlijk mijn rode Versace tas!





En dit zijn mijn drie favorieten van American Outfitters. De collectie bestaat vooral uit basic t-shirtjes met leuke prints er op. Ik denk dat het een fijn merk is wanneer je op zoek bent naar festival-proof outfits. Deze tops zou ik combineren met mijn boyfriend jeans en een paar leuke sneakers en in de zomer natuurlijk met shorts! Kende jij deze merken al? En wat vind je er van?

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

17 opmerkingen:

  1. Die spulletjes van second female zijn mooi!

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Urban Outfitters heel erg gaaf en duik ook altijd wel even een winkel in als ik het merk in een stad tegenkom.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind Urban Outfitters ook heel erg leuk! Maar het merk in dit artikel heet American outfitters haha :)

      Verwijderen
  3. Ik kende ze ook nog niet, maar ze zien er super leuk uit!
    Vooral die shorts zijn echt adorable!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Second Female is moooi, vooral voor komende winter hebben ze heel veel mooie items! :)

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    CosmoGIRL nominated me for 'look of the month', your vote would be nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. awesome post:)
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn niet zo m'n merken, maar ik kende Second Female nog niet (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat oranje topje vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet erg echt super leuk uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke items! American Outfitters kende ik, maar Second Female nog niet!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kende American Outfitters wel al, maar ik heb heb nog nooit van Second Female gehoord. ;) xx

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Second female vind ik heel leuk, heb er een paar items van :)

    XO

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)