donderdag 9 mei 2013

NEW NELLY + PRIMARK ITEMS

shorts en clutch van Nelly.com / Witte tas, sandaaltjes, blauw rokje en top met schouderdetails van Primark

Een tijdje geleden liet ik jullie mijn favorieten van de Nelly sale zien en toen heb ik zelf daarvan het broekje en de clutch gekocht. Daarna ben ik nog even bij de Primark gaan winkelen en daar nam ik een witte tas, sandaaltjes, blauw rokje en top met schoudertails van mee naar huis. Ik vond dat er heel veel leuke spulletjes waren bij de Primark in Rotterdam deze keer, dus als je tijd hebt: zeker gaan! En nu ga ik gauw (waarschijnlijk in een aantal van mijn nieuwe items) naar Lotte, want we gaan Frozen Yoghurt -Fro'Yo- proeven en daarna nog even outfitfoto's maken!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

49 opmerkingen:

  1. Wat een leuke items! Vind de top met schouderdetails heel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik zou alles wel in mijn kast willen stoppen :P. Vet leuke shorts, ben benieuwd hoe je ze gaat combineren!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke koopjes! Dat broekje is geweldig! Ik heb dat rokje zelf ook gekocht in het grijs en al veel plezier van gehad :)!

    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt leuke aankoopjes! ik moet snel weer eens naar de primark :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely things ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen! Oeh lekker, wil ook nog een keer Fro'Yo proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. give me those sandals and bag! so cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankoopjes!
    Tijd om snel weer eens naar Primark te gaan (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke spulletjes,ik vind het shortje van nelly.com echt heel leuk!
    xx ish
    tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cool items! I have to go to Primark to get some sandals too :)

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een leuke aankopen!
    Ik vind je sandaaltjes heel mooi :)

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, dat blauwe rokje van de Primark is erg leuk! Die heb ik helemaal niet zien hangen vorige week, haha. Superleuke aankopen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jennie, wat ben jij ongelooflijk goed bezig joh! Ik volg je al een lange tijd en vond je blog altijd leuk om te lezen, maar je hebt 't nu echt zo goed voor elkaar :-) Leuke & originele posts, iedere maandag een winactie en je post veel frequenter. Chapeau!

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke spullen! Je shortje is echt gaaf, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vooral de items op de laatste foto vind ik heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. baby i like all the pieces. my favourite...the shorts

    NEW POST: PARTY IN THE HOTEL!
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/05/party-in-hotel.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke aankopen! Vooral die short van Nelly!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke dingen!! Wow jij kan goed de leuke dingen van de Primark er tussen uit vissen, het lijkt helemaal niet van de Primark te komen, als je begrijpt wat ik bedoel haha. Ik heb nog nooit frozen yoghurt op, ik ben er al een tijdje heel benieuwd naar hihi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stuk voor stuk super leuk, je hebt echt een hele leuke stijl. X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Jennie wat een SUPER geweldige aankopen, ik zou echt letterlijk zelf alles kopen en dat heb ik niet vaak (bij zoveel items in een post) :) Je hebt ook echt de toffe dingen bij Primark eruit gevist volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke items! Vooral de clutch, de kleur is echt prachtig!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Really great stuff. Love the shorts and sandals. SO cute. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die short van Nelly is echt super mooi !

    www.tripsandtreasures.net

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, jouw blog is zo inspirerend! Ik ben zelf ook een aantal dagen geleden begonnen met mijn eigen blog, heb er echt respect voor wat je tot nu toe al hebt bereikt. Hopelijk lukt mij dat op een dag ook, ik vind je berichten echt leuk om te lezen!

    Liefs, Iris
    fashionismylifesaver.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I love your shorts and clutch =) your blog is so inspiring ! Love it and I am now following on Bloglovin, I hope you will visit my blog too ! Kisses

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Bloglovin
    You're invited to enter my Firmoo sunglasses Giveaway: 7 winners ! , Open worldwide until May 20th !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke dingetjes! Ik moet ook echt nog even wat sandaaltjes scoren, gelukkig ga ik morgen ook naar Primark. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wauw, vooral de primark items zijn echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie aankopen! Naar die sandaaltjes ga ik ook nog maar even kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke aankopen! Vooral de tas, de sandaaltjes en het rokje vind ik leuk :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  30. leuke aankoopjes! ik heb laatst ook een bestelling gedaan bij nelly! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vind het rokje heel erg mooi! Ook het shortje.

    Liefs,
    mmelaniejong.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Echt prachtig hoor, al bij Primark Amsterdam wezen winkelen?

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)