zaterdag 11 mei 2013

DE FAB PORTEMONNEE

Ik heb de Fab portemonnee van Stylight afgelopen week met de post gekregen en hij is MOOI! Ik vind het heel jammer dat ik hem niet zelf mag houden maar ik vind het natuurlijk ontzettend leuk om er een van jullie mee blij te maken! De portemonnee is lekker groot en er is heel veel ruimte voor pasjes. Ik ben erg benieuwd naar wie ik hem zal gaan sturen volgende week. Doe jij al mee met de wedstrijd? Je hebt nog tot zondag 23:59 de tijd om kans te maken op deze portemonnee t.w.v. €99,- + een Stylight Goodiebag. Je vindt de wedstrijd hier.

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

19 opmerkingen:

  1. Nu ben ik echt wel jaloers hoor, die portemonee wil ik ook echt graag!

    fashionate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hij is prachtig! Het zou zo ontzettend gaaf zijn als ik hem zou winnen! Ik heb een echte winterse portemonnee met Noorse print, dus zo eentje zou zeker van pas komen. Daarnaast heb ik net shorts en een shirtje gekocht in deze kleur, dus laat dat nou net mooi van pas komen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave portemonnee en leuk kleurtje!

    http://nathaliexn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke portemonnee, mooi kleurtje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Behalve mooi, ook super handig. Heb 'm zelf ook en vind 'm heerlijk overzichtelijk. Eventueel past je telefoon er ook in en kan je 'm tijdens het stappen gebruiken als clutch! :)

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's a beautiful one! Love the color :) xx

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Duimen, duimen, duimen dat ik win! Hij is zó leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, echt een hele leuke portemonnee! Ik snap dat je 'm zelf wilt houden, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. love it, dear!
    and great blog too)
    following you now, hope you could follow back, xoxo

    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooie portemonnee!
    -xx-

    www.daphneroos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)