vrijdag 24 mei 2013

OUTFIT: BOYFRIEND JEANS + CORAL CLUTCH

 
Ik ben gek op mijn nieuwe Nelly clutch. De kleur is gewoon perfect en 'ze' :-) maakt rustige outfits helemaal af. Zoals je wel een beetje aan mijn gezicht kunt zien ben ik echt toe aan weekend.. ik ben gesloopt! Ik moet nog ontzettend veel doen omdat het einde van het jaar er aan zit te komen en dat levert veel stress op wanneer je net als ik niet goed bent in plannen. Nou ja, plannen kan ik op zich wel, maar me aan die planning houden is zo lastig. Ik kwam er deze week ook nog eens achter dat ik maar precies een maandje zomervakantie heb en dat werkt nog eens extra demotiverend. Nog 2 maanden stressen op school dus. Wie kan me motiveren?

Top: Forever21
Jeans: Zara (look-a-like hier)Ketting: H&M
Clutch: Nelly
Schoenen: All Stars (hier te bestellen)
Horloge: Michael Kors
 Het waait altijd zo ontzettend hard in Rotterdam. Zelfs in de kleine steegjes! In Brabant had ik mijn outfitfoto's altijd in een paar minuutjes gemaakt maar hier in Rotterdam zijn we vaak een stuk langer bezig omdat de windvlagen mijn haren alle kanten op laten vliegen. Minpuntje aan Rotterdam.. Maar dat is dan ook het enige!

 

(door: Jennie Gielen Foto's: Kim Strigl)
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

41 opmerkingen:

  1. Die broek staat je zo ontzettend goed, hele leuke outfit weer! En dat probleem met plannen heb ik ook haha, ik kan me er helaas ook nooit aan houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je heel goed! Ik vind een boyfriend jeans altijd heel erg leuk, maar toen ik er eentje paste kwam ik erachter dat hij mij totaal niet staat. In tegenstelling tot jou! Ik vind je blog echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet niet of je al een vakantie geboekt hebt,
    maar dat zou in ieder geval een mooi vooruitzicht zijn toch?
    En ik hoor wel van meer mensen, dat ze allemaal gedemotiveerd zijn...
    maar nog eventjes en dan een heerlijke zomer vakantie!

    PS: doe je ook al mee aan mijn give-away ;) ?

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    Check out my GIVE-AWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love it baby

    FRIDAY LOOK: STYLISH BLACK
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/05/stylish-black.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De clutch is mooi zeg! Wat een heerlijk kleurtje. :) Lekker windje haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke outfit! (:
    De clutch is inderdaad fantastisch!
    Ik ben jammergenoeg ook een ramp op vlak van plannen/aan planning houden ^^

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke clutch! Echt een hele mooie kleur! xx


    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zie je er weer leuk uit, leuke combinatie van stoer en vrouwelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, super mooie clutch. Staat erg leuk bij je jeans.
    xx

    Style of Purity

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! Staat je ook heel mooi!

    www.thelooksforless.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit! Die jeans staat je echt heel goed en die clutch vind ik nog steeds geweldig, wat een leuk kleurtje :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleur, clutch..
    Bedankt voor je reactie..

    New blogpost: outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke ketting!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heeft die trui een mooi kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit! ik vind boyfriend jeans zo leuk! Helaas is de mijne kapot :(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. you look so cute!
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke outfit! En een maandje zomervakantie is echt té kort. x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke outfit! 'Ze' is inderdaad echt super mooi! ;-) De kleur is echt prachtig! Heerlijk relaxed outfitje. Mooie ketting ook en je horloge trouwens ook. Die horloges van Micheal Kors zijn echt om jaloers op te worden. Één maandje zomervakantie?! Dat is echt veel te kort. Daar moet je dan maar extra van genieten! Heel veel succes met school. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke outfit! En school komt wel goed, gewoon in je achterhoofd houden dat je daarna lekker vakantie hebt!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hele leuke outfit, je clutch is inderdaad geweldig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een leuke outfit! Het staat je zo goed! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, ontzettend leuke outfit!
    Je shirtje en de clutch zijn heel leuk en een boyfriend jeans staat je goed.
    Nog even het jaartje afmaken en dan lekker zomervakantie, kom op. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Adorable clutch. :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuke outfit! I love je boyfriend jeans, hij staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. echt heel erg mooie outfit! :) & i love the clutch! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke outfit Jennie! Je boyfriend jeans staat je echt mooi! :) x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)