maandag 27 mei 2013

MONDAY GIVEAWAY: VERO MODA ITEMS

  Deze week mag ik items van Vero Moda weggeven aan mijn lezeressen!


Ik vind jullie reacties op de Monday Giveaways echt super leuk, dus we gaan gewoon lekker door! Het jasje en de broek die je hierboven ziet kun je deze week winnen. De broek is perfect voor op dagen als deze, lekker in het zonnetje met veel kleur! Blogger Suz van Fashion Is A Party droeg de broek ook, hoe zij hem combineerde zie je hier. Het jasje is een maat S en de broek is een maat 27 (wat ook gelijk staat aan S). Dit zijn vaste maten die je krijgt wanneer je wint, andere maten zijn helaas niet beschikbaar! Wat moet je doen om kans te maken?

- Laat een reactie achter met je mailadres en het item dat je zou willen winnen (het jasje of de broek).

Voor extra kansen:
- Volg mijn blog op Bloglovin
- Like mijn blog op Facebook

De winnaars van de Glossyboxen zijn Ylse en Alexandra. Gefeliciteerd! Jullie krijgen vandaag een mailtje :)
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

144 opmerkingen:

  1. De broek is echt heel leuk en ook nog mijn maat! zou hem supergraag willen winnen want het mooie weer komt er al weer aan en dan is deze broek natuurlijk niet te missen in mijn kast!

    lotte.bouma@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUWIE! Super-de-super win actie wederom! Vero Moda is mijn favoriete merk en toen ik die broek zag bij Suz was ik op slag verliefd. Het jasje echter vind ik NOG mooier hoe is het mogelijk!! FANTASTISCHE WIN ACTIE WEER OP JENNIE FROM THE BLOG IK HOUD VAN DEZE SITE EN ZIJN WIN ACTIES!!!! Oh men elke keer als ik Monday Giveaway zie op mijn timeline kom ik spontaan klaar zo blij ben ik ermee!!! Ik wil graag het jasje, S is ook nog mijn maat hoe toevallig!! Ik volg je natuurlijk op Bloglovin en Facebook watdenkjuzelluf!! Mijn e-mailadres is : kropduif@live.nl
    Liefs,
    Kropduif

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precies de broek waarbij ik iedere keer misgrijp in de winkel en ook nog mijn maat! Misschien komt die dan toch net optijd voor het mooie weer.. manon_warmerdam1@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben die maat nog in de winkel...

      Verwijderen
  4. Super leuk!!!!! Ik zou graag het jasje winnen.. Liefs, Cherelle (c-herelle@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaahh dat jasje is super mooi! Ik krijg mijn kont helaas niet in een 27 gepropt, maar dat jasje pas ik zeker. Helaas heb ik nog geen zomerjas kunnen scoren en deze ziet er echt heel nice uit. Ik volg je al op Bloglovin' en je pagina is ook al geliked :).

    Liefs, Mariette
    fashionbymariette@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauwie! het jasje pretty please :D ik volg je op bloglovin! mijn username is Sophie V (e-mail: mmesophistique@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gave actie! Ik vind het jasje super leuk, lekker zomers. Draag normaal me zwarte leren jack, maar de beige kleur is een stuk zomerser! Lijkt me leuk om met een bloemen broek te combineren met een witte tank top, en een paar fel gekleurde heels, liefste neon kleuren. Ben ik echt gek op!!

    Liefs,
    Isabel Janssen
    isabelljanssen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, ik ga voor het jasje! Mijn emailadres is beamingbeautynl@gmail.com En ik like en volg je al op facebook en bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super vet jasje!
    Ik doe mee. :)
    Toffe actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het jasje vind ik gaaf! Die zou ik graag winnen! Mijn e-mailadres is femke@thinkinpink.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superleuk! zou graag het jasje willen winnen :) judith.voogt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga voor de broek! Ben al een tijdje bezig met sporten en pas sinds kort ook een maatje 27, jeeeeh! :D Hij is super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helaas niet mijn maten, maar wel erg leuke items! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw! supere leuke give away! vooral de broek is fantastisch! Hoe regel je dit steeds met al deze merken? Super leuk dat je steeds van deze give aways doet :) mijn mail adress is rachel_wieke@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw het jasje is érg mooi zeg!
    Ik volg je op bloglovin en ook op FB like ik je!

    xx Kim
    bok_kim@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die broek is echt super cute. Absolutely love it! Perfect voor een heerlijk zomer festivalletje en zo'n lovely zonnig dagje als vandaag. Heb je ge-liked op Facebook en volg je ook al een tijdje op Bloglovin'!

