woensdag 8 mei 2013

MIJN FAVORIETE 15-JARIGE BLOGGERS

Camilla komt uit Londen en ik vind dat ze een hele mooie, classy stijl heeft voor haar leeftijd. Ze is al eigenaresse van een Chanel(!) en ze draagt vaak haar Acne pistol boots. Deze items combineert ze dan wél met haar Topshop en Asos items dus er is genoeg inspiratie uit haar blog op te doen. Ik heb het gevoel dat ze op weg is om een it-girl te worden en ik ben benieuwd hoe ze zich ontwikkelt in de komende jaren. Haar blog heet Into the Fold.

- edit: Camilla is 16 jaar. Had het per ongeluk verkeerd gelezen! Maar dat neemt niet weg dat ze er geweldig uitziet voor haar leeftijd :) -
Lucie woont in Tsjechië. Ik heb nu al ongeveer een jaar contact met haar via mail/facebook en dat is altijd erg gezellig. We gaan dan bijvoorbeeld via Google Maps elkaars woonplaatsen bekijken met de liveview optie (we leven echt in twee hele verschillende werelden!) en we praten over van alles. Naast het feit dat ze erg gezellig is om mee te kletsen, heeft ze ook nog eens een hele leuke blog waar ze haar outfits en beautytutorials op laat zien. De tutorials kan ik helaas niet verstaan maar de outfitfoto's vind ik altijd erg mooi, vooral voor een meisje van 15. Je vindt haar blog hier.

Aurora komt uit Noorwegen en hoewel eigenlijk bijna alle Zweedse blogs leuk zijn, deze is écht leuk. Ze post veel zelfportretten, sfeerbeelden, foto's van make-up en van het interieur van haar huis. Allemaal mooie, lichte beelden die je goed kunt gebruiken als inspiratiebeelden voor je eigen kamer en je kledingstijl. Buiten dat is het natuurlijk ook gewoon een ontzettend mooi meisje (om jaloers van te worden!) waarbij de meest simpele outfits er op de een of andere manier toch heel bijzonder uitzien. Haar blog is te vinden op auroramohn.blogg.no.

Ken jij nog meer leuke 15-jarige bloggers? Laat het me weten!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

49 opmerkingen:

  1. Leuk! De laatste kende ik al :) Ik vind Annijor ook leuk, ik vind haar prachtig. Ook van Noorwegen. Waarschijnlijk kende je ze al :D http://annijor.cleo-mag.com/ dat is haar blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk artikel! Aurora kende ik al maar de andere 2 niet, ik ga snel even een kijkje nemen; en wat leuk dat je contact met haar hebt! Liefs, Florien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik ben er ook een paar gaan volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken alleen de tweede niet, maar ze hebben leuke blogs! En doen het goed voor hun leeftijd! Alleen 1 dingetje, de eerste is 16 en word dit jaar nog 17.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, lekker slim! Ik was volgens mij nog niet helemaal wakker toen ik haar leeftijd las, ik las namelijk 15. Ik ga het even aanpassen dankjewel!

      Verwijderen
  5. Super leuk om te zien! De laatste kende ik al, maar ik ga nu even de andere twee blogs bekijken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne blogs! En wat zijn ze nog jong, heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een modepoppetjes! Leuke blogs hebben ze ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad geweldige blogs, vooral de eerste!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. i like your post very much :)
    follow me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk lijstje! Ik ken geen 15 jarige bloggers maar Zweedse bloggers zijn inderdaad vaak leuk!
    xx

    Style of Purity
    ENTER MY GIVEAWAY HERE

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk artikel! Ik ken alleen Aurora, maar die andere twee hebben ook een leuke stijl vooral Lucie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De blogs zien er alledrie heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee voor een blogpost! Ik kende deze bloggers nog niet, maar ik vind het altijd erg tof om te zien hoe goed sommige meiden op jonge leeftijd al bezig zijn. Ik ga meteen een kijkje nemen op deze blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk artikel! Alle drie lijken het me hele leuke meiden zeg :)
    Wauw wat is Aurora een knap meisje! Inderdaad om jaloers op te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha ik heb geen idee hoe oud de fashion bloggers zijn die ik volg, maar deze drie hebben echt een geweldige stijl voor hun leeftijd!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Camilla heeft inderdaad leuke outfits,
    en ze is al zo ver en nog maar jong!
    Ze gaat nu al vaak op reis voor dr blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk artikel, volgens mij zijn het alle drie it-girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke post, ik kende alleen die van Aurora Mohn. De rest ga ik nu bekijken :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk om te lezen! De laatste is ook echt een van mijn favorieten! Ze post altijd zulke mooie foto's en Noorwegen is sowieso mijn favoriete vakantieland haha :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Ik ken helemaal geen 15-jarige bloggers dus kan je niet helpen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kende ze allemaal nog niet, dus ik ga eventjes kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk! superknap al op zo'n jonge leeftijd zo'n succesvolle blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kende de eerste twee blogs nog niet maar ik ben ook helemaal gek van Aurora! Zelf vind ik de blog van haar nicht Erica ook heel leuk > http://l0ve.blogg.no/ Ze lijken best veel op elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind Lucie's stijl echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuk! ga ze even bekijken, denk dat het wel leuke blogs zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. i love camilla!

    NEW LOOK: FRAN IN PYJAMA
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/05/party-in-hotel.html

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, allemaal prachtige meiden!! Wilde dat ik er zo uitzag nu, haha!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Woooow de laatste twee zien er echt al oud uit. Ik leek echt 12 toen ik 15 was!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk, ik vraag me wel af of je de artikels leest. Want ze zijn niet in het Nederlands/Engels :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij Camilla zijn ze wel in het Engels! Bij Aurora kijk ik eigenlijk alleen plaatjes en met Lucie praat ik veel (in het engels) dus ook over de artikelen af en toe :)

      Verwijderen
  30. Ik ken ze nog niet, maar Aurora is echt een mooi meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Die eerste is leuk zeg! Ik ken verder helemaal geen 15 jarige bloggers volgens mij haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke post, vooral de eerste, echt super leuk!
    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke style hebben ze! Doet me denken aan vorig jaar toen ik ook 15 was en met bloggen begon haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk artikel!
    Wat grappig dat je veel contact hebt met Lucie! Leuke blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. I follow you now , You have amazing blog ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke blogs. En inderdaad, scandinavische vrouwen zijn overbedeeld in schoonheid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super leuk! Ik ben helemaal weg van al die scandinavische blogs. :) xx

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow, dat laatste meisje is inderdaad echt mooi. Jaloers ;(
    http://thisisafashionaddict.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Aaaah leuk zo'n post, nieuwe blogs ontdekken is altijd tof!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuke post! Ik ken nog een 15 jarige blogger!

    Joyce jeroense!

    http://joycejeroense.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)