maandag 13 mei 2013

MONDAY GIVEAWAY 3: T-SHIRTS VAN COMEGETFASHION

Deze week mag ik drie(!) t-shirts weggeven van webshop Comegetfashion. Comegetfashion is een webshop, opgericht door blogger Mirte, waar je de leukste musthaves kunt kopen. Je vindt er tassen, sieraden, schoenen, spullen die handig zijn bij het DIY'en (studs bijvoorbeeld) en kleding zoals de drie shirts die je hierboven ziet. Ik mag in samenwerking met Comegetfashion drie winnaressen blij maken met een t-shirt! Je kan meedoen voor het Tiger-shirt, het Geek-shirt en het Boy-shirt.

Hoe maak je kans op het winnen van een van de shirts?
- Laat een comment achter met daarin je e-mailadres.
- Vermeld ook even welk shirt je wil winnen en in welke maat!

Voor extra kansen:
- Like Comegetfashion op Facebook
- Volg mij op Bloglovin

De winnares van het shoptegoed van 100$ bij Sheinside.com is Suze D.
De winnares van de Fab portemonnee + Stylight goodiebag is Sasha V.
Gefeliciteerd! Ik stuur jullie vandaag nog even een mailtje!
De winnares van de Nike Freeruns heeft nog steeds niet gereageerd! Liselotte, check je mail even!

This week i'm giving away three musthave t-shirts from webshop Comegetfashion! You can win one of the three t-shirts which you see above. Want to win? Leave a comment with your e-mailaddress, the shirt which you'd like to win (tiger, geek or boy) and you shirt size. For extra chances: Like comegetfashion on Facebook // Follow me on Bloglovin. Good luck! Suze D. has won the 100$ for Sheinside and Sasha V. is the lucky girl who gets the Fab purse and Stylight goodiebag. Congrats girls!
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

152 opmerkingen:

  1. Ik volg je al op bloglovin en heb come get fashion net geliked op facebook!
    Super leuke actie weer.

    Ik zou HEEEL graag het tiger shirt willen winnen in maat M. Het geek shirt is ook superleuk!

    mijn email ; Elvirawinter@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke give-away, ik doe mee!
    Ik zou super graag het shirt willen winnen met de tijger (maat M).
    Ik volg jou op Bloglovin en ik heb de facebook geliked!
    E-mail: info@style-remains.nl.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, leuk!

    Ik volgde je al op bloglovin' en nu Come Get Fashion dus ook op facebook!

    Ik heb het liefste het 'boy'-shirt in maat S!

    nena.verbeeck@gmail.com

    veel liefs,

    Nena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tof dat je dit mag doen! :) Ik zou heel graag het tijger shirtje willen winnen in maat S! :) Mijn mail is info@birdsandbeez.nl. Ik volg je trouwens op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. BOY in M !!

    eva_daemen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah ik wil graag het GEEK shirt in maat L! Super leuke actie!
    Ik volg je al op bloglovin en heb comegetfashion geliked!

    by-eliza@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt een hele leuke give away! Ik wil heel graag meedoen voor dat tijger shirt in maat S. Ik volg je al op Bloglovin en Facebook heb ik niet.

    E-mail: contact@thekimberleyb.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "GEEK" T-shirt, Small size
    ilovemyoldlevis@hotmail.com
    Alicia Pastor

    Extra entries done !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe mee, super leuke give-away.
    Ik zou graag de t-shirt willen met de tijger in maat M.
    xchancella@gmail.com
    Ik volg je op bloglovin ook heb ik Come Get Fashion geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk!! Vind het GEEK-shirt het leukst en heb maat S ;)
    Liefs Jane
    jane_vdloo@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke actie! Ik volg je al op Bloglovin en ik heb Comegetfashion geliked op Facebook!
    Ik zou graag het Tiger-shirt winnen, in maat S.

