dinsdag 21 mei 2013

REVIEW: MOPHIE JUICE PACK AIR IPHONE 5

Ik kreeg de kans om de Mophie Juice Pack Air te testen, iets waarvan ik helemaal niet wist dat het bestaat. Deze iPhonecase laadt je telefoon namelijk op! Wanneer ik naar events ga voor mijn blog zit ik vaak lang in de trein. Ik gebruik mijn telefoon dan veel maar dan is de batterij natuurlijk wel snel leeg.. Op de terugweg en soms op het event zelf al, zat ik vaak met een lege accu. De Mophie is hiervoor een ideale oplossing voor mij. Hoe de Mophie precies werkt lees je in dit artikel.


  De case bestaat uit twee delen. Je schuift eerst je telefoon in het grootste deel en daarna klik je het onderste deel er aan vast. Met het bijgeleverde kabeltje laadt je je telefoon én de Mophie case tegelijk op. 


Na het opladen gebruik je je telefoon terwijl je de case op 'uit' hebt staan. Wanneer je telefoon bijna leeg is zet je met knopje 1 de case aan. Bij mij laadde hij in ongeveer anderhalf uur van 8% naar 95% op. Bijna helemaal vol dus! Wanneer je op knopje nummer 3 klikt lichten de lampjes bij 2 op. Die lampjes geven aan hoeveel energie de Mophie nog heeft.

   Voor sommigen kan het een nadeel zijn dat je telefoon er wel redelijk groter en dikker door wordt. Ik vond het in het begin een beetje gek maar na een dagje was ik er wel aan gewend. Je telefoon is door de dikte ook meteen goed beschermd. Ik vind het tot nu toe echt een top ding en ik laat hem voorlopig dus nog om mijn telefoon zitten! De cases zijn beschikbaar voor de iPhone 5, 4 en 4s en je kunt ze hier vinden.
`

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

42 opmerkingen:

  1. Handig, ik heb alleen geen Iphone ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. this case is really cool baby!

    NEW OUTFIT: BANANA AND BLUE (SPRING TIME)
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/05/banana-blue.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel handig!! Dit is wel wat voor mij haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super handig, ook voor op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wel een hele handige oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit zou ideaal voor mij zijn altijd een lege telefoon als het niet uit komt..
    Maar vind hem erg duuir, dat word sparen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super handig! Maar het mag ook wel wat kosten...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat handig!
    Soms zit ik inderdaad ook op bijvoorbeeld een verjaardag (waar ik me meestal verveel). Dan ga ik meestal het grootste deel van de tijd op mijn mobiel, maar helaas is hij dan snel leeg.
    Handige oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een handig toestel! Wil ik ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat handig zeg, raar dat dit nog helemaal niet bekend is!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat handig! Helaas heb ik geen iPhone :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg handig zo een soort hoesje heb ik ook gehad voor mijn iPhone :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, super handig! Misschien wel iets voor mij :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super handig! Ik denk dat dit absoluut iets voor mij is! :) xx

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is handig he..
    past mijn iphone alleen niet meer in zijn hoesje... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waauw wat tof haha, dat kende ik nog helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooh dat is echt zo handig! Ik heb zelf een mobiele oplader van duracel. Ook wel erg handig alleen het is zo'n groot ding haha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauww, lijkt me heel handig! Wel jammer dat ze het alleen voor IPhone hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Súper handig! Wel duur, maar dan heb je ook wat, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is super handig! Helaas, ik heb geen iPhone!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf! En nu ga ik zeggen wat veel mensen hier al hebben gezegd: jammer genoeg heb ik geen iphone, :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ah wat handig! ik ga eens even kijken :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heb zelf eentje van 15,-
    kan veel goedkoper dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is heel handig, leuke review!
    Je blog is echt fantastisch, je manier van schrijven, je foto's, de layout, alles klopt! Ga zo door!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik wist helemaal niet dat dit bestond. Echt super handig! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Handig! Mijn iphone raakt heel snel leeg, geschikt voor mij dus! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ontzettend handig! Helaas heb ik geen Iphone, maar anders was het ideaal geweest! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, super handig! Staat nu zeker op m'n wishlist (:
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Handig zeg! Jammer dat ik nog geen iphone heb haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik kende dit soort cases wel al, maar ik wist niet of het werkte. Zo te horen dus wel, superhandig!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)