maandag 20 mei 2013

MONDAY GIVEAWAY: 2 GLOSSYBOXEN

Het is weer tijd voor een Monday Giveaway! Dit keer is het een giveaway in combinatie met een review, waardoor je ook meteen te weten komt over het product dat wordt weggeven. Deze week kun je voor het eerst kans maken op een prijs die niet te maken heeft met fashion, maar met beauty.


Velen van jullie kennen Glossybox natuurlijk al, maar mocht je het nog niet kennen dan leg ik het nog eventjes uit: Wanneer je je aanmeldt voor Glossybox ontvang je iedere maand een mooie box met minimaal vijf miniatuur beauty producten zoals crèmes, nagellak of haarproducten. Deze producten zijn van bekende merken zoals Biotherm of Lancome, maar ook bijzondere producten zoals biologische beautyproducten of mooie parfums zijn vertegenwoordigd in de Glossybox. Het leuke is natuurlijk dat je zo de kans krijgt vele producten thuis uit te proberen. Ik heb deze maand zo’n leuke box ontvangen en in deze post zie je wat er in mijn Glossybox zat.


Dit zat in mijn Glossybox: Kiehl's Body Cleanser - Ik heb al eerder een lippenbalsem van Kiehls gehad en die vond ik ontzettend fijn dus ik ben erg benieuwd naar dit product. Biotherm aquasource BB cream - Twee kleine testertjes in verschillende tinten. Ik heb nog nooit een BB cream geprobeerd.. dus dat ga ik vanmiddag meteen even doen! Een schattig nagellakje van Mavala. Echt een leuk kleurtje voor in de zomer.


Narciso Rodriguez for her body lotion, eau de parum, eau de toilette en eau de parfum intense - Ik vond het heel erg leuk om deze items van narciso rodriguez in de box te vinden. Ik vind het parfum altijd erg lekker ruiken, maar ik vind het te duur om het zelf te kopen. Nu kan ik het een aantal weken testen. Zul je zien dat ik daarna niet meer zonder kan en toch besluit het te kopen :-) Toni&Guy Creative extreme hold hairspray - Haarspray is altijd handig! Ook dit merk heb ik nog nooit geprobeerd. Ik vind het een leuke glossybox met spulletjes die ik allemaal zeker ga gebruiken!

 

Deze week mag ik dus ook nog twee glossyboxen weggeven aan mijn lezeressen! Twee winnaressen deze week, dus lekker veel kans om te winnen. Deze winactie is opgezet in samenwerking met Glossybox en Kortingscode.nl. Kortingscode.nl is een website waar je super veel kortingscodes vindt voor allerlei webwinkels in vele categorieën. Zo hebben ze kortingen voor webwinkels in de categorie mode & accessoires,  beauty en ze hebben ook een aparte categorie voor schoenen.  Naast deze categorieën kun je er ook terecht voor dagjes uit, vakanties en financiële diensten. Kortingen kunnen oplopen tot 15% en je kan bijvoorbeeld ook codes vinden voor gratis verzending van je product(en). Het is dus slim om de website van Kortingscode even te bezoeken voordat je een online aankoop doet. Mocht je het leuk vinden om je aan te melden voor de Glossybox, dan vind je op de website een code waarbij je 15% korting krijgt.


Ik geef deze maand dus twee Glossyboxen weg in samenwerking met Kortingscode.nl.
Wil je hier kans op maken? Dan lees je hier wat je daarvoor moet doen:


- Een comment achterlaten met je mail adres!

Voor extra kansen:
- Volg mijn blog op Bloglovin
- Like mijn Facebookpagina hier

De winnaressen van de Comegetfashion t-shirts zijn:
Tiger shirt: Yvonne Pot
Geek shirt: Liza Martens
Boy shirt:
Rachèl Pagen
Gefeliciteerd! Jullie ontvangen vandaag een mailtje van mij :)


Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

168 opmerkingen:

  1. hey

    i follow you on bloglovin and facebook, really nice sweepstake and i never won anything in my life so hope this would be the first time :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke winactie, I'm in (:
    Ik volg je op zowel Bloglovin als op Facebook!