    Liefs, Iris

    Email: irisbogaards@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee voor het tijger shirt! Mijn vriend en ik noemen elkaar vaak 'tijger', dus een T-shirt met tijger zou wel toepasselijk zijn ;)
    Ik volg je op Bloglovin (Unleashed Memories) en heb Come Get Fashion geliked op Facebook.
    Mijn emailadres is ianthelambrechts@hotmail.com :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geek in maartje M <3
    evyrenkens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik zou de tijger graag willen in maat S :) judith.voogt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het Tiger shirt in maat S! :) Ik volgde je al op Bloglovin' en heb nu ook comegetfashion geliked op facebook.
    kiki-1995@hotmail.com
    Super leuk deze give-aways elke maandag :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke winactie weer! Ik doe graag mee voor het Tiger shirt in L. Ik volgde je al via bloglovin'.
    jill@sweeterthansolitude.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige giveaways heb je toch! Het shirt met BOY is zo onwijs gaaf, that's the one :)
    Ik volgde je al en Come Get Fashion ook, oja ik heb maat S!

    Ga zo zo zo hard duimen :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Email adres vergeten.. maandagochtend he!
      fashion-attacks@hotmail.com

      Verwijderen
  18. email: alehandra_85@hotmail.com
    shirt: GEEK
    size: M
    Thank you for this draw!
    NICE WEEK:D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke win actie!
    Ik doe mee voor het BOY shirt, maat M!
    mijn e-mail is: joyjurgers@gmail.com
    Ik volgde je al op Bloglovin en had de pagina ook al geliked!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gafe t=shirts
    Ik kies BoY in maat M
    DanaNoa4@hotmail.com is het emailadres
    Liefs Dana Pepels

    BeantwoordenVerwijderen
  21. maat xl doe maar die met de tijger die vind ik wel het leukste en dan heb ik hier mijn email adres±

    suusjuhh18@hotmail.com

    ik deel hem eventjes verder op facebook kunnen de andere mensen die ik ken ook meedoen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super tof!
    Het boy shirt in maat m
    milotte_moleman@hotmail.com
    De pagina heb ik geliked, succes dames!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind de tijger erg leuk. Mijn maat is Small
    Ik like Comegetfashion op FB en volg je op Bloglovin.

    Groetjes, Charissa
    chacha1975@gmail.com
    chacha-illustrations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke giveaway! Ik ben gek op die webshop!
    Ik zou graag het Boy shirt winnen in maat S.
    Mijn email is rachelpagen@live.nl.
    Ik heb comegetfashion geliked op facebook en volg jou op bloglovin #797!

    xx Rachèl
    www.smoothiefresh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuke winactie!
    ik zou graag het GEEK shirt winnen in L
    mijn email adres is: petrakoster@gmail.com

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oeeh wat een leuke shirts ! Ik zou graag het GEEK shirt willen winnen ^^ maat XL lekker baggy!

    email: ShelleyJanknegt@iamfabulous.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee voor het Tiger tshirt maat L
    Ik volg op op facebook en bloglovin
    Fam.kreuse@hccnet.nl

    Groetjes Eline kreuse

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jaa! Super leuke giveaway! Ik doe absoluut mee. Ik zou heel graag de BOY shirt willen in een maat M (voor een boyfriend look). Ik volg Comegetfashion al op FB en jou ook al op Bloglovin. Styleofpurity@gmail.com

    Fingers crossed!!

    xx

    Style of Purity
    ENTER MY GIVEAWAY HERE

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super! Ik zou graag het GEEK shirt willen winnen in maat L.
    - ik volg je op bloglovin
    - ik heb comegetfashion ge-liked
    - frederiquemichielsen@gmail.com

    x Frederique M.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Woeeeh, alweer zo'n leuke winactie!

    Ik doe graag mee! Eum, ja, ik vind alle drie de shirts leuk, haha! Maar die met BOY vind ik er wel stoer uitzien :)
    Ik heb alles gedaan.

    Gefeliciteerd aan de winnaars van de vorige winacties!

    Xx Alex
    ilumuoti@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ahh, die met die tijger is super leuk! Ik zou graag het tiger shirt winnen in maat S dus :)
    Ik volg je op bloglovin!
    lauravroekel@gmail.com

    x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gaaf! Ik doe mee. Ik zou graag de zwarte Geek shirt willen in maatje L.
    Mijn e-mail adres: ellesappellepauline@live.nl
    Ik volg jou natuurlijk op bloglovin' en ik de fb pagina ge-liked!
    Fingers crossed!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ge-wel-dig...ik doe mee voor de Geek shirt mt M...like & share...

    monique_setrowidjojo@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Superleuk!
    Ik zou graag de tijger-tshirt winnen in maat S :)
    katoo_vt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk leuk leuk!
    De zwarte GEEK past goed bij mij, als het kan XS, anders een S'je.
    Mijn o zo geweldige emailadres: jambonnetje@hotmail.com

    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk! Ik zou kiezen voor het shirt met 'BOY' in maat M.
    Mijn e-mailadres is lifeofroshelle@live.nl.

