donderdag 18 april 2013

YESTERDAY'S OUTFIT


top Sheinside // shorts Levi's // All Stars converse via Spartoo schoenen // leopard bracelet Zara // bag vintage // watch Michael Kors

Een tijdje geleden ging ik naar de Levi's store in Amsterdam om samen met een aantal mensen te vieren dat de Levi's 501 al 140 jaar bestaat! Er waren lekkere drankjes en hapjes, leuke muziek en we mochten een paar Levi's jeans uitzoeken. Je kon kiezen tussen de gewone jeans en de shorts en zoals je hierboven ziet ben ik voor de shorts gegaan. Je kon de broeken ook laten customizen in de winkel met studs en verf en je kon je broek ook wat meer laten rafelen of hem een beetje kapot maken. Helaas was mijn maat al op dus ik kreeg mijn shorts later. Misschien dat ik hem daarom zelf nog een beetje ga customizen! Heeft iemand leuke ideeën? Ik heb de shorts gecombineerd met mijn Sheinside trui, vintage tas van mijn oma en natuurlijk mijn All Stars (die draag ik eigenlijk iedere dag de laatste tijd..). Hieronder zijn nog een aantal foto's van het event:


1.
De Levi's broeken waar we uit mochten kiezen.
2. Valerio en Saar waren er ook!
3. Met Nanne in het pashokje om onze shorts te passen.
4. De shorts die ik heb gekozen :-)
Foto's 1,2 en 4 zijn van backstagefashionreports.com

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

33 opmerkingen:

  1. I loove this look! I like so much the top:)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en super leuke outfit! Leuk dat je een levi's broekje mocht uitkiezen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie outfit! Ik vind je top heel tof :-)

    xo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit, het event ziet er erg leuk uit! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke trui :)! En te gek dat je een paar levi's mocht uitzoeken.

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke outfit! Staat je erg goed :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit en je hebt een leuk shortje uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me heel tof om te doen. Leuke ouftit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie shorts! Toffe outfit!
    liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gaaf shortje!
    leuke outfit ook zo.
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah Valerio!!! Je ziet er echt leuk uit Jennie! Je trui ziet er heel comfy uit! :) x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke outfit :)
    Wat gaaf dat je een broekje uit mocht zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. you never fail baby

    NEW OUTFIT IN THE BLOG - ORANGE EYEGLASSES
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/04/orange-eyeglasses.html

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I really like your shirt! Great style :-9
    Nice blog - do you want to follow each other?! :-*
    http://www.dk-worldoffashion.blogspot.co.at

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die trui is echt leuk! Misschien is het leuk om iets met studs of kant te doen bij je shortje?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je tas is echt pretttty. Ik zou het shortje gewoon zo laten!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)