vrijdag 10 mei 2013

NELLY SHORTS + FROYO REVIEW

top Primark | shorts Nelly | bag Versace via spartoo schoenen | shoes Urban Outfitters
  
Gisteren droeg ik de Nelly shorts die je in mijn vorige post met aankoopjes zag. Ik combineerde hem met mijn nieuwe Primark top met schouderdetails (die zie je op de foto niet zo goed), mijn laarsjes met zilveren hak van Urban Outfitters en natuurlijk mijn Versace tas, ben er zo gek op! In het begin was het materiaal van de tas en dan vooral het hengsel nog erg hard. Bij iedere beweging vloog 'ie van mijn schouder af. Maar nu ik hem een aantal keren gebruikt heb is hij soepel geworden en daardoor veel fijner te dragen. Waar blijft dat lekkere weer? Ik wil dit zonder panty dragen! Vandaag reis ik af naar Rijssen in Overijssel voor een bezoekje aan het hoofdkantoor van Sans-Online.nl. Hoe me dat bevalt kun je natuurlijk live lezen op Twitter en er zal over een tijdje en verslag over de dag online komen. Gisteren vertelde ik dat ik Frozen Yoghurt zou gaan proeven. Dat heb ik gedaan! Mijn mening erover vind je hieronder :)

Ik ging met mijn vriendin Lotte naar de Yoyo bar in Rotterdam om Frozen Yoghurt (Fro'yo) te proeven. Ik zag het steeds vaker op instagram en tumblr voorbij komen dus ik wilde het erg graag een keer proberen. Zoals je op de foto ziet, ziet het er enorm lekker uit. Ik vond de Froyo zelf een beetje tegenvallen. Het was uiteindelijk wel lekker op zich, maar niet heel speciaal of zo. Je kon maar 1 topping kiezen voor op de Frozen Yoghurt en voor iedere extra topping moest je 50 cent betalen. Ik had dus Frozen Yoghurt met chocoladesaus en aardbeien voor 4 euro en toen moest ik voor de nootjes nog 50 cent extra betalen. Dat komt dan neer op €4,50 voor een bekertje. Als je nog meer toppings er op wil ben je dus echt een groot bedrag kwijt. Naar mijn mening kun je dan beter een Swirl halen. Daar zit veel meer in en daar betaal je dan minder voor. Natuurlijk kan het wel zo zijn dat de prijzen ergens anders goedkoper zijn maar dat weet ik zo niet. Eindoordeel: leuk om een keertje te proberen, maar voor mij niet nog een keer. Te veel geld voor zoiets simpels. Lotte had al een tutorial gevonden over hoe je zelf Froyo's maakt dus dat gaan we binnenkort wel een keertje proberen. Met lekker zoveel toppings als we willen!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

61 opmerkingen:

  1. you're adorable

    NEW OUTFIT POST: WHITE POLO SHIRT
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/05/white-polo-shirt.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! En wat duur, zo'n Froyo. Het ziet er wel erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit met dat broekje! Ik wil ook nog een keer froyo uitproberen het leek me zo lekker, jammer dat het bij jou een beetje tegenviel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke short, ook lekker vrolijk! Dat is inderdaad wel duur! Heb zelf wel eens ren Swirl op, erg lekker en niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat ben je toch mooi! (: De short is echt heel mooi en die Froyo ziet er zo heerlijk uit, jummm!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! En die froyo ziet er zo lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n Froyo lijkt me megazwaar op de maag :)

    Leuke outfit! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je froyo ziet er lekker uit,
    en fijn dat t leer soepeler is geworden!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, ik ben toevallig ook een keer bij Sans-Online in rijssen geweest.
    Vlak bij mijn huis! Hadden we eventueel zo kunnen meeten! haha

    xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! (:
    Hmm, zelf hou ik superveel van Froyo, neem altijd met brownies en caramelsaus!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super toffe short en laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij ons in antwerpen is het 3,5 voor één topping maar het sausje is gratis en als je incheckt op foursquare krijg je een extra topping! Deze vind ik wel wat overprices :/ Bij ons hebben ze ook yoghurt met frambozensmaak en ik vind die wel lekkerder!
    Leuke outfit ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil ook een keer froyo proberen ! Het ziet er zo lekker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk shortje! en die froyo ziet er heerlijk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit, ik vind je laarsjes echt geweldig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke outfit! Dat shortje is echt geweldig! En je schoenen zijn gewoon wauw..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nu ik het aanzie, ben nog meer weg van het shortje! Staat je super :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige schoenen en prachtig shortje! Ik heb zelf Frozen Yoghurt geprobeerd in Londen, maar ik moet zeggen dat ik yoghurt in niet bevroren vorm toch lekkerder vind, haha! En het was inderdaad best te eten, maar de hele hype snap ik niet zo ;-)

