vrijdag 31 mei 2013

MIJN RINGENCOLLECTIE

Als je mijn blog wat vaker bekijkt en leest weet je waarschijnlijk wel dat ik vrijwel alleen maar gouden sieraden draag. Ik heb twee ringen die ik standaard om heb en een aantal ringen die ik afwissel. In dit artikel laat ik je zien welke ringen mijn favorieten zijn en waar ze vandaan komen!


 Aan mijn linkerhand, om mijn middelvinger draag ik twee ringen die ik beide nooit af doe. De onderste ring met de drie oogjes heb ik van mijn moeder gekregen toen ik 18 werd. Daarvoor heeft zij de ring vanaf mijn geboorte, 18 jaar lang gedragen. Ik heb hem sinds de dag dat ik hem kreeg niet meer af gedaan en ik ben ook niet van plan om hem ooit nog af te doen. Net als de ring die ik daarboven draag, die heb ik van mijn inmiddels overleden oma gekregen. Deze ring draag ik nu al ongeveer een half jaartje en deze laat ik voorlopig ook lekker om! Verder draag ik mijn Guess ring vaak en de ring daarboven heb ik sinds deze week, die is van de webshop Jadira.nl.


Aan mijn rechterhand draag ik nu meestal mijn ringen van de C&A. Eentje is goudkleurig en eentje rosé. Ze zijn wel al behoorlijk aan het verkleuren, echt zonde. De ring om mijn wijsvinger is ook net nieuw en komt ook van Jadira.nl. De nagellak die ik draag is 'Are we there yet?' van OPI. De mintgroene ketting op de tweede foto is van Jazzybellesshop.

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

36 opmerkingen:

  1. Wat een mooie ringen heb je! Ik hou ook erg van goudkleurige en dat 'vintage' gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke ringen! Altijd mooi als er een verhaal achter zit! :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van ringen! Toffe exemplaren heb je :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die knuckle ringen zijn echt heel gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die above the knuckle ringen erg mooi en subtiel.
    Zelf draag ik alleen zilveren sieraden :).

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik draag ook altijd bijna alleen maar gouden sieraden, vind die van jou erg mooi!
    Vooral bijzonder dat er achter twee van de ringen ook echt een verhaal zit!

    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vooral de ringen van jadira.nl vind ik erg leuk, zoiets wil ik ook nog hebben.
    Toevallig heb ik ook een ring van mijn overleden oma, ook goud, maar ik draag bijna altijd zilver. Dus deze heb ik goed opgeborgen, maar ben ik zeker wel van plan om te dragen.

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw de ringen op de 2de foto zijn prachtig;)
    Xx
    http://www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke ringen!
    XOXO

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw mooie ringen ! De ringen van Jardira.nl vind ik vooral erg gaaf. De anderen met een betekenis ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi!! Vooral die knuckle ringen!
    www.thelooksforless.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke ringen!
    Draag zelf ook vooral gouden ringetjes (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou zelf niet heel erg van goud, maar het zijn mooie ringen!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik draag ook twee gouden ringen standaard :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke ringen, vooral die fijne zijn mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. certainly like your website but you need to take a look at the
    spelling on several of your posts. Several of them are rife with spelling issues and I to find
    it very bothersome to inform the reality however I will certainly come back again.


    my site bmi for women chart

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh I ѕeе! I thought you had this doωn as an
    oρtional cгazу addition.

    Here is mу web-site - personal loans bad credit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw de ringen aan je rechterhand zijn echt mooi! :) x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love these rings, especially the ones that stay high up, I'm so jealous of your "ring fingers" - my ones are way too small *baby hands* :D

    nonchalantchaos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie sieraden! Ik vind het altijd leuk om te weten wat het verhaal is achter bepaalde sieraden. Waar komt je horloge vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)