    Weer genoeg inspiratie voor een nieuwe week! Vind dat je het super doet, vind het mooi dat je zo dicht bij jezelf blijft in de overheersende wereld van fashionbloggers. Mooi, stijlvol en toegankelijk maakt je blog leuk, en steeds leuker!

    lauren@lachanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, alleen jammer genoeg niet in mijn maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw precies mijn maat ik ga voor de broek. Ik volg je ;).
    Mijn mail is: robinvanremunt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw precies mijn maat ik ga voor de broek. Ik volg je ;).
    Mijn mail is: robinvanremunt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zou graag de broek winnen! Ik volg je al op bloglovin' en FB :)
    Mijn e-mailadres is amivc@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love the pants so much. The jacket is pretty cool too. I would love the jacket.
    My e-mail address is demmydoll@rocketmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe mee! Mijn email is jasmijnbloem2010@live.nl xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind dat jasje echt supertof! Ik doe mee en ik heb je facebookpagina geliked!

    Xjes Femke
    femkesstyle@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super! Ik doe mee, ik vind de broek echt superleuk en zou ze dus graag winnen! Ik volgde je al op bloglovin en facebook. Mijn mailadres is delphinedewulf92@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat superleuk! Beide items zijn ge-wel-dig en ook nog mijn maat! Als ik dan toch moet kiezen kies ik voor het jasje. Ik volg je via bloglovin :) en mijn email is maai-ke@live.nl
    xx Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke items! Ik volgde je al op bloglovin en heb je facebook pagina geliked! Als ik zou winnen zou ik graag het jasje willen! Super leuke giveaway(:
    X
    dille.wienese@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Echt super leuk, ik doe mee. Ik volg je via bloglovin en ik heb je facebook pagina geliked. Ik ga voor het jasje!.
    Mijn mail: xchancella@gmail.com
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Aah ik zou supergraag het jasje willen, hij past precies bij mijn haar en ik wil al zoo lang zo'n leuk jasje! <3

    xx Jennie

    jennifervangent98@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw! Dat jasje is echt superleuk, die zou ik heel graag willen winnen! Mijn email is gwentjuh@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk dat je iedere maandag een winactie doet! Ik ga graag voor het jasje (heb net een bloemetjesbroek bij Zara gescoord namelijk, haha). Ik volg je op Bloglovin en mijn emailadres is: merelymerel@gmail.com. Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jammer, de broek is sowieso te klein :( succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oe dat jasje is echt vet, dus hoop dat ik die win! Mijn e-mail: loantje@hotmail.com + ik volgde je al op fb en bloglovin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat super tof! Ik doe mee! Ik ga dan toch voor de broek. Mijn e-mail is fashionfantastic@hotmail.com Ik volgde je al op bloglovin'.


    Liefs Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel leuk jasje!
    x-maud@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke actie! Ik zou graag het jasje winnen :-)
    J.verhart@hotmailcom

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ohhhh wat leuk zeg! En mijn maat!
    Ik volg je ook op Bloglovin!
    feelingsforfashion@hotmail.nl
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. AAAAAHHH dat jasje geweldig leuk ben er verliefd op!
    Ik heb maat S!
    Ik volg je op Bloglovin en heb je pagina geliked op Facebook!
    Mijn e-mailadres is xLBA_@hotmail.com

    Liefs, Lisanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtig jasje! En in mijn maat! Ik doe graag mee, en ik volg je op Bloglovin. touchofspringblog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. GEWELDIG! De broek en het jasje zijn precies in mijn maat. Deze zou ik daarom heel graag in mijn kledingkast terug willen zien. Ik volg je sowieso op bloglovin! sabrine_8@hotmail.com is mijn email :) Ik hoop echt dat ik win, maar ik gun het anderen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke actie weer!
    Ik ga zeker voor dat jasje, vind hem helemaal geweldig :)
    ik volg je via bloglovin
    mijn emailadres is gabrielageleijns@gmail.com

