zondag 26 mei 2013

INSTADIARY #5


1. Vrijdag ging ik naar Amsterdam voor een bezoekje aan de Fab store. Na de giveaway wilde ik zelf ook zo graag een Fab portemonnee! Ik had er een online besteld maar de kleur was in het echt heel anders, dus ik heb hem vrijdag geruild. Onderweg liep ik langs mooie keizersgracht die je op deze foto ziet. 2. De sieraden die ik laatst droeg! Michael Kors horloge, C&A ringen, ZARA armbandje en een ketting van Jazzybellesshop. 3. Lotte kwam langs om gezellig samen te eten. We gingen deze keer voor de Turkse Durum-kit van Knorr. 4. Bij de Bijenkorf kwam ik dit Nutella-kookboek tegen. Het is een ontzettend groot en dik boek met 300 recepten er in. wow! 5. Ik ging met Kim en Rosalie naar de Corso in Rotterdam voor een glow in the dark feest. Dat was erg gezellig! 6. Sjef begint sproetjes te krijgen op zijn neus, zo schattig!

 
1. Ik ging de Diana+ camera weer terug brengen naar 8tea5 in Den Haag. Ik mocht de camera lenen om mijn leven als blogger vast te leggen. De resultaten hiervan zie je binnenkort op mijn blog. 2. Stiekem selfies maken in de spiegel van mijn huisgenootje Puck :-) 3. Toen het nog goed weer was ging ik lekker zonnen in onze tuin. De tuin was toen nogal een oerwoud maar nu ziet het er gelukkig een stuk beter uit! 4. Ik ben zo gek op mijn nieuwe palmboom top van Pull&Bear! 5. Mijn accessoires van een dag bij elkaar gelegd. 6. Dit was een ontzettend leuk en spannend moment: ik heb mijn blog ingeschreven bij de Kamer van Koophandel!

 
1. Ik had een ijsje gehaald en binnen een paar tellen zat Sjef al kwijlend voor mijn neus. 2. Even uitwaaien aan het water tijdens de shoot met Kimberly. Wat is Rotterdam toch mooi! 3. Ik ging cupcakes proeven voor een tijdschriftartikel. Ideaal toch?! 4. Lotte en ik hadden het slimme idee om te gaan skeeleren, maar we hadden beide geen skeelers en geen zin om veel geld uit te geven. We hebben toen skeelers bij de Intertoys gekocht; mijn slechtste aankoop ooit. We kwamen helemaal niet vooruit vanwege de slechte wieltjes die er onder zitten! 5. Bij de Action kwam ik deze 'rietjes' tegen voor 80 cent. Die kon ik niet laten liggen natuurlijk :) 6. Ik had een afspraak op een kantoor. Welk kantoor het is en waar de afspraak over ging dat lees je later!


1. Geen foto van mezelf helaas, maar wat schattig en leuk! Dit ga ik zeker een keer zo maken in de zomer. Dan moet ik wel nog hartjesvormpjes vinden om ze uit te prikken. 2. Ik heb mijn studentenkamer een beetje verbouwd zodat ik nu ook een mini-kantoortje heb. Er kwam al meteen een groot pakket van Adidas binnen de dag van de verbouwing. 3. Dit is mijn uitzicht vanaf mijn bed. Vrijdagochtend kon ik echt niet uit bed komen. 4. Kleding van Saint Tropez bekijken en passen in de showroom. 5. Outfitfoto's maken met Ana Sofia! En sjef stond natuurlijk weer alles in de gaten te houden. 6. Pyjamadag!


Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

49 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke foto's! En wat gaaf dat je je hebt ingeschreven bij de kamer van koophandel! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat nutella kookboek is gaaf zeg haha! Leuk om te zien al die foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah.leuke foto's! Wat ontzettend goed dat je je hebt ingschreven bij de KvK!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke foto's en ook heel leuk om te lezen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Dat Nutella kookboek is geweldig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke foto's! Een nutella kookboek? Dat is zo gaaf! Ik ben erg benieuwd naar een post daarover. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof dat je je hebt ingeschreven bij de Kamer van Koophandel! Dat staat voor mij voor september op de planning als freelance copywriter. Komt daar toevallig nog een bloje over? Ben wel benieuwd hoe dat allemaal in z'n werk gaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. echt hele leuke foto's :D en wat spannend dat je je blog hebt in geschreven bij de kamer van koophandel! dan maak je dus van je blog je beroep een beetje toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk om allemaal te zien! Dat Nutella kookboek lijkt me echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke foto's! Dat Nutella kookboek lijkt me echt super haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke foto's! Ik vind je leopard clutch super mooi en je top van Pull&bear is echt geweldig.

    xx

    Style of Purity

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een suuper leuke foto's! Ben benieuwd wat je ging doen bijje afspraak op kantoor! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt gaaf zo'n in the dark feest! Wil ik ook nog eens graag heen (heb al eens de kans gekregen bedenk ik me, stom dat ik niet gegaan ben!)! Ik vind je sieraden, palmboom shirtje en camera echt heel geweldig! En wat leuk dat je je hebt ingeschreven bij de kamer van koophandel! Dat boek van nutella lijkt me echt leuk! Benieuwd wat voor dingen erin staan! Misschien een ideetje om een recept te delen? :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke instagram foto's!
    En wat een lieve hond heb je :)

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke diary! Die watermeloen hartjes zijn cute! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die ketting van Jazzybellesshop ziet er zo gaaf uit! Wat leuk dat je je hebt ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. En ik ben benieuwd naar welk kantoor je bent geweest, en waar het gesprek over ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk, ik ga je volgen op instagram!
    Misschien een gekke vraag, maar wat verandert er als je je blog inschrijft bij de KvK?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Picture overload! Dat Nutella kookboek is echt ge-ni-aal.
    Een vriend van mij heeft het ook, helemaal Nutella verslaaf!

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. The jewellery is gorgeous. How are doing with your Diana F+? I left mine in Portugal when I moved to London, need to bring it back when I go back there to visit family!

    xo Joana
    Grow In Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, weer een leuke diary! En ahh, wat supertof dat je je hebt ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, dat is ook nog steeds mijn grote droom, hihi. Sjef is echt heel cute! Je kamer ziet er trouwens echt heel tof uit! Al een keer een room tour laten zien? :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke foto's ! En superleuk dat je staat ingeschreven bij KVK.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke foto's! Heel gaaf dat je staat ingeschreven bij de KVK! xx

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk om te lezen! Die foto's van je accessoires vind ik altijd zo tof. :)
    Misschien een beetje een gekke vraag haha, maar woon je trouwens in Noord aan de Bergweg? Een vriendin van me woont daar en vanaf haar balkon heb je uitzicht op heel veel tuintjes, die precies op dat 'oerwoud' van jullie lijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben echt dol op je instagram! Je krijgt dan echt een beeld hoe je leven eruit ziet als blogger!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt heel leuk om te zien en lezen! Ik heb ook van die lange rietjes, maar die hadden mijn ouders ergens van meegenomen, haha!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ziet er weer superleuk uit! Je beleeft zo veel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke foto's allemaal! <3



      www.maritkirsten.blogspot.com

      Verwijderen
  27. Leuke foto's! Ik vind je accessoires heel tof :)

    Inge
    www.fashionenvie.be

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke foto's! Je pantoffels zijn zo cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je foto's zijn zo enorm fijn om naar te kijken :). Je hebt veel leuke dingen gedaan! Jammer van de skeelers :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke foto's! Ik mis mijn iPhone (die is in reparatie) met zijn instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke foto's en gaaf gefotografeerd!

    Liefs, Lisanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Superleuk allemaal!
    XOXO

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hartjes uitsteekvormpjes kan je volgens mij bij de Dille en Kamille halen. Leuk dat je nu je eigen bedrijfje hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)