    Liefs, Liese
    catsanddresses@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben supernieuwsgierig naar de glossybox, lijkt me leuk om deze te winnen! Groetjes Marlon

    marlonvandijk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik doe mee. Ik volgde je al op BG en had je FB ook al geliked (anders had ik ook niet zo snel de winactie gezien :)). Mijn emailadres is l.l.m.markus@students.uu.nl XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee! (:
    Je bloglovin volgde ik al, maar nu heb ik je ook aangevinkt op facebook!

    nena.verbeeck@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehh leuk leuk, ik ben wel benieuwd naar zo'n Glossybox!
    Ik volg je al op Bloglovin en natuurlijk heb ik ook je facebookpagina geliked. (:
    Lijkt me erg leuk om mee te doen, jesssievw@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk ben ik weer van de partij om deze mooie prijs te mogen winnen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, al je winacties zijn echt geweldig! Ik blijf hopen om eens te winnen :3
    Ik volgde je reeds op zowel FB als bloglovin'!

    amivc@outlook.com

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik doe mee. Mijn e-mail is: ellesappellepauline@live.nl
    Ik volgde je al Bloglovin' en ik heb nu ook je Facebook pagina ge-liked!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke winactie, ik doe mee! Ik volg je op bloglovin', en heb je facebookpagina ge-liked!

    midsummernightsdreams@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke winactie! Ik doe weer mee & ik volgde je al op bloglovin. mijn mail is maartje@maartjeleah,com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O M G ik ben echt helemaal in to the beauty en Glossybox is echt the best of the best dus ik ben helemaal door het dolle heen!! Ik kan niet wachten totdat ik deze producten uit ga testen! SUPER MEGA TOFFE WIN ACTIE WEER JENNIE!! Ik heb een liedje geschreven :
    Het is maandag oeh yea,
    Het is maandag oeh yea,
    Mijn favoriete dag van de week want weer een fantastische win actie op Jenniefromtheblog YEA!
    Die laatste zin moet je een beetje versnellen en dan de toonhoogtes van Jennyfromtheblock aanhouden you know?
    Ik volg je natuurlijk al op Bloglovin en ben een trouwe Facebook-liker vanaf de start!! Ik heb nog nooit iets gewonnen in heel mijn leven dus hoop dat het deze keer eindelijk eens raak is! Mijn e-mail is : kropduif@live.nl
    Liefs,
    Kropduif

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke winactie! Ik doe zeker mee. Ik volg je op bloglovin' en je facebook pagina heb ik ook geliked. Mijn e-mail is: blogjoycejeroense@live.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ik doe mee! Ik volgde je al via bloglovin en facebook.
    Mijn email adres is: jessicaluijk@hotmail.com
    Nuuu duimen maar!
    Liefs, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk! Mijn email is maaikewapper@live.nl
    Ik volgde je al op bloglovin en ik heb jouw facebookpagina geliked!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke actie! Ik volg je al een hele tijd op bloglovin en nu ook op facebook.
    (elinebohi@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke winactie!:)
    Ik volgde je natuurlijk al op Bloglovin.
    Nu duimen dat ik deze Glossybox win :D
    Liefs, Eliane.
    (x.kiara@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeh, ik heb nog nooit zulke box uitgetest. Vooral dat van kiehl's: orange flower & lychee, ik hou van zulke geuren, haha! Ik volg je op bloglovin' en facebook.
    katrien_schelfhout@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke winactie! Ik doe zeker weten mee. Ik ben erg benieuwd naar producten van Kiehls, die heb ik nog nooit uitgeprobeerd dus dit is een leuke kans!

    Ik volg je uiteraard op Facebook en Bloglovin: Nesrin Bozlak.
    Email adres: styleofpurity@gmail.com.

    xx

    Style of Purity

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat tof! Ik hoor zulke goede dingen over de glossy box. :)
    Ik volgde je al op bloglovin, ik heb dit artikel geliked en ik heb jouw fb pagina geliked.
    Liefs,
    Jessy
    (makeablejw@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk zeg! Ik heb al veel gelezen over de Glossybox, maar nog nooit zelf uitgeprobeerd. Ik doe graag mee :)
    Ik volgde je al op Bloglovin' en dit is mijn mail: touchofspringblog@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk, ik doe mee!
    Mijn emailadres is mariska.groot@hotmail.com en volg je al op Bloglovin. Ook heb ik dit bericht geliked :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe mee, en ik volg je op bloglovin!