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ooh gaaf jennie,
    dat jasje is helemaal mijn ding!
    ik waag graag n kansje;
    fingers crossed!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Echt een super toffe broek! Lekker zomers en speels. :D
    Vroeger was ik niet zo van de 'gewaagde' drukke kledingstukken maar sinds ik een tijdje fashioblogs volg ben ik volledig om.
    Ik ging lekker shoppen in Rotterdam (Daar woon ik namelijk) en stond aan de kassa met heel veel felle kleurtjes en printjes. Die broek zou perfect passen bij mijn nieuwe garderobe.
    Toevallig is het ook nog eens mijn maat.
    Fingers crossed :)

    Ik volg je op bloglovin (www.bloglovin.com/savinav voor als je het wilt checken) en ik heb je facebook pagina geliked.
    savinaveesaert@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dat jasje is echt top, daar ga ik dus voor!
    Volg je via bloglovin en facebook!

    Emailadres: tanjadoornbos@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik ga voor het jasje. Toffe actie Ik volg je via bloglovin. Facebook heb ik niet.
    Mijn mail is a_mocrogirl@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuk zeg!! Ik zou heel graag de broek willen winnen. Echt een eyecatcher.

    mariska_16@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Jammer dat het maar 1 maat is, beiden niet m'n maat!
    Maar wel een leuke actie :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  47. superleuke winactie! die jas is perfect voor nu, niet te warm, niet te koud. en die broek is echt vrolijk! love it! ik doe zeker mee! mail; xsweet-like-sugar[at]hotmail.com en ik volg je via bloglovin!

    liefs,
    dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik vind het jasje echt geweldig!

    Groetjes Linda

    linda_venrooij@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik ben helemaal verliefd op het jasje :D
    Superleuk zo'n winactie :)
    Hoop dag ik geluk heb!

    Lisannenederlof@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ah superleuk,
    Het jasje wil ik wel winnen !

    xx

    Mieke1997@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. wauw die jas is gaaf die zou ik wel willen winnen

    liefs chantal mijn email is Chantalssieranden@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik ben echt al zolang opzoek naar het perfecte jasje en ik ben helemaal verliefd op dit jasje! Echt superleuke actie! :)

    lyannevisje@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Al een tijdje opzoek naar een leuk leren jasje!
    Bingo! Ik ga voor het jasje.

    steffi_vanhoef@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Aah dat jasje is geweldig! Ook leuk nu het zomerse weer eraan komt!
    Dus *fingers crossed*

    vera_vanderwal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een leuk jasje! Die wil ik wel winnen! Ruth-1988@hotmail.com, succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik moet sparen voor de vakantie en ik heb sowieso nog geen leuke zomerjas kunnen vinden in de winkels, dus het zou top zijn om deze jas te winnen! Ik volg je op Bloglovin en ik vind je blog en stijl geweldig!

    marentee@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Super dat jasje! ik heb je op Facebook en ik volg je met plezier.
    ilo0na@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Dat jasje is echt zo leuk en ook ik mijn maat. Dat jasje is voor mij echt ideaal omdat ik het vaak koud heb en dus graag een jasje aandoe die ik uit kan doen als ik het warm heb!

    Liefs,
    Maureen

    maureen-hamstra@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik zou heel graag de broek willen, want zelf heb ik heel weinig vrolijke dingen (oftewel geen) en het lijkt me wel eens leuk & weer wat anders.
    Me email is: xannx@live.nl en ik volg je op bloglovin en ik ga je zo liken op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Super leuk is het jasje, ik doe graag mee!
    ireneniec1948@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Superleeuk, ik doe mee! Ik volg je op FB en op Bloglovin! Ik zou heel graag het jasje willen winnen, dat is echt mijn stijl! Xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik vind die had echt super mooi!
    hennie1996@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  64. I like jacket, but pants are also great!!
    paula.kulichova@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een leuke site! En dan ook nog leuke acties!! Dat jack zou ik graag willen hebben, precies de goede maat en kleur. En ik ga hier zeker terugkomen. Mooi dat ik het op Facebook zag :)

    rozemarijn_de_rooij@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wow super leuk ! De broek & het jasje. Ik zou voor het jasje gaan ! Echt super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Super leuk jasje, ik doe zeker mee!
    Dit jasje zal goed van pas komen, zeker nu het nog niet zulk lekker weer is!
    xx Sabine

    xsabienn@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Love the jacket!
    Also love how you wear the pants

    L.ouise_@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Super gaaf! Ik vind ze alle 2 super gaaf, maar de broek is niet in mijn maat :) Dus ik doe voor het jasje mee!