    & Ik volg je ook op bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oooo, ik vind het BOY shirt zó tof! Ik zou hem in maat M/L willen voor een boyfriend look!

    Ik like je al op bloglovin en come get fashion nu ook op facebook!

    y.zoethout@hotmail.com

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super leuk! Ik zou ook heel graag het BOY shirt in maat M willen! c-herelle@live.nl en ik volg je op BL! Veel liefs, Cherelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk!

    BOY in maat M

    maddelon_noa@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het shirt BOY is super tof, maar GEEK vind ik ook hihi.
    Ik een maatje S
    Ik had ze al als like op facebook, en volgende jou al op bloglovin.

    Liefs,
    Isabel !!
    isabelljanssen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heel erg leuke winactie! Ik doe graag mee, ik zou het T-shirt BOY willen winnen in maat M :) ik volgde je al op GFC, zal zo de Facebookpagina liken van Come get fashion! Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat geweldig leuk, graag doe ik mee. Ik volg je op Facebook en Bloglovin. Heel gaaf vind ik het shirt met de tijger, maat S voor mijn kleindochter.
    Groetjes Irene

    ireneniec1948@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Stéphanie Bloemers13 mei 2013 om 11:49

    Leukkk!
    Ik vind het 'BOY' shirtje super en zou deze graag willen winnen in een maat M!

    stephaniebloemers@gmail.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Eigenlijk zijn ze allemaal te gek! Maat L moet goed zijn hoop ik :D iloon83@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ben zo blij dat ik jullie site heb gevonden! En dat jullie deze prijs verloten, dat geeft mij de kans hem misschien te winnen en wie wil dat nou niet!!! Met veel plezier hou ik jullie site bij en geeft me enorme vreugde :-D bedankt daarvoor. Ik ben heel benieuwd naar de uitslag, maar blijf sowieso fan en genieten van jullie aanbod en schrijven, leuk hoor en ga zo door, goed werk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuke winactie! Ik zou graag een shirtje in maat L winnen. (:

    zegbers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Lieke Maria Groenen13 mei 2013 om 12:11

    Oh wauw wat een prachtige actie zeg, leuk dat je dit weg mag geven! ComegetFashion heeft altijd zulke gave dingetjes, heb er al eens een leuk shirtje besteld! En dat Geek shirtje vind ik zooo leuk, dus het zou super zijn om die te mogen winnen in maatje S! Super leuk met een gave ketting en shortje in de zomer!
    Mijn mailadres is groenenlieke@gmail.com

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Super leuke give away! Ik volg je op bloglovin :)
    Mijn mailadres: laurettie@hotmail.com
    Mijn maat: 36
    xx

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Aah wat een leuke actie weer! Ik zou heel graag het BOY - shirt in maat S willen! Mijn email adres is spellbindedchiara@gmail.com! (: Oeh en ik volg je op Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Echt een hele leuke actie! Ik volg je op bloglovin & via Google. Ik zou graag het geek shirt maat S willen. Mijn email adres is liza_martens@hotmail.com

    Echt zo leuk, al jou give-aways! Je gaat lekker met je blog zeg.
    X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  53. superleuk! m'n e-mail; beautynailsx@gmail.com, ik zou graag het tiger-shirt willen winnen & ik volg je op bloglovin & ga nu fb volgen! (:
    leuke winactie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Love it!!Doe mij maar het GEEK shirt in XS, superleuk!
    Mijn email:yavas_funda@hotmail.com
    Ik volge je op Bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  55. I love the Geek shirt :)
    Karina Vavere (FB)
    swordlily (bloglovin)
    swordlily_girl(at)yahoo(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  56. Facebook pagina geliked (pickmeanoutfit) Check!
    Volg jouw op bloglovin: Check!
    En ik ga voor het geek T-shirtje, wit staat me jammer
    genoeg niet zo. Mijn maat: M

    xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Weer een super leuke give away! Ik volgde je al op bloglovin en ga voor het GEEK shirt in maat S.
    Sara-bouter@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik doe mee voor de t-shirt met de tijger op. Ik volg comegetfashion op facebook en jou op bloglovin. Mijn email is delphinedewulf92@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. GEEK
    paula.kulichova@gmail.com
    EXTRA:
    -FB: Pupi Kulichová
    -Bloglovin: Pupi Kulichová

