dinsdag 14 mei 2013

OUTFIT | C&A TIGER TOP


coat H&M // top C&A // shorts Levi's // shoes Urban Outfitters // bag vintage

Na afloop van de C&A Rooftop party kreeg ik een grote goodiebag(strandtas) met slippers, een zonnebril, zonnebrandcrème en een giftcard er in. Na een dag stressen op school ging ik in de C&A op jacht naar een aantal mooie items en ik kon best veel vinden! Ik nam het shirtje dat je hierboven ziet mee naar huis en nog een rokje en een ringenset. Er waren nog veel meer leuke dingen te vinden, dus voortaan staat C&A weer op mijn shoproute. Gisteren ging ik HEMA hotdogs maken met Lotte, met zo'n hotdogkit die je mee naar huis kunt nemen. Daarna hebben we de hele avond foute tvprogramma's gekeken als Lust, liefde of laten lopen en Ik heb het nog nooit gedaan. En nu, na een avondje bankhangen, weer hard aan het werk!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

34 opmerkingen:

  1. Ik vind die outfits met een short jou altijd zo leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shirt en ik ben verliefd op de jas. Is deze van dit seizoen, kan ik deze nog vinden in de h&m?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whoaw heel mooi tshirtje van de c&a zal zeker eens langsgaan daar!
    xoxo

    http://www.idontjustexistilive.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke trui! Ze hebben echt leuke dingen bij de C&A, ik ga er regelmatig langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke foto's en super leuke trui!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt weeral een geweldige outfit uitgekozen, en je jas is echt geweldig!

    fashionate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je tiger top erg leuk!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind dat shirtje zo geweldig! En staat heel leuk met een shortje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke outfit! Ik vind vooral het shirt erg mooi staan! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleur van de tijgerkop staat er heel gaaf bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke outfit, het shirtje is echt leuk, ga binnenkort echt even langs de c&a
    xx ish
    tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke outfit! die shirt is echt awesome! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke outfit,
    ik zou het zelf ook zo dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die hotdog kits van de HEMA zijn goed!!
    En wat staat dat tijger shirtje leuk zeg :D

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je ziet er super leuk uit en ik ben echt verlieft op je shortje! HEMA worsten en hotdogs zijn zo lekker! X

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een super leuke outfit Jennie! :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je ziet er zo goed en leuk uit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die top heb ik ook, leuk! Je hebt het leuk gecombineerd!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lovely outfit, dear :)
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt leuk, gaaf shirt ook.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. In Nederland heeft de C&A echt een heel ander stel kledij als in België. Hier is het vaak wat marginaal :( Ik verschoot me kapot toen ik in Eindhoven voor het eerst de C&A binnenging. Zo'n verschil!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoeveel kost t shirt? Love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke outfit! Ik ga denk ik ook maar even kijken bij C&A, want ik vind de top echt heeel gaaf! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke outfit. Grappig dat je Lotte ook kent,
    toen ze nog in Brabant woonde zat ze bij mij op de middelbare!

    Liefs,
    Jamie

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)