woensdag 29 mei 2013

MIJN SUMMERPROOF PARTYOUTFIT VAN MYWARDROBE

  Stel: je hebt vanavond een feestje en je mag gaan shoppen zonder budget. Hoe zou jij jezelf dan stylen?  Mywardrobe.com daagde bloggers uit om een outfit samen te stellen met de partycollectie die zij aanbieden op de website. Dat liet ik me geen twee keer zeggen!

 
En na een avondje knippen en plakken is dit 'm geworden! Het jasje is van Theyskens' Theory, het jurkje van Carven, de schoenen van Michael Kors, de tas van Chanel en de ketting van Vivienne Westwood. Totaalbedrag? €4201,41 waaraan de Chaneltas de grootste bijdrage heeft. Helaas mag ik het natuurlijk niet echt hebben maar het was erg leuk om ook eens dure items met elkaar te matchen tot een outfit. Na het maken van deze combinatie kan ik echt niet meer wachten tot het eindelijk weer tijd wordt voor jurkjes (met blote benen!). Ik heb tijdens het zoeken naar mijn summer partyoutfit weer veel ideeën opgedaan voor zomeroutfits. Je kunt de hele partycollectie van Mywardrobe hier bekijken, maar je bent gewaarschuwd: grote kans dat je er nogal hebberig van wordt! Welke items zou jij willen dragen als je zonder budget zou mogen shoppen?

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

35 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie items! Dat armbandje vind ik zelf het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke outfit heb je bij elkaar gezocht! De schoenen zijn echt liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige outfit, jammer van de prijs haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke combinatie ^^
    Als ik zonder budget mocht shoppen zou ik direct een reisje naar Londen of Parijs boeken en eerst naar de victoria's secret winkel leegkopen haha. En daarna zou ik voor een Micheal kors horloge gaan (die staat namelijk al heel lang op mijn lijstje ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooeeh mooi!
    leuk prijskaartje eraan ook.. haha
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om dat eens te doen! Ik zou heel graag een jurk van Elie Saab willen dragen als ik mocht shoppen zonder budget!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat jurkje en die schoenen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke outfit Jennie!
    XOXO

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zou leuk zijn als je het echt mocht hebben haha;) Leuke items heb je gekozen vooral de chanel tas love it!
    x
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful outfit. Love the dress. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, leuke outfit heb je samengesteld!
    Ik ben echt verlieft op die Michael Kors hakken, ze zijn zo mooi. <33
    Alleen wel jammer dat de outfit zo verschrikkelijk duur is, achja dromen kan altijd haha. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke outfit heb je samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I think I would go for a pair Manolo's, Chanel bag 2.55, Celine shades and a just a Zara dress I think. xx

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Holy crap, wat een bedrag! Ik vind de hakken die je hebt uitgekozen super mooi en de Chanel tas :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie collage heb je gemaakt! Die tas van Chanel is zo mooi ♥
    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie collage! En Chanel! <3

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Naast de tas zijn de schoenen ook heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk bedacht. De outfit die jij hebt gemaakt is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha héérlijk lekker zonder budget shoppen! Jouw gemaakte outfit ziet er prachtig uit :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het lijkt me zo fijn om te kunnen shoppen zonder op de prijskaartjes te hoeven kijken haha! Dit is echt een leuke outfit. Zou zelf voor een ander jasje gaan, maar het jurkje en de schoenen zijn geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, budgetloos shoppen, dat is echt geweldig! Ik zou gewoon een compleet ingerichte kledingkast kopen, Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zou het leuk zijn om die items allemaal zorgeloos te kunnen kopen...
    Echt ontzettend leuk bij elkaar gezocht, zou het zelf ook zo kunnen dragen!
    Helaas laat mijn bankrekening dat niet toe haha :)

    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)