woensdag 22 mei 2013

OUTFIT: NY SHIRT EN CORAL CLUTCH

  
 Ik ben gisteren de hele dag druk bezig geweest met school want er komen weer een hoop deadlines aan (en herkansingen!). Gelukkig voel ik me helemaal thuis op mijn opleiding en ik vind de opdrachten leuk om te doen dus dat maakt het al wat minder erg. Er zijn natuurlijk altijd wel een paar dingetjes die niet leuk zijn om te doen maar die toch moeten, zoals lange verslagen en onderzoeken. Daar loop ik nu tegen aan te hikken..

Terwijl het grootste deel van de Nederlandse bevolking er gisteren in het zwart bij liep, droeg ik lichte kleuren. Buiten in de regen droeg ik natuurlijk wel mijn donkerblauwe jas. Ik heb geen zin meer om donkere kleuren te dragen! Ik wil kleur, blote benen, rokjes, jurkjes en sandaaltjes. En een nieuw kapsel  :-) Ik wil mijn haren lang houden maar ik wil er toch wel iets aan doen. Misschien laagjes voor in? Aan een pony ga ik in ieder geval niet beginnen.. Suggesties, iemand?

NY T-shirt: Choies.com
Broek: ZARA (een soortgelijke vind je hier)
Koraalkleurige clutch: Nelly
Schoenen: All Stars (hier te koop)
Armband met print: ZARA 
Horloge: Michael Kors

Helaas heeft de winnares van de Nike Freeruns, Liselotte, niet gereageerd. Daarom heb ik besloten om Random.org een nieuwe winnares te laten kiezen. En dat is geworden.......
Laura van Style-remains.nl! Gefeliciteeeerd! Ik stuur je vandaag een mailtje :)


@jenniefromtheblog op instagram :)

   
(foto's: Kim Strigl. Tekst: Jennie Gielen)
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

52 opmerkingen:

  1. really love this casual stylish look

    NEW LOOK IN THE BLOG, BUT NOT MINE! BROTHER'S OUTFIT!!!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/05/my-brother-is-fashion-blogger.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je clutch erg mooi! Supermooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk shirt en vooral de clutch vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit Jennie, erg leuk dat je gewoon lekker lichte kleuren draagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk relaxte outfit!
    Ook ik draag liever wat kleur en loop het liefst nu eens een keer met blote armen en benen buiten, maar helaas is het ons niet gegund!
    En wat betreft je haar, geen idee... maar lagen zijn altijd mooi :)

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    Check out my give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk shirt en die clutch heeft echt een prachtige kleur!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! volgensmij zit hij ook heel lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke outfit, dat shirt staat je echt heel leuk! Als je iets anders wilt met je haar, zou ik inderdaad vooraan je gezicht lagen laten knippen dat het mooi naar binnen om je gezicht valt. Ik denk dat dat je wel heel mooi staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, die lichte kleuren! Hopelijk kunnen we snel zulke outfits dragen zónder winterjas eroverheen.
    En ik denk dat laagjes wel mooi zijn in je haar! Misschien net iets korter aan de voorkant, zodat het je gezicht mooi omlijnt zegmaar? Of gewoon even foto's zoeken van leuke kapsels haha, dat doet een vriendin van me altijd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nice look :)
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie outfit zeg! Ik vind je clutch ook echt heel mooi :)
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke outfit zeg!
    Je shirt en clutch zijn echt mooi.

    XO The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat shirtje en die clutch zijn echt geweldig! Mooie foto's heb je ook gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke look!
    Die clutch heeft een erg mooi kleur (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke outfit en gefeliciteerd Laura :D.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes met de herkansingen!
    Leuke outfit, de kleuren passen goed bij elkaar en
    mooie sieraden heb je om je pols.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke outfit! Heeerlijk licht gekleurd!Ik had me gisteren net als het weer gekleed: grijs, grijs en een tikje zwart ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een leuke outfit! Het shirt staat je súper! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aah super leuk dat ik gewonnen heb!!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuke outfit! En wat een leuke clutch

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke outfit! Ook al zijn de stukken voor zich best simpel, ik vind dat je het leuk gecombineerd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtig shirt!! staat je heel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oo zó leuk!
    Echt prachtige foto's!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind het echt een leuke outfit! Alles past perfect bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie outfit. Dit staat je heel erg leuk. Dat shirt heeft een heel apart model, echt gaaf! Succes met je opdrachten voor school! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Staat je heel goed! Mooi gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat shirt staat je leuk! Ik wil ook dat het lekkerder weer wordt : (
    xoxo Appie | jusde-pomme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hee♥ ik heb net je blog ondekt! Superleuk! Zou je mijn blog ook eens willen bekijken en misschien heb je wat tips voor me? Ik zou het heel erg waarderen :)
    Xxxx Fabienne
    www.runn-way.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een ontzettend leuk shirt heb je aan en een hele mooie clutch! Vooral die kleur! X

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. LEUK!! Lekker sportief en ook sjiek vanwege de clutch :)
    De 2e foto vind ik errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat shirt is echt heel gaaf!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Hardloop Blog: www.chicksrunningonkicks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke outfit staat je heel erg leuk!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heerlijk lichte outfit, laat de zomer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw, mooie outfit! Lekker lenteachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Your coral clutch is super cute!
    x
    Stella from a A Shiny Place

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel mooi. Ik vind het shirt echt heel stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. over je haar: ik zou er 20 cm. afhalen en het in laagjes knippen. nu heb je het volume aan de onderkant zitten namelijk en daar krijg je het volume bij je koppie waardoor je haar minder sluik wordt en je haar meer voor je gezicht gaat doen.

    succes nog even!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hele leuke outfit! En ik zou eens laagjes in je kapsel proberen. Hierdoor krijg het iets meer volume en valt het luchtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat shirtje is echt heeel erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. oh wauw! dan shirt is echt geweldig! <3

    www.maritkirsten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)