    Ik volg je ook nog op Bloglovin, Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oooh leuk leuk! Het jasje is helemaal mijn ding
    Ik volg je op Bloglovin'! :D
    Mijn e-mailadres: xcleovdm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik maak heel graag kans op het jasje, die kun je heel stoer dragen met een printed t-shirt eronder.. Maar ook heel netjes met een mooie witte blouse!! Zou er heel veel plezier van kunnen hebben deze zomer!

    Mijn emailadres is: ramonamariaa@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Superleuk, hier doe ik zeker aan mee! Ik ga voor het jasje. Mijn e-mailadres is anouckdl@gmail.com en ik volgde je al op Bloglovin.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hele leuke items! Vooral het jasje, dus daar zou ik graag kans op maken. Ik volg je al op Bloglovin. Mijn mailadres is girl.without.name@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Super actie!
    Ik vind het jasje helemaal geweldig. En helemaal omdat ik nog geen jas heb voor de zomer!
    Het zou gaaf zijn als ik deze win!
    Fingers crossed!
    miranda-_-wijnen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Gevolgd & geliked.
    Vind ze allebei prachtig, maar ik ben desperately in love met het jasje!
    I looove it.

    Mijn mailadres >> jumymi@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik ga voor het jasje, mijn emailadres is eline_maras@hotmail.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Dat jasje is echt super! Ik doe mee! Ik volg je blog al op bloglovin.
    (anniek.andringa@hotmail.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ahw jammer dat het niet mijn maten zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Lekker zomers! En dat mag ook eindelijk wel eens een keer!
    Michelle_phaf@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Kimberly Neven27 mei 2013 om 21:14

    Waa! Wat een super gaaf jasje! Ner wat ik nodig heb voor een jurkje waar ik maar niks bij kan vinden! Of leuk om nu te gebruiken als jas! Ik ga voor het jashe dus (;
    kimberly.neven@live.nl
    XKimberly

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wauw wat een MEGA gaaf jasje!! Lekker stoer en met alles te combineren! Loveit! ♡

    Kusters1992@hotmail.com

    x Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een geluk dat ik een klein maatje heb! Ik ga voor het jasje, want een bloemetjesbroek heb ik al!
    noordroge@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Superleeuk, ik zou heeel blij zijn met dat jasje! Ik volg je op fb en bloglovin! (lottehagedoorn@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Leuke site en blog.. Ben eigenlijk helemaal niet zo van bloggen lezen maar de jouwe sprong er uit. Cker met de voorgestelde kledingcombi's..

    Love the jacket! Bij elke gelegenheid te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Samantha Lemstra27 mei 2013 om 22:01

    Wauw! Ik ga voor het jasje, aangezien de broek mij helaas niet zal gaan passen! Echt een heel tof kleurtje! Ik zou dan ook heel graag het bikerjasje willen winnen! (samantha.lemstra@live.nl)

    Oh en natuurlijk even geliked en gevolgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Jane van der Loo27 mei 2013 om 22:20

    Leuke winactie weer! Ik ga voor de broek ;)
    Liefs Jane (jane_vdloo@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Helaas gaat me dat niet passen,
    maar wel een erg leuke give-away!

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    Check out my GIVE-AWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Het jasje is super leuk!

    Yvonnepq@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een super gaaf jasje, en die kleur. wauwwauwwauw!
    Ben ik even blij dat ik maat S heb, een keer proberen te winnen is altijd de moeite waard :)

    (en ik heb gelike't en gevolgd)
    duimen duimen duimen

    xx Jill
    email: jill_wissekerke@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Gek op jasjes ♥ deze kleur is echt perfect te combineren.. wie weet hangt het jasje binnenkort in mijn kast. Of nee beter gezegd ' wie weet loop ik binnenkort met dit jasje over straat! ' Ik kijk er naar uit! X

    Wm-.s@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik maak graag kans op het jasje.

    sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Gave winactie! De broek ga ik helaas niet passen, maar het jasje zeker wel! Dus ik doe mee voor het jasje!
    Ik volg je ook via Bloglovin en Facebook
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  95. aahhhhh wauuuuwww jaaaaa!! Ik liep langs vero moda en wilde dat jasje kopen!!! Maar ik stopte de koop want geen geldd ahhh hoop zo dat ik m winn! Joseverlaat@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik vind de broek echt leuk! (: Ik heb je al geliked op beide pagina's (:

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Pleun Mekkering28 mei 2013 om 11:52

    Hele leuke winactie, want ik vind die broek echt heel erg leuk!
    Dus ik ga voor de broek:)

    Liefs, Pleun
    hip.pleun@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik doe graag mee voor het jasje! Mijn emailadres is Rebelsmaarromantisch@gmail.com en ik ben je ook gaan volgen via Facebook en Bloglovin. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wauw, heel erg leuk! Ik ga voor het jasje!
    Mijn email is dagdromenenhersenspinsels@hotmail.com en ik volg je op Bloglovin en Facebook

    Liefs
    Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ik doe graag mee voor de broek! Ik heb hele smalle schouders waardoor ik maar heel weinig jasjes aan kan, dus dit mooie jasje is helaas te groot. Maar laat maat 27 nou net precies mijn broekmaat zijn ;)
    Ik volg je op Bloglovin als UnleashedMemories en op Facebook gewoon met mijn eigen naam. Mijn emaildres is ianthelambrechts@hotmail.com ;)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Weer zo'n leuke win actie! Ik vind het jasje heel erg leuk.
    Ik volg je al op Bloglovin en op facebook.


    leoniepot2@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Die broek is echt mooi en wat heb ik geluk: net mijn maat! Nu nog winnen natuurlijk :)

    Ik volg je op bloglovin, GFC & like je op facebook!
    marie.everaerdt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  103. DIE JASJEEEE ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Ik heb je al lang gevolg.
    kim_hallen@yahoo.com

    xxx kim

    BeantwoordenVerwijderen
  104. leuke winactie! zou graag het jasje willlen en ik volg je al op bloglovin en faceboook! xxx mai_ngo7@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Oeh wat een gave lentebroek, die zou ik graag in de kast willen hebben! (:
    Sara-bouter@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wow wat een leuke broek, die kan ik echt geweldig combineren met mijn nieuwe blazer :D Ik zou hem dolgraag winnen! En natuurlijk volg en like ik je alláng trouw haha.

    xx

    judithgw@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  107. super leuke winactie weer!
    emma_vanveen1996@hotmail.com

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Hi! Wauw, ik ben spontaan helemaal verliefd geworden op die broek en -omg- hij heeft mijn maat! :D
    Ik zou het super, wat zeg ik, geweldig vinden als ik zou winnen!

    xxx

    xmyrthe24@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik zou écht dolblij zijn met de broek is in maat 27
    Ik ga onwijs hard duimen, want ik vind em super fleurig!
    Groetjes Anita
    a.tuuk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh, by the way; ik volg je op bloglovin en facebook ;-)
      Anita

      Verwijderen
  110. Ik vind het jasje heel leuk! Mijn email is kissodette@hotmail.com Ik volg je al op bloglovin en heb je fb pagina geliked!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Wat een super leuke Give Away heb je!!
    Ze zijn allebei echt leuk voor de zomer :)
    Maar het jasje is toch het leukste,
    Groetjes Gerlinda
    stampertje_91@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Heel er leuk Jennie! Ik doe mee voor het jasje! Ik volg je op bloglovin, en ga morgen even je facebook pagina liken, want zit nu op m'n telefoon haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik doe mee!
    Ik volg je ook en heb dit bericht geliked :)
    xoxo Appie | jusde-pomme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ik zou heeeel graag het jasje willen winnen! Wauw!
    tulsikok@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik zou graag het jasje willen!
    Superleuke actie,

    xx Nohla
    nohlapost@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Hele leuke winactie, ik zou graag het jasje willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Wauw, wat een toffe winactie! Ik doe graag mee en zou het jasje willen winnen! Ik ben hier nog hard op zoek naar maar ik zie nergens die jasjes meer, heel jammer! Zou heel goed van pas komen dit jasje. Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Wat leuk, graag het jasje :), want de broek is te klein :(

    annetvanvliet@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik ben gek op win acties! Het jasje lijkt me erg leuk! Broek is ook heel tof, alleen is mijn maat niet!
    Liefs, Vivianne
    viviannekapiteyn@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  120. I AM IN FREAKING LOVE!

    mimi, wat een ontzettend gave broek!
    Eigenlijk ben ik een jurkjes en rokjes meisje, maar voor deze broek zet ik die stijl zeker aan de kant!
    Wat onwijs gaaf, met deze broek hoeft de zomer niet eens meer te komen, je draagt hem al bij je haha!
    (De zomer moet altijd komen, but you get it. :( )

    Mijn mailadres is suzannesnoek95@hotmail.com
    Facebook is geliked, blog is gevolgd, en ik heb natuurlijk even wat reclame voor je blog gemaakt bij vriendinnen haha!