    XX Red Sonja

    Winactie: Rosé sieraden setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gave schoenen :)!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je schoenen zijn heel tof !

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love your shorts, perfect for spring!
    + that ice cream looks amazing! Yum!

    www.laurensibs.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi shortje! Hij is zo lekker zomers :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, wat een leuke outfit! Ik vind je schoenen echt heel erg tof! En de ijsjes zijn best wel erg duur... ik zou het er niet voor over hebben, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bij Yoyo moet je altijd bubble tea halen, froyo is daar veel te duur vind ik! Hun bubble tea is wel echt lekker en niet te duur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk dat je naar Rijssen afreist ;). Ik woon in een plaatjes vlak daar in de buurt. Have fun!

    En €4,50 voor een bekertje is inderdaad best prijzig. Doe mij dan maar een Swirl (waar ik nu zin in krijg :p).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Owwh nu heb ik echt zin in Frozen Yoghurt, dat is zó lekker. Ik ga het binnenkort een keer zelf proberen te maken (al we eens gedaan maar toen was het niet echt perfect geukt). Leuke outfit, dat broekje is superleuk en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele leuke outfit!

    De Fro'yo is inderdaad prijzig!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  28. awesome outfit !
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I love your Versace bag! <3

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het ziet er wel heerlijk uit, maar het is inderdaad erg duur! Ik had pas echt een mini bakje voor drie euro met twee toppings. Ik realiseer me nu dat dat veel te duur is! Ik ben nog steeds echt reuze jaloers op je Urban Outfitters laarsjes haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke outfit! Ik vind dat duur voor een bekertje yoghurt hoor, maar het ziet er wel leuk en lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk leuk leuk! Je laarsjes zijn heel mooi! Ik vind Swirls ook veel lekkerder dan Frozen Yoghurt! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel leuk je shortje, staat je heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. You look great ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke outfit!! Ik heb nog nooit Froyo gegeten. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hier in Groningen heb je Pure Frozen. Daar koop je een medium frozen yoghurt met 2 toppings! Ook hebben ze milkshakes die je zelf kan samenstellen en heerlijke cupcakes. Zeker een aanrader als je van plan bent om Groningen te bezoeken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beautiful look! I love to see this bag as much as possible, it's amazing!!
    As for the youghurt, it looks fantastic! what a beautiful photo. But as expected, better on photo than in real life:) I think I'd love to try it once, but it's def. too expensive! Thanks for sharing your opinion.

    xx
    Tali

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je outfit is zo leeuk! Je short is echt gaaf en je laarsjes ook! Ik had ook veel gelezen over de Frozen Yoghurt, maar het is idd behoorlijk duur! xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  39. staat je goed, de short is echt leuk ! :D xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooie outfit! Ik vind je short echt leuk :)

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dit staat je supergoed, dat shortje is echt leuk! Ah en ik heb nu superveel zin in een Swirl, jummie.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Random: maar ik vind het echt leuk dat je nu in het nederlands schrijft. Veel persoonlijker om de een of andere manier

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Super leuk broekje.. Ik vind frozen yoghurt ook best wel duur eigenlijk, maar wel super lekker :) Tot snel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Geweldig broekje!
    Frozen yoghurt is inderdaad duur, niet iets wat je zomaar even haalt, meer als een beloning na hard studeren ofzoiets.
    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuke outfit! Ben fan van die schoenen!
    En je hebt me erg nieuwsgierig gemaakt naar de Froyo's ;)

    xoxo Iris
    A Dash of Fash

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Waaaah i love your shoes!
    Waren ze duur?

    xx Rachèl
    www.smoothiefresh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hele gave outfit en dat shortje is zo ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)