    xoxo Appie | jusde-pomme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jane van der Loo20 mei 2013 om 11:52

    Leuke winactie weer, ik waag weer een poging! Mijn e-mailadres is jane_vdloo@live.nl
    Liefs Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaafgaafgaaf, was van plan me volgende maand aan te melden.
    Kan ik nu alvast een voerproefje krijgen hihi.
    Volg je al op bloglovin en facebook :)

    Liefs,
    Isabel
    isabelljanssen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik doe mee en volg je al een tijd op beide!

    eva_daemen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thanks for the auspicious writeup. It in fact used
    to be a entertainment account it. Glance complex to far
    brought agreeable from you! By the way, how could we be in contact?



    Have a look at my blog ... visit this site

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Altijd al een keertje willen proberen!
    x-maud@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super Leuk!!
    Ik doe mee :)
    Ik volg je op bloglovin en heb je fb-pagina geliked

    xoxo Dounia (dounia-roos@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb alles gedaan (bloglovin en fb) en mijn email is vdbnathalie @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Samantha Verburg20 mei 2013 om 12:01

    Ze worden steeds leuker je give-away acties Jen!

    s.verburg@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Aahh super leuk! Elke keer als ik een glossybox ergens voorbij zie komen wil ik 'm ook!
    Dus ik doe dolgraag mee natuurlijk!
    Ik volg je op Bloglovin en heb je facebookpagina geliked.
    Mijn mail is: myrthe-g@hotmail.com
    Liefs Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  33. superleuk weer! je gaat echt vooruit met je blog :)

    judith.voogt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een superleuke winactie! Ik doe graag mee en ik volg je ook via bloglovin!
    Maar moet ik mijn mail echt achterlaten in mijn comment? Want volgens mij wordt ik dan dood gespamd...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    eline.visser@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat leuuuk!! Ik volgde je al op Bloglovin' en je Facebook had ik ook al geliket! Mijn emailadres is florienmes@hotmail.com! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw, superleuke winactie! Ik doe heel graag mee en volgde je al op Bloglovin' en heb het bericht geliked. Je Facebook pagina had ik al geliked. Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk! Ik doe mee. Ik volgde je al op bloglovin' en heb je nu ook op facebook geliked! Mijn email is beamingbeautynl@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe ook mee! Heerlijke box!

    Ik volg je ook op Bloglovin en FB!

    <3

    candyandtreats at hotmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ahhh I'm innnn!
    Ik volgde je al op bloglovin & facebook!
    Mijn email is: jessicaverjans@hotmail.com

    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk, ik doe mee!
    laurahoekx_5@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Tofffff, I'm in! Het volgpartijtje is bij mij ook helemaal rond (bloglovin & FB)

    Mijn email: judithtielemans@hotmail.com

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Toffe winactie! Ik volgde je al op Bloglovin, en hier is mijn e-mailadres: anouckdl@gmail.com
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Superleuke winactie, ik ben dol op beautyboxen!
    Ik volgde je al op bloglovin', nu ook op facebook.
    xx__ingeborg@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuk zeg! Ik volg je al op bloglovin.
    X Nathalie
    n.rodriguez@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Lijkt me heel erg leuk! De producten wil ik graag uitproberen. (:
    claudiaverloop@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  47. En ik volg je natuurlijk op bloglovin en ik heb je ook geliked op facebook ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hee Jennie,

    Ik volg je op Bloglovin en Facebook!

    mijn email: leannewolfs@hotmail.com

    Liefs,
    Leanne

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik doe mee!
    IK volgde je al op bloglovin en ook op facebook

    rosaminou@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Yay ik doe mee! Volgde je al op Bloglovin' en Facebook (:

    Mijn email: loantje@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik zou super graag de glossybox willen hebben
    Ik heb zelf ook eeen beautysite en zou er graag een review over willen schrijven



    Email adres susana_realpe@hotmail.com





    Ps ik ben alissatjevd van instagram

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ah, leuk! Ik doe mee! Mijn mailadres is: linda_bdl@live.nl
    Ik volgde je al via bloglovin' ;) Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Aahh super leuk! Elke keer als ik een glossybox ergens voorbij zie komen wil ik 'm ook!
    Dus ik doe dolgraag mee natuurlijk!
    Ik volg je op Bloglovin en heb je facebookpagina geliked.
    Mijn mail is: emma_vanveen1996@hotmail.com
    Liefs emma

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Superleuk weer! Ik ben al tijden benieuwd naar de zogenoemde "beautyboxen" maar kan maar niet beslissen welke ik wil! Ik heb deze glossy box al eerder voorbij zien komen en ik moet zeggen, deze ziet er wel heel goed uit! Maar toch twijfel ik elke keer weer op welke ik een abbonnement zal nemen en of ik het wel echt moet doen.. Als ik toch een geld genoeg had.. "zucht".