    Vette blog, you go girl.

    X!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Super leuke winactie, ik ga voor het jasje! Die vind ik namelijk geweldig voor de lente en zomer! :)
    Ik volg je via Bloglovin en GFC!
    xo'Manon

    zandstramanon@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Super leuk dat he deze twee items weg mag geven! Aangezien heel veel mensen voor het jasje gaan, kies ik de broek! Ik volg je op Bloglovin en ik heb je geliked op Facebook! Liefs
    donnermoiplusfashion@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  123. heel leuk die broek!!!! Zou 'm graag willen winnen, zodat ik wat kleur kan brengen aan deze zomer! En aan de festivals die ik ga bezoeken, be happy! l.leenaars@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Super leuke winactie! Ik doe zeker mee. :)
    - Ik volg je blog via Bloglovin'
    - Ik heb je blog geliked op Facebook
    - En ik ga voor de leuke broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Superleuke winactie!
    Ik denk dat de broek mij niet past aangezien ik normaal maatje 25 heb ;)
    Het jasje zal wel passen, dus daar zou ik graag voor mee willen doen :)
    Heb je blog pas net ontdekt nadat je me wilt volgen bij instagram, maar ben je meteen gaan volgen op bloglovin', vind namelijk dat je een leuk blog hebt!
    Mijn emailadres is lindamans001@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wat een gave winactie en doe daarom graag mee.
    Ik zou heel graag het leuke jasje willen winnen!!
    Mijn emailadres is : jessicaluijk@hotmail.com
    Liefs, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  127. It's fantastic that you are getting ideas from this post as well as from our discussion made at this time.

    My web site: diets that work fast

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ten eerste wat een super leuke blog heb je,
    en ten tweede wat een geweldig leuk jasje!
    Daarom deze reactie dus, voor het jasje!
    Mijn email-adres is : lisannetencate@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Chemical substance specific medication the same as sleep aids
    may possibly be the reason behind agitations
    to bed but are not often important. While using Kansas breakup proceedings rateholding hold
    at about 50%, it may be a free from danger set your mind
    on that a lot this but also future brides-to-be can be found hopping on the marriage-go-round during the up coming and maybe even again energy.
    Varieties of totally different recipes to buy a fabulous walk and in addition
    alternatives on how they can be served. Danish Diner Cafe patio and garden furniture is generally yard theme and then just fulfilling
    of conventional functions alongside late night landscape suffers.
    That you will enjoy went through the Bunn coffeemakers take a
    look at as well as the received a notion of it really
    is value, you will be pick the best before you know it.



    Look at my webpage: coffee cappuccino machines (coffeemakersnow.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Entire body format of the amazing test regarding OpenGL.
    This process usually entails gas typically the windows in extremely popular warmth
    so that it will malleable and afterwards i blowing
    against eachother keen on distinct colors. 1851 Tiffany and
    after that Co circulated one way tiffany sale those consisted of 85.
    5% sliver. Beginning from our new Smidgen of The country of italy,
    certain girlfriend bird produced lasagna
    stove contains refractory dome form having a condemnation
    brick floorboards conception.

    Check out my blog 4 slice toaster costco

    BeantwoordenVerwijderen
  131. We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your website offered us with valuable information to work on.

    You have done an impressive job and our entire community will be thankful to you.


    Also visit my site :: best diet

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Thanks for your personal marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you might be a great author.
    I will be sure to bookmark your blog and will often come back very soon.
    I want to encourage you continue your great writing, have a nice holiday weekend!


    my homepage Bmi Calculator For Men

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Wij willen lening geven aan wie dat ooit heeft behoefte aan een lening tegen
    lage rente van 3%, We geven lening uit het minimum van 5.000,00 USD tot het maximum 100 miljoen dollar, pond, euro, als
    geïnteresseerd, Contacteer ons via email: arnoidweman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  134. We wish to give out loan to whom ever that is in need of a loan at
    low interest rate of 3%,We give out loan from the minimum of 5,000.00 usd to the maximum 100 million dollars, pounds, euros, If
    interested,Contact us via email: arnoidweman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)