vrijdag 3 mei 2013

C&A ROOFTOP PARTY OUTFIT

blazer primark | top, skirt/short Zara | bag vintage | necklace H&M | ring Guess

Gisteren was er eindelijk weer een leuk mode-event in 'mijn stad' Rotterdam! Bovenop het dak van de C&A op de Coolsingel werd de C&A Rooftop Party gehouden met als thema 'Summer in the city'. Dit is de outfit die ik droeg, met daaronder deze laarsjes van Betty London via Spartoo schoenen. Het was een ontzettend leuk event en ik ga jullie er alles over vertellen in de blogpost van morgen. En misschien heb je al wat foto's voorbij zien komen op instagram?

Ik heb een verzoekje aan jullie of jullie mijn boad op Stylight zouden willen hearten. Ik kan namelijk een Asos giftvoucher van 200 euro winnen er mee! :) Je vindt mijn board hier


Ik droeg ook mijn nieuwe ketting van de H&M, die had ik nog niet laten zien!


This is what I was wearing yesterday during the C&A rooftop party. I combined it with my Betty London ankle boots. You'll read all about the party (which was really fun!) tomorrow on Jennie from the Blog :)

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

48 opmerkingen:

  1. AH je ziet er weer zo leuk uit! :)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit, dat kettinkje is een hele mooie toevoeging!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, je ketting is echt prachtig! De rest van de outfit ook, maar die viel mij het eerst op. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zag er echt heel leuk uit! Leuke outfit en die ketting is echt heel mooi en sierlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit, super leuk rokje is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je ziet er leuk uit, geweldige ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfit! Dat rokje staat je echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke outfit, heel leuk rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was zelf gisteren in Amsterdam voor een feestje,
    maar dit klinkt ook niet verkeerd ;)

    You look great :) !

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke outfit! Ik heb dit short/rokje in het wit, maar in het blauw is ook heel leuk! Misschien moet ik deze dan ook maar even halen! x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat rokje staat je prachtig! En leuk hoe je het gecombineerd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, hele leuke outfit!

    Ben benieuwd naar je post van morgen!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je ziet er super leuk uit, ik vind je rokje super mooi.

    xx

    Style of Purity

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I adore you're style baby

    NEW LOOK: NAVY STYLE
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/05/navy-style.html

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful Jenny! :)
    Fantastic outfit! Skirt is so great! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk! Zoals altijd ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie outfit! Dat skortje staat je super! Gaaf ook in die kleur!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey,
    a very sweet look. I love your skirt! And the necklace is sweet.
    Love

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super toffe outfit, vooral de ketting! Toevallig woon ik ook in Rotterdam haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben niet echt een rokjes meisje, maar deze vind ik echt heel erg gaaf! Mooie kleur ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi! Je rokje en ketting vind ik super, wat leuk dat het een 'roof top party' was:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Eigenlijk was ik al over de Zara skort heen, maar zo in blauw vind ik 'm nog heel goed te doen! Leuk!

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie combinatie :) ik ben vooral weg van het rokje. De kleur is zo mooi! Ik heb de laatste tijd een zwak voor knalkleuren in outfits vandaar ;) staat je goed! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk rokje! Ik ben benieuwd hoe het event was :)

    Liefs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk rokje, mooie kleur ook! Leuk gecombineerd, staat je erg goed!

    Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele leuke outfit alweer!
    & die tas is echt geweldig. (:
    Ik ben benieuwd naar je blogpost van morgen over het C&A event.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great necklace.:)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Knap koppie!
    En altijd zo goed gecombineerd!

    Check mijn laatste post,
    ik ben terug, en jaja met een shop!
    Dus voor super prijzen leuke accessoires.
    XOXOX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ah dat rokje is supermooi! Leuke outfit ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je rokje en de ketting zijn heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel leuke outfit! Vooral de rok en die ketting zijn supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke outfit, wat een mooie rok! Jammer dat we er niet bij konden zijn. Zag er gezellig uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke outfit! Ik vind dat rokje van Zara zo leuk. Sta er telkens naar te kijken, maar nog altijd niet gekocht. Hmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zoals ik al zei je ziet er geweldig uit! Is de vlek nog uit je jasje gegaan?

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)