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk ben ik m`n email adres vergeten: dalenadele@gmail.com Ik volg je uiteraard op facebook en bloglovin` ;-)

      Verwijderen
  55. Yay leuke giveaway + ook voor je BE-fans ;) Ik heb zelf nooit een glossybox gehad of zelfs niet eens een andere beautybox dus ik ben zooo excited! mijn emailadress is marijke.ferdinand@hotmail.com en ik heb je facebookpagina geliked! (ik heb geen bloglovin' denk ik :()

    BeantwoordenVerwijderen
  56. aah wat een leuke actie!
    had wel eens gehoord van de glossybox maar heb er nooit eentje bestel.
    Het lijkt me wel echt een heleleuke box maar twijfelde over abbonment omdat hij vrij prijzig is.
    Dus nu een kansje wagen om er misschien eentje te winnen.
    xxx
    Debbiecaenen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Leuke actie heb je weer! Het lijkt me erg leuk om de Glossybox eens uit te proberen, dus doe graag mee met je winactie.
    daniellehultink@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hey! Ik volg je al op Bloglovin en Instagram, nu ook via FB :)
    Lijkt mij ook echt leuk om het een keer uit te proberen,
    zie het elke keer voorbij komen op beautyblogs en ik ben er toch
    wel erg benieuwd naar geworden! :)
    carlotteteunissen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hee, ik volg op instagram & ik heb je facebook geliked! Ik heb helaas geen bloglovin'..

    Superleuke winactie, ik hoop dat ik kans maak!

    xo

    megan98x@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een superleuke winactie!

    wang.jiahe@lcl.nl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. leuk! ik volgde je al, en mijn emailadres is; beautynailsx@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Oeh ik wil al een tijdje lid worden hier van, maar het mag niet, dus natuurlijk doe ik mee! Ik ga je ook volgen op bloglovin!

    maikesietsema@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Leuheuk!! :D Ik probeer het gewoon.. wat heb ik te verliezen? ;)
    Anouk_Willems@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Superleuk! blogfashionanna at gmail.com

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Leuk dat je elke maandag een winactie doet! Ben een tijdje niet meer in de 'blogwereld' geweest en heb je blog dus al een tijdje niet meer gezien. Maar het ziet er echt top uit! Heel leuk!

    Mijn emailadres: emmago_@hotmail.com!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  66. leuke winactie! :D
    Lijken mij fijne producten, ik volg ook je bloglovin en volg je op facebook pagina! Liefs Gea

    mail: gea_vdwerf@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Leuk! Love Narciso Rodriguez.
    Email: evaaschram@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Leuke winactie ik doe mee (: gorkemwillemijn@gmail.com
    Ook heb ik je even gevolgd met bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. feelingsforfashion@hotmail.nl & ik volg je met Bloglovin!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat gaaf!
    Ik heb je Facebook pagina geliked, en ik volg je met Bloglovin'
    Mijn E-mail = kristelvanberkel@solcon.nl
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Super leuk!!!! ik doe mee!!!
    mijn mailadress is: stampertje01@live.nl
    ik volg je op blogloving maar heb geen facebook xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik heb pas net je blog ontdekt !
    je bent nu al echt een inspiratie voor me!
    ik doe mee met deze winactie :))
    mijn emailadress is : evamuziek@live.nl

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  73. aah wat leuk.
    Ik wil wel nog eens verwend worden voor de examens beginnen ;)
    w.emilie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  74. leuke winactie! :) ik volg je zowel op fb als op BlogLovin :)
    mijn emailadres is xsannne.hotmail.com