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik volg je op bloglovin! Ik zou graag die met de tijgerkop willen! Wauw zo stoer, hou r van haha. Maatje m heb ik, lijkt me juist mooi als hij beetje wijd zit:) joseverlaat@hotmail.com! Leuke winactie! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik ben heel almere al afgelopen voor zo'n shirt met tijger, Ik ga voor die! ik heb maat M!
    mijn email adres is idwerd@hotmail.com en ik heb het op facebook geliked en ik volgde je al op bloglovin! Liefs, idwerd

    invisiblecreations.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Joepie ik doe graag mee! :) Mijn emailadres is tettelintess@gmail.com, en ik had graag het 'boy' t-shirt gewonnen in maat M. Ik volg je al ruimte tijd via bloglovin ;) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. geliked en ik volg je op bloglovin, ik vind alle shirts leuk, maar "geek" past helemaal bij mij, dus kies ik daarvoor in maat xl. mijn emailadres is: joda1775@gmx.com

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Leuke winactie, Jennie! Ik doe mee voor het Tiger-shirt in maat M. Ik volg je op Bloglovin' en ben ook fan van Comegetfashion op FB. Mijn e-mailadres is amivc@outlook.com

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Super leuke win actie, ik zou graag het BOY- shirt willen winnen is maat S. Ik volg je ook op BlogLovin ' . Mijn mailadres is jillvincentie@hotmail.com
    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Superleuk! Ik doe mee voor het BOY shirt in maat M. Mijn email: blogfashionanna@gmail.com
    Ik wens iedereen heel veel succes!
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik ben echt al heeeel lang opzoek naar een beetje simpel, maar toch gaaf t-shirt! Degene met de tijger vind ik echt heel gaaf! Ik doe mee!

    Lots of love
    Maud

    (maat S)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Leeeuk, ik doe mee! :)
    Ik wil graag het t-shirt met de tekst GEEK, in maat M!
    mijn email adres is decimesie@msn.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  69. superleuke winactie! ik doe zeker mee!

    ♥ ik zou graag het BOY-shirtje willen winnen in een maatje S
    ♥ mail; master-dewi[at]hotmail.com
    ♥ ook volg ik je op bloglovin

    liefs,
    dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een leuke shirtjes! Ik doe mee!

    Ik zou graag het tijgertshirtje willen winnen in een maatje S!
    De facebook heeft een like-je erbij en ik volgde je al op bloglovin!
    Mijn email is: jessicaverjans@hotmail.com

    Nu maar duimen!
    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Leuke winactie! Ik vind het tijgershirtje leuk (S).

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wow wat gaaf! Ze doen me denken aan de t-shirts van Urban Outfitters!
    Die met Geek is heel erg gaaf, maar kan je het ook in het wit winnen? Ik heb namelijk in de webwinkel gezien dat het ook in wit verkrijgbaar is.
    Áls ik win zou ik heel graag de Geek shirt in het wit in maatje M willen!
    Ik heb alle benodigde stappen gevolgd en ik volg je op bloglovin!
    Liefs, jessy

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Leuke shirts :D Ik zou graag het BOY shirt in maar S winnen :)
    Ik volg je al op bloglovin ;) eefjecardol@hotmail.com

    http://whenblossomsbloom.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Woehoee leuke giveaway! Ik wil graag meedoen voor het geekshirt, die vind ik echt heel gaaf. Maat s voor mij. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja, emailadres.. Haha: modadiamici@gmail.com

      Verwijderen
  75. Wow leuk! Ik wil graag het BOY shirt of het Geek shirt winnen in maat s :)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Super leuke winactie en webshop! Ik vind het shirtje met de tijgerprint en daarna die met BOY erop het leukst! Gaan allebei goed passen bij mijn aztec shorts of lace broekje! Ooeh spannend en *fingers crossed*. Oh en niet te vergeten, mailen kan naar: contentable@hotmail.nl Xx!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Superleuke winactie! Ik zou graag het tijgershirtje willen in maat M :-)
    Mijn email adres is rachel.pengel@upcmail.nl en ik volg je op bloglovin' en ik heb ook de facebook pagina geliked! X

