donderdag 16 mei 2013

NEW IN | MIJN NIEUWE ITEMS






Ik heb de afgelopen tijd weer wat nieuwe items binnen gekregen en langzaam aan wordt mijn zomercollectie steeds uitgebreider. Ik ontving een goodiebag van Stylight met een neon armbandje en blauwe statement ketting er in. Met mijn C&A giftcard haalde ik onder andere de drie ringen op de afdeling van sieradenmerk 'I am..'. Als laatste nieuwe sieraad heb ik deze mintgroen-achtige driehoekketting van Jazzybellesshop, een nieuwe webshop. Je kunt de nieuwste sieraden en telefoonaccessoires van de webshop zien op @Jazzybellesshop.


Met mijn giftcard haalde ik de ringen van de bovenste foto, dit rokje en de tijgertop bij de C&A. Ik belandde uiteindelijk met 8 leuke items in de kleedruimte, maar helaas kon ik niet alles meenemen! Wanneer ik weer geld heb om te shoppen ga ik zeker weer eens langs, ik vind de huidige collectie erg leuk. Dit shirtje bijvoorbeeld, super leuk en maar €9,90!


Een knaloranje shortje van de Vero Moda, daar was ik al lang naar op zoek. Ik had in een aantal winkels (Bershka, Zara) al oranje shortjes gepast maar die zaten iedere keer niet mooi. Deze van Vero Moda gelukkig wel! Naast winnares van de Monday Giveaway Sasha, had ik zelf ook een Stylight goodiebag gekregen. Deze tas met een aantal leuke goodies er in (zoals de kettingen op de eerste foto).

En als laatste twee nieuwe items van Sheinside. Het skortje (skirt+short) is eigenlijk precies hetzelfde als die van de Zara. Het shirt is te groot, maar dat vind ik wel leuk zo met een knoop er in! Ik ga deze items waarschijnlijk wel een keer samen dragen, gecombineerd met leopard sandaaltjes en een rode tas.

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

60 opmerkingen:

  1. Hele leuke items, vooral die blauwe ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke items, ik ben telkens verbaasd over de leuke dingen de je bij C&A vindt, misschien moet ik toch maar weer een keer daar gaan kijken. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items! I LOVE the blauwe statement necklace (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lovely items baby

    NEW OUTFIT IN THE BLOG: AUTUMN RETURNS http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/05/autumn-returns.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke items! Ik blijf dat broekrokje geweldig vinden! En da C&A shirt en SheInside shirt zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke items! Ik vind je ketting van Jazzybellessop erg mooi!

    xx

    Style of Purity
    ENTER MY GIVEAWAY HERE

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Ik vind vooral die blauwe ketting erg gaaf.

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie items en ik ben benieuwd naar je skort!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie spulletjes heb je gekocht! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat shirt van sheinside ziet er gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je neon gele armbandje super gaaf en die tas!! :) xx

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. the blauwe van stylight is mooi.
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke aankopen. Vooral van sheinside! Ben benieuwd naar de aanfoto's daarvan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, leuk, en nog eens leuk!
    En die sieraden zijn echt geweldig. (:
    Nu hopen op beter weer natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke items! Ik vind die tas met 'I left my other bag front row' echt cool!

    XX Red Sonja

    Winactie: Rosé sieraden setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuke items! Ik ben heel benieuwd hoe de skort staat!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie items, vooral de sieraden vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk! Dat rokje van c&a heb ik ook eens gepast maar bij mij was het niet zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoe leuk! Wat een super accessoires en wat een leuke outfits. Dat shirt met die knoop is echt een goed idee!

    Xjes Femke
    http://femkesstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke spulletjes allemaal! Ik ben benieuwd naar je outfit. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een onwijs leuke spullen allemaal! Ik vind dat tijger shirt van de C&A zo leuk! x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke aankoopjes!! :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke items allemaal! De C&A collectie blijft me verbazen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke items zeg! En dat allemaal zo gratis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Onwijs gave items! Ik vind alles echt
    heel erg leuk! :)

    Je hebt een leuke blog! Ik volg je
    daarom nu op Bloglovin. Hoop dat je
    me terug volgt!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauww, mooie spullen! Die sieraden zijn echt perfect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het skirt vind ik nog steeds fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O wat een leuke items, ben van alles fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je weer leuke dingen gekocht! De dingetjes van Stylight uit de goodiebag heb ik ook, zo leuk! De blauwe ketting en de aztec ketting zijn echt heel erg leuk! Zo'n skort vind ik echt gaaf, die wil ik ook nog graag voor deze zomer! x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow zo leuke dingen ❤Met welk programma bewerk je je foto's eigenlijk? Dat was heel leuk gedaan! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik doe dat met Photoshop, af en toe Illustrator. En ik gebruik een tekentablet! :)

      Verwijderen
  31. Superleuke items!
    Wist niet dat ze zo'n toffe dingen bij de C&A hadden ö

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke spulletjes!
    De ketting is echt heel mooi..
    Echt leuke blog volg je!
    X
    bellezalamoda.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. lovely purchases. you got the zara look a like skort! fab! and great jewelry!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik hou van de outfit! Het staat je goed! (zag ik op een vorig bericht)

    www.themindofanexchange.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw wat een geweldige items zeg!! Xxx

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super gave items, ik vind de kettingen echt heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super leuke spullen! Wist niet dat de C&A zulke leuke spulletjes had. Binnenkort maar even langsgaan. Ben trouwens helemaal verliefd op dat witte rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat C&A rokje is echt super leuk. Ik wist niet dat ze daar zulke
    leuke spulletjes hadden. Binnenkort misschien toch maar eens na binnen lopen!

    Liefs,
    Jamie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oeehh die skirt is leuk, ik ga maar weer eens op Sheinside kijken.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  40. dat shirtje is zo gaaf!. maar een keer sneupen :)
    liefs daphne

    www.daphneroos.blogspot.com
    -xx-

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw, wat een leuke aankoopjes. Vooral die ketting van Jazzybelles shop vind ik erg mooi!
    Ik volg, neem je ook een kijkje op mijn blog?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hele leuke aankopen, de twee kettingen zijn echt heel erg gaaf! Ik verbaasde me pas ook bij de C&A, ik heb de winkel altijd vermeden maar ze zijn inderdaad veranderd, heel fijn! Geniet van je nieuwe zomercollectie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Love the skirt, shorts and jewellery :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)