donderdag 23 mei 2013

NEW SAINT TROPEZ JACKET


Ik heb een nieuw jasje waar ik ontzettend blij mee ben!


Dit is 'm, mijn nieuwe jasje van Saint Tropez! Je kunt het misschien niet zo goed zien maar hij is donkerblauw met zilver en hij heeft kleine zilveren pailletjes. Ik draag normaal maat S maar deze heb ik een maatje groter, dat zat net wat beter. Er waren nog veel meer leuke dingen van dit merk dus ik ga het zeker in de gaten houden. Hoe zou jij hem combineren? Ik zat te denken aan levi's shorts en een wit céline shirtje. Let me know!

   

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

41 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtig!
    Ik zou hem combineren met een basic jurkje denk ik!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Levi shorts en celine shorts lijken me een geweldige combo hierbij!
    Erg leuk jasje!

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    Check out my give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi! Staat je denk ik erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah wat een mooi jasje ! Het staat met heel veel leuk, met een basic shirtje en rokje misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet helemaal mijn stijl, maar wel heel leuk!
    Ik zou hem sowieso op een rokje dragen :)

    xoxo Appie | jusde-pomme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi jasje! Persoonlijk zou ik hem in de zomer een mooi jurkje in een lichte kleur dragen en dan in de winter maar ook bij deze temperaturen (aangezien ik dit niet echt lekker weer noem haha) met een donkerder jurkje bijvoorbeeld zwart.
    Maar ook die combinatie die jij noemt heeft ook wel wat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi jasje! Ik dacht ook gelijk aan een shortje en een leuk shirt. Dat gaat wel heel erg leuk staan denk ik. Of misschien met gescheurde jeans en dan hakken in de blauwe kleur van het jasje ofzo. En dan met een wit shirtje. Volgensmij kan je hier eindeloos mee combineren. Superleuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pretty! Echt iets voor jou! Denk dat 'ie ook heel mooi zal staan met een zwarte spijkerbroek en hakken of chique boots! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi! Ik zou hem combineren met witte jeans en een basic hemdje. Zo gaat alle aandacht naar het supertoffe jasje!

    Xjes Femke
    http://femkesstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk! St. Tropez is zo'n fijn merk :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke combinatie heb je bedacht! Mij lijkt het jasje ook leuk met een wit shortje of wit jurkje. En dan een statement ketting. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk jasje!
    Ik ben erg benieuwd hoe je hem gaat combineren, maar dat moet wel goed komen haha. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful jacket! I'd wear it with jeans, Zara minimalistic sandals and a tee. So basically almost what you yourself wrote:)

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is leuk zeg! Zou hem combineren met een simpel shirtje en shortje of broek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is ie leuk! Ik zou hem combineren met een boyfriend jeans en hoge witte hakken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwie, wat een beauty! Ben heel benieuwd naar je outfits met het jasje.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat mooi Jennie! Hij is echt wat voor jou!! :) Ik zat te denken aan een basic shirt inderdaad je céline tshirt met je levi shorts of een zwarte skinny jeans! x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeeh, wauwie, ik hou echt zó erg van dit soort jasjes! De outfit die je noemt lijkt mij heel leuk!

    Veel plezier met het jasje! :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem heel mooi! Waar heb je hem gekocht? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stap eens van de shorts af.. Dat is de reden dat ik ze eigenlijk al niet meer kijk je outfit post, altijd die shorts

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik nu eenmaal leuk en aangezien ik post over wie ik ben en wat ik leuk vind zullen er zeker nog een hoop posts komen met shorts. Als je dat niet leuk vindt dan kijk je toch gewoon niet? ;)

      Verwijderen
  21. Ziet er leuk uit! Zal je goed staan (:

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)