zaterdag 4 mei 2013

C&A ROOFTOP PARTY!

Donderdag ging ik naar de C&A Rooftop Party. Het evenement werd gehouden op het dakterras van de C&A in Rotterdam. Er waren super lekkere hapjes (macarons, mini-hamburgers, tonijn) en drankjes (cointreaupolitans, mijn favoriet!) en de sfeer was echt super leuk. Hierboven zie je foto's van de modeshow. Normaal gesproken ben ik niet zo snel in de C&A te vinden, maar na het zien van deze show ga ik toch maar eens wat vaker langs! Ik vond eigenlijk alles heel erg leuk vanwege de vrolijke kleurtjes en de draagbaarheid. Het zijn stuk voor stuk items die je gemakkelijk in het dagelijks leven kan dragen en je kan ze leuk en gemakkelijk combineren. Mijn favorieten waren de top en broek op de eerste foto en het strandjurkje van het meisje in het midden op de tweede foto. De prijzen van de items weet ik niet precies, maar C&A prijsjes zijn altijd fijn. Wat ik trouwens ook erg leuk vond aan de show was dat de modellen heel erg vrolijk waren en ze waren een groot deel van de tijd aan het dansen, dat gaf een hele leuke sfeer.


1. We hebben verder de hele middag lekker in het zonnetje gezeten op deze fatboys. Er waren leuke mensen (een groot aantal bloggers!), goede muziek en alles was heel goed verzorgd. Heel goed gedaan van C&A! 2. RTL Boulevard was ook aanwezig, met Maik de Boer en Fred van Leer. 3. Cointreaupolitans, gezellige zomerse spulletjes, wijn, camera's en de iphones om alles te instagrammen


Bij de bar waren heel veel lekkere drankjes te bestellen. En bestellen bij zo'n leuke barman maakt het natuurlijk extra leuk ;-)

Dit meisje liep met haar polaroidcamera rond om foto's van alle bezoekers te maken, super leuk! Hierboven zie je een foto van Amber, Malu, Nanne, ik en Samm. We hebben een erg gezellige middag gehad.

En misschien heeft een aantal van jullie het wel gezien; gisteren waren we te zien bij RTL Boulevard samen met Maik de Boer! Heb je het gemist? Je vindt het fragment van RTL Boulevard over de C&A rooftop party hier.

Foto's 1 en 5 zijn gemaakt door Nanne en de rest door mij.
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

41 opmerkingen:

  1. Ahh wat leuk!
    Wat ziet het er gezellig uit op de foto's en gelukkig zat het weer ook nog mee. (:
    Lijkt me echt leuk zo'n event.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er super uit, gaaf dat C&A dat organiseerde! Hele leuke foto's en wat tof dat jullie op tv waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op dat blousje in de eerste foto!
    Terwijl ik zelf ook bijna nooit de C&A binnen stap.
    Maar het ziet er in ieder geval uit als een event,
    waar ik ook wel bij had willen zijn!

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er uit als een leuk en gezellig event! En wat leuk dat jullie op tv kwamen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat strandjurkje is inderdaad heel leuk, net als het mintgroene jurkje! <3 Toch maar een keer naar C&A

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful pictures. I really love the mint dress. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat leuk dat je er bent geweest! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Looks like great fun! The pictures are amazing!

    thedeathlyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb er al veel positieve artikels, foto's, reviews van gezien..! Ben dus nu ook wel erg benieuwd geworden naar de collectie :)
    De foto's zijn in elk geval prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoo leuk! Ik was er ook graag bij geweest maar zat helaas op stage! En ik heb jullie al op tv gespot, super cool! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die neon broek is cool!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat leuk! Ontzettend leuke kleding ook, zo te zien!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Suuperleuke fotos heb je gemaakt! En gaaf dat je op RTL Boulevard te zien was:D Het was gezellig!
    xx
    Discover my Stylish Confessions♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er leuk en gezellig uit! Echt super leuke outfits gezien, denk dat ik ook maar eens ga kijken! Leuk gedaan.

    X.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad leuk joh. Ik ga binnenkort maar weer eens kijken daar (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt echt prachtige foto's gemaakt! En het ziet er inderdaad erg leuk uit, best mooie kleding.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er erg gezellig uit! Ik heb zelf toevallig vandaag twee shortjes gekocht bij C&A. Ik vind het mintgroene jurkje er erg leuk uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love this collection! Looks really interesting :)
    I adore pastels! First and second photo and outfits on them are amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er echt super gezellig uit! Ik ben ook geen C&A persoon echt maar ik ben ook na dit gezien te hebben toch verbaast en ben erg benieuwd! Ze hebben wel echt een stuk leukere kleding in loop van de tijd gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gaaf dat je op tv te zien was! Het ziet er onwijs leuk en vrolijk uit, eens wat verfrissend van de fashionshows op binnengeplaatste catwalks. Deze collectie van C&A ziet er erg mooi uit, ga zeker eens een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gezellig! Normaal kom ik ook niet echt vaak bij de c&a maar dit ziet er allemaal echt heel erg leuk uit! Vrolijke kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ahhh ik baal nu echt dat ik niet ben gegaan! Het ziet er echt leuk uit en dan had ik je eindelijk kunnen ontmoeten!! :( x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat gaaf! Ik sla de C&A ook eigenlijk veel te vaak over haha, misschien toch eens naar binnen lopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat je daar geweest bent! ziet er súper gezellig uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw! Ik ben ook niet zo'n C&A fan, maar na het zien van deze beelden ben ik gelijk even op de site gaan kijken. Wel jammer dat het er daar wel een stuk minder fleurig en aantrekkelijk uitziet..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Word hierdoor wel erg nieuwsgierig naar de collectie van de C&A, hoewel ik er eigenlijk nooit kom haha! Ziet er leuk (en ook vooral heel gezellig!) uit daar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er heel leuk uit! Mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zag het op RTL Boulevard! Het zag er supergezellig uit daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ziet er heel leuk uit, ik ben echt benieuwd naar de collectie van C&A!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Veel blogartikelen over gezien...
    Ben wel erg benieuwd naar de collectie..Bedankt voor je reactie..

    New blogpost: outfit..x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. What a lovely Event! You've got such a great Style! Would love if you checked out my Blog too! Right now, I‘ve got my FIRST WORLDWIDE GIVEAWAY - it‘s a great gift and I think you might like it! Why don‘t you take a look and join it?! Love, Kyra

    COME AND CHECKOUT MY BLOG!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het was gezellig!
    De foto's zijn mooi geworden, ik ga ook maar eens aan de slag met de mijne ;)

    Liefs, Samm

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)