    BeantwoordenVerwijderen
  78. LEUK! ik was van de week net aan het kijken bij comegetfashion..
    De tijger vind ik heel leuk (Maat S)

    Yvonnepq@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Oeh gaaf! Ik doe mee voor het Geek-shirt in maat M.
    Ik volg je via Bloglovin' en heb de Facebook pagina geliked.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja m'n email is djuli.bravenboer@gmail.com :)

      Verwijderen
  80. Geweldig! Ik hou van die shirtjes :)

    laura_hartje@livee.nl (alleen dan 1 e minder, maar ik wil geen spam door computers die internet afzoeken naar emailadressen haha). Ik zou graag die met GEEK willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Super leuke actie!

    Ik zou graag het BOY- shirtje willen in maar S!
    Comegetfashion heeft er een like bij & ook heb je een volger meer op bloglovin!

    lisavdrhee@live.nl

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat een topactie! Ik volg je nu op Bloglovin en ik heb Comegetfashion geliked op Facebook. Ik zou graag het GEEK-shirt of het tijger-shirt willen winnen in maat M!
    Liefs Maike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps mijn e-mail is maikew2@hotmail.com

      Dankjewel!

      Verwijderen
  83. Leuke webshop!
    Ik zou supergraag de GEEK t-shirt winnen in maatje S :D

    xx Marie
    marie.everaerdt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Tof! Ik zou graag het GEEK-shirt winnen, dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een leuke winactie weer! Ik zou graag het Tiger-shirt winnen (in M). Mijn email is maartje@maartjeleah.com en ik volg je al op Bloglovin' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. super toffe givaway!!

    ik vind het geek shirtje in maat S/XS
    email: i.merhai@hotmail.com

    xx ish

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Aaah wat leuk! Ik vind dat Boy shirt (maat L) echt superleuk. Doe graag mee!

    sharonvanhamburg[@]hotmail.com!


    Ik volg je al op Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Superleuke winactie weer! Ik wil graag mee doen voor het Geek shirt in maat M!
    Ik volg je al op Bloglovin!

    Mijn e-mailadres is janneke_slegers@hotmail.com
    Fingers crossed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wauw Jennie! Dat BOY shirt is vet! Dus dacht doe maar mee ;)
    Maat L graag! lizavh@hotmail.com

    Groetjessssss!!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Super toffe shirts! Ik zou graag het BOY shirt willen hebben in maat S :)
    rooosalie@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Allereerst wil ik even zeggen dat het echt super is dat je dit doet. Elke maandag een give-away is echt een super leuk idee. Wat een gave T-shirts trouwens, ik doe zeker mee! Ik vind ze allemaal echt superleuk. Ik zou gaan voor het T-shirt met BOY in maat S. Ik volgde je al op bloglovin en ik heb ook Comegetfashion geliked op facebook. Ik ben benieuwd wat er uit komt. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn e-mail adres is trouwens deesjevw@gmail.com

      Verwijderen
  92. Vorig jaar is onze vakantie naar Afrika niet doorgegaan daarom kies ik het t-shirt met de tijger om het leed een beetje te verzachten. Hopelijk ga ik er toch binnenkort nog heen en dan misschien wel met dit shirt aan. Ik heb maat 36. Liefs Tessa (noordroge@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. super leuke winactie en super leuke tshirts !.
    zou graag de GEEK tshirt willen winnen in
    een maatje S.
    ik volg je ookal op bloglovin en heb
    comegetfashion ookal op facebook geliked !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Aaaah wat een leuke winactie! Ik ga voor het BOY-shirt in maat M.
    Ik volgde je al op bloglovin en mijn emailadres is dagdromenenhersenspinsels@hotmail.com en ik like comegetfashion op Facebook!
    Liefs,
    Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Paulinewiersema@hotmail.com , ik zou dat "BOY" shirt wel willen winnen :) Maat M denk ik. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  96. leuk ik doe mee! ik zou graag het BOY shirtje willen winnen, in maatje xs anders s :)
    email: cots.fashionblog@gmail.com


    xx
    http://shopaholicoverhere.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Heel erg leuke winactie. Wil al heel lang een GEEK shirtje, dus dit zou perfect zijn.
    Ik voldoe aan alle eisen! Maat 6