    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Aah hebben! Ook top dat je deze keer iets op beautygebied kan winnen. Is voor de afwisseling ook wel eens leuk! :)

    xx

    vera_vanderwal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Heei! Superleuke winactie :)
    Ik volg je op bloglovin en heb je facebookpagina geliked *yeeeey*
    Liefs, Joanne
    joannebultman@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Superleuk weer! Ik volg je en ga je liken!
    sharonvanhamburg[@]hotmail.com
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. leuke winactie! er zitten echt hele fijne producten in! ik doe zeker mee! mail; master-dewi[at]hotmail.com en ik volg je via bloglovin!

    liefs,
    dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  79. wow super leuk!
    lotje_wouters@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Die glossybox ziet er echt super uit! Kiehl's lijkt me een heel fijn merk dus daar ben ik wel benieuwd naar, ik doe mee! Ik heb alles gedaan :) mijn mailadres is: info@birdsandbeez.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Super leuke actie! Ik volg je op Bloglovin, Facebook en Instagram.
    Kijk elke dag je pic's op Instagram, echt een leuke stijl heb je! Mijn complimenten :)
    Ga zo door!
    mirthewillems@hotmail.com

    Dikke kus x

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik doe mee, ik heb alles gedaan ook de extra kansen.
    Mijn mail: xchancella@gmail.com
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Echt een leuke actie! Ik doe mee! Ik volg je op Bloglovin!
    fashionfantastic@hotmail.com
    Liefs Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Waaah, toffe actie! Hiermee zou het einde van mijn examens volgende week een stuk beter uitvallen!.
    emma_95@live.nl
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Echt geweldig, ik doe mee!
    Ik heb aan alles voldaan :). Like je facebook en volg je op bloglovin'
    denisekoopmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wil ik, wil ik!! Ik volg je natuurlijk ook allang via bloglovin en facebook :)
    marloes@thestylesandwich.com

    BeantwoordenVerwijderen
  87. waauw, de winacties worden steeds leuker :)
    ik volg je via bloglovin en heb je fb page geliked.

    liefs
    Tessa
    tessa.bourguignon@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Superleuk!! Ik doe mee en heb je op facebook en bloglovin' geliked en ik volg je op bloglovin'! Mijn email-adres is lottehagedoorn@gmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik zeg altijd maar: niet geschoten is altijd mis. Ik volg je al meer dan een jaar op bloglovin, heb je facebook pagina geliked en mijn e-mailadres is whiteandsilver@live.nl

    Liefs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Hele leuke winactie weer! Volg je nog altijd en Facebook heb ik niet. Mijn mail is: contact@thekimberley.com

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Deze beauty giveaway is ook erg leuk! Ik doe graag mee ook al is het geen fashion. :) Ik volg je en mijn mailadres:
    jessienap@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hoi Jennie, wat een leuke winactie! Ik volg je al een tijdje op facebook en bloglovin' en natuurlijk ook op instagram en jenniefromtheblog.com! Sinds een paar dagen volg jij mij ook op instagram! (het meisje dat er een printscreen van maakte en vervolgens postte op mijn account linlovesyou_!)
    mijn mail adres is linns@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Heyy ik doe mee !!
    Mijn geldige e-mail adres is oumaimie11@hotmail.com

    Veel succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Grmbl, reactie versturen lukt niet deftig.

    Wat ik zei:
    Wat leuk! Ik doe zeker mee. :)
    Ik volg je op Bloglovin' en Facebook.
    mijn e-mailadres is ishageens@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  97. super leuke giveaway zoals gewoonlijk !.
    follow je op bloglovin en heb je facebook
    geliked.
    yasminehilhorst@live.nl
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Super leuke winactie!!! En natuurlijk doe ik ook even de dingen, zodat ik extra veel kans maak ;)
    ad6liana@gmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Bij bloglovin loopt helaas mijn account steeds vast, maar ik probeer het zo nog even opnieuw :D

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Leuke actie! Ik heb je fb page geliked :)
    email : donna.--@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik doe mee!! Ik heb je fb pagina al geliked en volg je allaaaaáng op bloglovin :)

    Liesje_noya@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik volg je op Bloglovin en ik heb je Facebook geliked!
    Leuke give-away!

