zaterdag 18 mei 2013

OUTFIT || MIJN NIEUWE C&A ROKJE


 

coat H&M // skirt C&A // top Pull&Bear // bag Versace // shoes Urban Outfitters

Wanneer ik outfitfoto's ga maken, vindt Sjef het altijd leuk om mee te gaan. Hij gaat dan gewoon staan kijken en af en toe loopt 'ie een keertje voorbij zodat hij ook op de foto kan. Dit levert soms echt de meest leuke, grappige en rare foto's op, zoals deze hierboven. Hij is echt mijn maatje; hij luistert ontzettend goed en hij houdt net als ik van knuffelen. We hebben hem toen hij ongeveer twee jaar was uit een asiel in Belgiƫ gehaald en die dag kan ik me nog zo goed herinneren. Hij was zo blij dat hij niet kon stoppen met rondjes rennen door het huis! Helaas is Sjefke wel ziek geworden.. Hij heeft een ontsteking gehad bij zijn pootje waardoor hij niet meer goed kon lopen. Zoals je aan zijn pootje kan zien is hij daar wel voor behandeld. Nu gaat het gelukkig al stukken beter maar 's ochtends loopt hij nog wel erg moeilijk. Ik hoop dat hij gauw weer helemaal beter is, zodat ik nog meer leuke foto's kan maken als deze :-)

Over de outfit: ik draag mijn nieuwe C&A rokje die je in mijn vorige aankoopjespost zag. Ik vind hem zelf erg leuk en ik heb er ook al erg veel complimentjes over gehad! Helaas nog steeds outfitfoto's met jas aan.. Waar blijft die zon? Ik wil sowieso volgende week zondag dat de zon schijnt want dan ren ik mijn eerste 5km bij de Color Run!



Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

62 opmerkingen:

  1. Aahh wat een droppie is je hond zeg! Hopelijk gaat het snel weer beter met zijn pootje, leuke foto :)

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aww super schattig ! Hele leuke outfit en mooi rokje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die eerste foto is leuk zeg!
    En ik blijf je jas geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love your skirt so pretty. adorable dog too. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve hond! Mooie outfit, dat rokje is echt heel leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! En Sjef is echt een schatje :3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super lieve foto samen met de hond! Rokje staat je inderdaad erg mooi...

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    CosmoGIRL nominated me for 'look of the month', your vote would be nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke outfit, je rokje is inderdaad erg leuk :) Wat tof dat je mee gaat doen met de Color Run, dat leek mij ook echt super leuk maar ik was te laat met inschrijven :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk rokje & wat een lieve hond :)!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig hondje, en natuurlijk wat een leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk rokje Jennie! Ik vind je hond zo'n schatje! x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat een leuke foto met je hond, echt een schatje! Ook een leuke shirtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. cute outfit !
    visit me: http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aaaah, die eerste foto! Erg leuk rokje + outfit! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Staat je weer heel mooi! En wat een lieve hond!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aawh hopelijk is hij snel weer helemaal genezen! Het lijkt me echt een lief beestje :) Je rokje is erg leuk zeg! :D
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuke foto's. Zelf ga ik eigenlijk veel te weinig naar de c&a, ze hebben er soms echt wel leuke dingen maar ik vind de winkel zo saai en onordelijk! :)

    fashionate

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je combineert het rokje erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, zo'n leuke foto met je hond :) Leuke outfit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. aah, je hebt zo'n leuke hond, ik hoop dat hij snel beter wordt! Je outfit is ook heel erg tof, I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hondje is echt enorm lief! Ik snap wat je bedoelt, ik heb zelf ook een hond, we zijn echt beste maatjes (: Hopelijk is ie gauw beter!
    En je rokje vind ik echt ge-wel-dig! Ik vind ook dat jij zelf zo'n lief gezichtje hebt (:

    xoxo Appie | http://jusde-pomme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hopen dat je hond gauw beter wordt! Hele leuke outift heb je aan. De rok staat je super! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lieve hond heb je toch :) En je nieuwe rokje staat je mooi!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een fijne hond! En leuk dat die sjefke noemt hihi. Mooie outfit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk rokje, en lieve foto met je hond :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat rokje staat je echt heel leuk! Je hond lijkt me echt geweldig en doet me denken aan een hond die ik kon. die ik vroeger altijd uit liet (en helaas door een ongeluk niet meer leeft al jaren al was die al wel oud en doof). die luisterde ook zo goed en hield van aandacht. Hij volgde mij ook gewoon zonder riem. Hij was alleen iets roder van vacht dan Sjef. En hopelijk gaat het snel beter met Sjef!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een lieve hond!
    De ouders van m'n vriend hebben er ook twee thuis en ik ben echt zo dol op ze.
    Heb zelf thuis nooit huisdieren gehad, maar hoop zelf ooit tijd te hebben voor zo'n prachtig dier!

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat goed dat jullie een hond uit het asiel nemen van 2 jaar, die krijgen altijd moeilijk een plekje. Ik hoop dat het snel goed komt met zijn pootje. De foto is erg schattig en je outfit is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. aah wat een lieve hond! Ik hoop dat het snel beter met hem gaat!

    En dat rokje ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schattige outfit!
    Staat je heel leuk :)

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke outfit! Ik vind je tasje zo mooi!

    XX Red Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een cute hond dat je hebt (:
    Het rokje is echt superleuk

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Awwhh wat een geweldig leuk hondje! Die van mij loopt ook altijd mee de tuin in waarna ie er de helft van de tijd (per ongeluk) op staat. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat rokje (en je hondje natuurlijk) is echt super leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh dat rokje is heel erg leuk! Heb ik niet zien hangen jammer :(
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Die foto met je hond is echt ontzettend leuk! Net als je outfit, dat rokje en je tas vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke look! Wat heb je toch 'n schattige hond, haha

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hele leuke outfit! En Sjef ziet er heeeel erg lief uit!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie outfit, je rokje is erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ah je ziet er zo leuk uit weeer! Dat rokje is echt schattig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hey,
    great post and a beautiful outfit.
    I love the skirt.
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  42. het c&a rokje is echt heel leuk, moet nog steeds een dagje langs gaan haha en je hond je zo ontzettend lief!!
    xx ish
    tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Superleuk rokje, dat verwacht je niet van C&A. Ja het moet echt gauw warmer weer worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuke outfit en je jas kleurt er mooi bij. Succes met de color run, wat gaaf dat je mee doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dat rokje is heel schattig! En wat vet dat je mee gaat doen aan de color run, dat zou ik ook heeel graag willen doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuke outfit, echt stom dat ik je nog niet volgde, ik zie je altijd langskomen op GS, en ik vind je stijl geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. superleuke outfit!!! en wat een lief hondje ^^

    http://maximetherapie.blogspot.be

    XoXo

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een toffe outfit! Het rokje staat je super! & Wat een lieve foto's met je hond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Leuke outfit! en wat een lief hondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. OOOOOH je hondje is zo lief!

    http://youfreakingwish.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dat rokje is zo cute! Altijd als ik zo iets zie hangen, pas ik het wel maar mij staat het zo raar haha ;c
    http://thisisafashionaddict.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Achhh, die foto met je hond is echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)