    Liefs fashionhookedblog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  98. the best giveaway!!! GEEK and size 6

    adelinelovefashion@seznam.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hee wat een leuke winactie! Ik doe graag mee voor het 1e t-shirt, die met de tijger in maat Xs. (als ze die niet hebben in S) mijn email is: anniek.andringa@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg je trouwens ook op bloglovin :)

      Verwijderen
  100. Ooh, wat een leuke tshirts! GEEK vind ik de leukste, in een L
    (micheleke_akre@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Aaah, ik zal heel graag meedoen! Ik heb de facebook pagina een like erbij gegeven, en ik zou héél graag het BOY t-shirt willen, maat M denk ik...!

    bellezalamoda@hotmail.com
    bellezalamoda.blogspot.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Mijn email : harrietswinkels@gmail.com, maatje M :)

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Oee die GEEK shirt vind ik echt tof! Perfect voor de geeky me. Wel een maatje M denk ik. Ik volgde je al op Bloglovin'.

    Laat een comment achter met daarin je e-mailadres.
    - Vermeld ook even welk shirt je wil winnen en in welke maat!

    Voor extra kansen:
    - Like Comegetfashion op Facebook
    - Volg mij op Bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  104. gave shirts! laat ik ook eens meedoen (:

    Ik wil graag het Geek shirt in maat L
    tessa.vo@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Super mooie shirts, ik zou BOY graag willen winnen in maat S.
    Alvast bedankt en je blog is trouwens geweldig.
    angela.heida@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wat leuk! Ik vind het GEEK shirt het aller leukste, en mijn maat is M.
    Verder volg ik je al heel lang via Bloglovin' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ik doe graag mee voor het tijger shirt in maat L!
    Ik volg je al op bloglovin' en mijn e-mail is shaa-1994@live.nl
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Leuke winactie ik doe graag mee voor het tijgershirt in maat S. Mijn email is edithmeijer@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Echt super gave shirts!
    Ik zou als ik win het tijgershirt willen in maat S.
    ilse.langius@hotmal.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik doe graag mee voor het 'Geek' shirtje in maat S.
    Ik heb de pagina geliked en ik volg je al op Bloglovin :) x

    meli-girl@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  112. mafaldasmoura@gmail.com
    GEEK size M
    xx

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  113. hihi je blijft maar met kadootjes strooien he ;-)
    Super leuk! Ben jij 4 juni ook bij het bloggers event van Puur PR?

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Alles gedaan en dat Geek shirtje is echt perfect! Heb maat S.

    Emailadres: carolinedebooij@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  115. ooh mooi! ik doe mee , de middelste vind ik heel leuk
    xoxo

    email : yaelricquier@gmail.com
    ( heb alles gedaan)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Superleuk! Deze wiskund-nerd wil graag het 'GEEK' shirt in maat S winnen!

    lottesewalt@gmail.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Leuke actie zeg!! Ik wil wel graag het BOY shirtje in maat XS (of anders S) winnen!
    Ik volg je al een tijdje op bloglovin :)
    X Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. n.rodriguez@live.nl is mijn e-mail hehe.

      Verwijderen
  118. natasja kroneman14 mei 2013 om 16:00

    natsmi@live.nl

    ik like op facebook en bloglovin ik zou die met GEEK graag winnen in maatje M, vind die met de tijger ook super, daar zou ik zeker ook heel blij mee zijn, groejtes..XX

    BeantwoordenVerwijderen
  119. emma_vanveen1996@hotmail.com

    ik zou graag het shirtje met de tijger willen! hij is echt super gaaf! maatje s

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Superleuk! Ik zou graag het geek shirt willen in maat s :) Ik like comegetfashion op facebook
    mirrie.2000@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Ik zou graag het GEEK! shirtje willen in maat M! :)

    Anouk_Willems@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Ik volg je op Bloglovin en heb de Facebook-pagina geliked haha. Als ik win zou ik supergraag het "BOY" t-shirt willen in maat XS als die er is, en anders is S ook goed.

    Ik vind je blog trouwens echt leuk en ik ken 'm van Donna!