    Mijn emailadres is: kellykwakman@hotmail.com

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Leuke winactie! Ik volg je op bloglovin' en op facebook.
    jill@sweeterthansolitude.com

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Super leuke give-away! Ik volg op bloglovin' en geliked op FB! :)

    starsgab@gmail.com
    thelastbrokenroad.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Leuke giveaway zeg! Nadat je had gereageerd op mijn nagellakje ben ik meteen gaan kijken! Mijn emailadress is elineveldhuisen@hotmail.com, ik volg je op Bloglovin, en heb je onder Eline Veldhuisen geliked op Facebook! Nu maar afwachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Heel leuk!
    annavdgriend@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Super give-away!
    Ik volgde je al op bloglovin en heb nu ook op facebook geliked.
    ifyoufindstyle@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Super leuke give away, I like glossybox! :)
    Ik volgde je al via bloglovin en nu ook op facebook!
    coverduin@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Leuke give-away!
    Ik volg je op Bloglovin' en heb je facebookpagina geliked onder de naam Jolanda Hanekamp.

    Mijn e-mailadres is jolandahanekamp@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Wat een super leuke winactie, ik doe mee! En ik zie dat je net de 1000 followers hebt gehaald, congrats :)

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Wat super leuk! Echt heel leuk dat je dit organiseert. Mijn mail adres is: wijmanlieve@gmail.com. Ik volg je op Bloglovin' en heb je geliked op Facebook. Ik heb je blog pas net ontdekt, maar ik vind hem nu al super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik doe zeker mee! Ik heb je geliked op Facebook en volgde je al langer op Bloglovin. Mijn e-mail adres is hermans_amy@hotmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Gaaf! Ik doe graag mee :) Ik volg je op Bloglovin' en heb daar het artikel geliked. Ook heb k je Facebook pagina geliked :D

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ik heb zelf een abbo op de glossybox en heb een aantal van de producten al, dus ik gun het iemand anders! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Wat een superleuke winactie! Ik heb meegedaan! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Wat een leuke actie! ik like en follow en doe graag mee :)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik doe zeker mee!
    Ik wil heel graag een keer een Glossybox proberen want ik wil Misschien een abonnement op de GB.
    Je hebt echt mooie scherpe foto's op je blog, je bent een beetje een voorbeeld voor mij.
    Emailadress: jonneweegh@hotmail.com
    Groetjes,
    Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Bedankt voor je lieve reactie! Ik doe nu mee met je give away. Ik vind je leuk op facebook en ik volg je op bloglovin. En mijn e-mail is sanne.hartsuiker@live.nl

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Wat een onwijs leuke giveaway Jennie! Ik doe mee! x Laura

    styleandsushi@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  120. ben de 674ste liker op fb.

    xoxforeveryoung@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Ik doe graag mee ! (primrosebeauty@outlook.com) Ik heb je ook gevolgd x

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Oeh wat een super leuke winactie !!
    Ik doe hier graag aan mee !!
    Ik heb je geliked op bloglovin en facebook !!
    Ook heb ik je bericht op bloglovin geliked ;)
    Succes allemaal !!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Wat een super leuke winactie! Ik ben voor het eerst op je blog dus zou niet helemaal eerlijk zijn om mee te doen ;). Heel veel succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Leuk! Ik doe graag mee. Ik volgde je blog al op bloglovin.
    xlisa_love@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Leuke winactie! Ik doe mee! Ik heb je ook gevolgd op bloglovin'.

    Fshnnumbr@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Gefeliciteerd aan de vorige winnaressen van de shirts!

    Ik heb altijd al een Glossybox willen 'testen', dus deze winactie is helemaal leuk, ik doe mee!
    Ik volgde je al op Bloglovin en Facebook :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Thanks for stopping by!
    Such a useful blog, love it!!! Now following!

    X Anastasia

    http://www.anastasiallh.com

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Superleeuk! Ik doe heel graag mee! Mijn email is; studiomarleen@hotmail.nl
    Ik volg je op Bloglovin en op Facebook! xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Leuke actie, i'm in! Would make my day ;)

    Groetjes,
    Delphine xx
    ddelaere@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Holaaa!
    Nos esta costando mogollón el darnos a conocer, estamos bastante desesperados... Es muy complicado el mundillo blogger. ¿Podrías ayudarnos y darnos un pequeñito empujoncito? Pásate por nuestro blog y echa un vistazo a ver que te parece! :)
    Te dejamos el link y nuestro twitter y página de facebook también.