    Liefs Emily
    xemilymanche@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Hallo heel leuke winactie ik ga je nu like als ik zou winnen dan zou ik kiezen voor geek t-shirt ik wil in maat s of xs ik vind je blog heel leuk ik volg je al heel lang maar ik schrijf nooit in de comments ik weet ook niet wasrom maar ja liefve groetjes yasmina vab yasminadjali@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik doe graag mee voor het t-shirt met tijgerkop; maat 36 / S.

    sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Je lijkt net Sinterklaas zoveel gratis dingen ik ben er helemaal weg van!! Ik doe supermega graag weer mee dit keer o ik zie mezelf al lopen in die t-shirt lekker in de zomer dat wordt echt fantastisch best summer ever!! Ik wil het Tiger-shirt winnen in maat M!!!! En ik volg je op blogloving! Ik hoop dat ik deze keer win want ik ben echt je trouwste volger!! Mijn e-mail is kropduif@live.nl!!
    X
    xx
    XxX
    xoxo
    Liefs,
    Lots of love,
    KROPDUIF

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Aah super gave winactie! Ik vind het 'BOY' shirt echt heel erg stoer. Dus die zou ik graag willen winnen in maat S. Ik volgde je al op Bloglovin' en comegetfashion op facebook!
    juuleke95@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Tijgers zijn mijn lievelingsdieren, dus ik doe graag mee om kans te maken op het Tiger-shirt in de maat S. Ik volg je sinds vandaag op bloglovin'! X

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ik ga voor het geek shirt want ik ben een geek hahah nee grapje maar ik vind hem leuk en zat al in verschillende winkels te tweofelen toen ik zoeits zag! Xx nadix@hotmail.nl

    Naat xs of s

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Ik zou heel graag het GEEK shirt willen in een maat L
    Bijna afgestudeerd voor mn tweede studie, dan mag ik mezelf met recht een GEEK noemen :D

    xx mellytjuh@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ik volg je al op bloglovin een tijdje, te gekke actie!
    Er staat dat er 3 winaressen zullen zijn, maar ik wil daar verandering in brengen en winnaar worden van het GEEK shirt in maat L :)


    xoxo
    Juliën † These Walls Have Ears

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Hoi Jennie,
    leuke giveaway! Ik vind het tijgershirt het leukste en ik heb maat S.
    Ik heb alles gedaan wat nodig is :)

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Leeuk! ik vind het boy shirt het leukst en ik heb maat s! Ik volg je ook op bloglovin!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Super leuke actie! Ik doe mee (: Het 'GEEK' shirtje vind ik het leukst in een maat M! gorkemwillemijn@gmail.com Bij deze volg ik je ook. liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Wat een gave winactie zeg! Ik heb je op facebook geliked en gevolgd via bloglovin'.
    Ik vind het "BOY" t-shirt echt súper leuk (maat M)!

    Mijn mail adres:
    info@jamiedeleeuw.com

    Liefs,
    Jamie

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ah ik doe graag mee voor het geek shirt in maat M (: mijn emailadres is a . Duijster @ hotmail . Com
    Maar dan zonder spaties
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Heeehe, allereerst wil ik even zeggen dat ik je blog te gek vind! ik volg je al lange tijd op instagram en geniet elke x weer van je foto's die je erop plaatst.
    ik zou dolgraag het shirt met GEEK erop willen winnen! hij ziet er enorm gaaf uit!
    mijn emailadres is save-98@hotmail.com , en mijn maat is L.
    Ik hoop dat ik win!

    XOXO sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Belly tops, flip flops,
    Lemonade, in the shade,
    Blue skies, hot guys,
    Late nights, water fights,
    Ice creams, sweet dreams,
    Swinging hips, red lips,
    Bathing suits, shooting hoops,
    Glossy cheeks, summer weeks,
    Palm trees, ocean breeze
    Salty air, sun kissed hair,
    That endless summer
    Take me there..

    Wat een leuke t-shirts! Nu nog zomer ;-) Ik maak graag kans op het `Boy` shirt in maat Medium/38. Uiteraard volg ik je ook op bloglovin en facebook!

    Liefs,
    dalenedele@gmai.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dalenadele@gmail.com natuurlijk!

      Verwijderen
  138. Leuke give-away! Ik doe mee :D
    Emailadres: kellykwakman@hotmail.com
    Geek-shirt in maat S

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Leuk leuk!
    Ik doe mee :D
    Ik volg je op Bloglovin'
    en zou graag het Boy shirt willen winnen in S
    mijn e-mailadres: xcleovdm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)