    BLOG: http://accesoriosybellezas.blogspot.com.es/
    FACEBOOK: https://www.facebook.com/accesoriosybellezas
    TWITTER: https://twitter.com/AccesorBelleza
    INSTAGRAM: http://instagram.com/accesoriosybellezas

    Muchísimas gracias!!!!!!
    MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Wat een leuke give-away! :)

    (paulien.demeestere@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  133. superleuke give-away! heb helaas nog nooit een glossybox gehad omdat mijn ouders het onzin vinden. het lijkt me wel heel erg leuk een glossybox te hebben!

    lotte.bouma@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Ik doe zeker mee leuk!:D
    Ik volg je ook.
    x
    robinvanremunt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Supergave give-away! Zelf kan ik het niet betalen om een glossybox te kopen, dus dit is een supercoole actie om toch een keertje eentje te hebben! Ik like je op facebook en op bloglovin! :) Veel succes met uitkiezen, zou je wel nodig hebben met zoveel mensen die meedoen!

    info [at] liezelooks [dot] nl

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Wat een leuke blog en actie!
    Bedankt voor je leuke reactie op ons blog, we doen nog niet mee met de actie dus bij deze!
    Liefs,
    esmee_oudman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Hi, ik volg je op Facebook en ik check elke dag je blog! Echt een superleuke actie!

    Xjes Femke

    femkesstyle@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Ik doe graag mee, met deze leuke actie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Ik doe graag mee! Mijn e-mail is kiki-1995@hotmail.com
    Ik volgde je al op Bloglovin' (naam: Kiki Elise) en op facebook (naam: Kiki van der Waals)
    Super leuke give-away weer :) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Ik doe graag mee met je actie, Ik check je blog dagelijks en volg je ook op facebook :)

    mijn emailadres is gabrielageleijns@gmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Leuke winactie!!
    Ik volgde je al op Bloglovin, je hebt zo'n leuke blog!
    Mijn emailadres; sabrine_8@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Hele toffe winactie!:D
    Ik volg je waar ik je maar op kan volgen! :)
    carlijn_93@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Ik ben dol op verrassingen en het lijkt mij leuk om een keertje een Glossybox uit te proberen. Ik ben bereikbaar op noordroge@hotmail.com.
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee.

    Op Bloglovin' volgde ik je natuurlijk al (Sarah / Silverist)! En Sarah K. C. op Facebook :)

    Email: ckjsarah@gmail.com

    Veel liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  145. weer zo'n leuke win actie
    Yvonnepq@gmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. wat een geweldige leuke actie, ik volg je op bloglovin en facebook en ik hoop eens zo'n box te winnen, want dat lijkt me geweldig....

    mijn emailadres is: joda1775@gmx.com

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Leuke win actie!

    leoniepot2@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  148. let's give it a try..

    tessa.vo@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Jeeej super tof deze actie, ik doe zeker mee! Ik volg je al op bloglovin en heb je facebook geliked!

    naam: hafsa
    email: hafsa_tje@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Echt weer een super leuke winactie!
    Ik volgde je al op Bloglovin en ik had je ook al geliked op Facebook :)

    E-mailadres: irisbogaards@hotmail.com

    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Super leuk Jennie! Ik volg je ;)
    meriyem__@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Ohh leuk leuk leuk! Ik doe weer mee!
    Ik volgde je al op bloglovin en facebook! Mijn emailadres is lysannebeuk@hotmail.com
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Ohhh geweldig! Echt awesome haha :)

    laura_hartje@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Leuk zeg!
    Ik volg je met bloglovin en op facebook!
    Mijn email is: ypiespeedy2@hotmail.com!

    Misschien vind je het ook leuk om mee te doen met mijn give-away?
    Liefs, Ypie.
    http://www.oh-saycanyousee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Leuk leuk! Ik volg je via bloglovin' :D

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Joehoe, wat heb je een gave blog! Ik ben je sowieso gelijk gaan volgen op Bloglovin, dus ik doe graag mee! Heb ook gelijk even je FB pagina geliked!! xx

    younailedit@knid.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Aaaah wat zien die Glossyboxen er toch altijd geweldig uit!

    Ik doee graag mee! Ik volg je via Bloglovin & heb je facebook pagina geliked!

    Mijn e-mail is: xLBA_@hotmail.com

    Liefs, Lisanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Ik doe graag mee.
    Ik volg je op bloglovin en heb geliked.
    Ik volg je ook op facebook en twitter.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)