maandag 22 april 2013

WIN A PAIR OF NIKE FREERUNS!

Je kan nu op Jenniefromtheblog een paar Nike Freeruns van freerunkey.com winnen in een kleur naar keuze!! Een tijdje geleden kocht ik mijn eerste paar via deze site en nu mag ik een van mijn lezers blij maken met een paar, super leuk! Je leest het artikel over mijn paar hier.

Wat moet je doen om te winnen?
- Laat een comment achter met je mailadres
- En volg mij op Bloglovin voor meer winkans.

en that's it! simpel toch? De winnaar maak ik over twee weken bekend. De winnaar van het 50 euro shoptegoed bij Sans-online wordt morgen bekend gemaakt.

Together with Freerunkey.com i'm giving away one pair of Nike Freeruns to one of my readers! The winner gets to choose a color. All you have to do to win is:

Leave a comment with your e-mailaddress.

Make sure you follow me on Bloglovin for extra chances.
That's all! I will announce the winner in two weeks. Good luck!

416 opmerkingen:

  1. claudiaverloop@live.nl
    En natuurlijk volg ik je op bloglovin (:
    Super leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah superleuke winactie!
    Mijn e-mailadres is decimesie@msn.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaah deze winactie komt precies op het goede moment. Wilde ze namelijk vandaag gaan bestellen, maar daar wacht ik even mee:)

    Liefs mariska_16@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke winactie! Ben net weer begonnen met sporten, dus deze schoenen winnen zou heel fijn zijn! :)

    nikkibeulen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reden te meer om eindelijk te gaan lopen :D Ik doe mee! Mijn e-mailadres is amivc@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke winactie en een goede motivatie om wat meer te gaan sporten!
    ik volg je al op bloglovin!
    Mijn email is jesuismarlou@Hotmail.com

    xxx
    marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, hoe vet?! Lijken me hele fijne schoenen!

    Mijn e-mailadres is ilumuoti@gmail.com

    Fijne dag nog!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw! Ik las al dat je zelf jaloers was op deze winactie en dat kan ik begrijpen! Ben al een maandje bezig met sporten en had deze schoen al op het oog, good luck everyone!

    lifeofroshelle@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Te gek :)
    lisa.kooij@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa leuk! Ik volg je met bloglovin en dit is mijn email: l.l.m.markus@students.uu.nl
    :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh die zou ik graag willen winnen! Ik volg je al via bloglovin!

    xx Natasja
    Natasja _ 87 @hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah superleuk! Kan nu eindelijk 5K rennen en wil nu beginnen met 10K, en dat gaat natuurlijk veel makkelijker met deze schoenen ;) annemijnn@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallooo hoe geweldig is dit! Nu moet ik wel weer gaan hardlopen, al vind ik dat dan helemaal niet meer erg!
    Heel heel heel hard duimen :)
    X

    Anita / fashion-attacks@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Jennie dit is echt awesome!
    Aber naturlich volg ik je al op Bloglovin :)

    Liefs, helena
    www.snapme.org
    helena.snapme@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supervet! Ik volg je ook via bloglovin.
    xx.anouk.x@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeker followed op bloglovin'! Super tof!
    thelifeswimmer@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave winactie, leuk! sarahckj@gmail.com, en via Bloglovin' volgde ik je al natuurlijk!

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhhh heel erg tof! Ik volg je via bloglovin'! Mijn email is afashionwayoflife@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooh die wil ik heel graag winnen! ik volgde je al op bloglovin. e-mailadres: fashionisaparty@hotmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk! De mint kleurige zijn erg mooi!
    Ik volg je via bloglovin'.
    elinekersten@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe zeker mee! Ik volg je ook op bloglovin'! Email: koolenanne@gmail.com
    Xxx

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallelujah! Dat zou een goede motivatie zijn om eens te beginnen met hardlopen!
    suzekuit@hotmail.nl
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een toffe actie! Ik ben nu ongeveer een maand bezig met het na streven van een gezondere levensstijl. Na het afkicken van mijn suikerverslaving ben ik nu aan het detoxen en aan het rennen! Nieuwe running shoes zouden meer dan zomaar welkom zijn.

    romyvrolijk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb echt sportschoenen nodig!
    jasmijnverbaan@live.nl
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhh wat een toffe schoenen, en ik wilde nét weer het hardlopen oppakken oftewel super winactie! Ik doe graag mee :) M'n email is hannahvanderlaan@hotmail.com en ik volg je met bloglovin! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gave kleurtjes, leuke actie!!! Mijn e-mailadres is pienscholtealbers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, wat een leuke winactie!
    laurahoekx_5@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, gave giveaway joh!
    Zou het leuk vinden om ook een paar te hebben :)

    contact@maybui.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ben weer begonnen met hardlopen.. Een paar Nike's zou echt super goed uitkomen! :)
    xincharlenezhang@gmail.com en ik volgde je al op bloglovin' ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw Super! Die nike's zijn echt de max! Ik loop nu op mijn oude Adidas schoenen, nieuwe loopschoenen zou ik dus met open armen ontvangen. Zeker in zo'n fel kleurtje als deze. Ik doe mee! En ik hoop dat ik binnenkort fluo aan mijn voeten draag :)
    Ik volgde je al via bloglovin ;)

    devos_melissa@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Motivatieboost! :) Nu is geen enkel excuus geldig om niet te gaan lopen.
    tinebrans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hey jennie ,
    super leuke blog heb jij , ik ben een tijdje
    geleden begonnen met bloggen en ik kijk erg tegen je op !!!
    en super leuke win actie heb je :) zou er van pas komen .
    mijn email aderes is anne_n66@hotmail.com

    xxx annelies


    www.fashionandbeautydose.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw wat een super leuke winactie! Ben sinds een paar maanden bezig met gezond eten en sporten, daar zouden nieuwe sportschoenen heel goed bij van pas komen. Ik ga duimennn!! haha

    Mijn email. is yvonnepq@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat super leuk dat je dit mag doen,
    summer fit & healthy motivatie.

    Loesmartherus@hotmail.com

    X.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oeh leuk!
    Feelingsforfashion@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw geweldige actie!
    Nicole1996@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. oah deze schoenen zijn zoooo mooi! Hopen dat ik win haha :)

    monique-reitsma@hotmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Omgggg, ik doe mee! Ik vind deze schoenen namelijk echt heel leuk!
    Toevallig ben ik sinds gister weer begonnen met hardlopen
    en ik ga vanaf nu twee keer per week.
    Ik volg je trouwens op bloglovin
    en mijn mail is: dyadoire@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wil ikkkk!! Zo cool!
    marloes@thestylesandwich.com :) En ik volgde je natuurlijk allang! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  40. i love these !!! ♥ especially the first pair ♥ vacovska.martina@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauuuww, wat een geweldige winactie! Mijn sportschoenen zijn echt al eeuwen aan vervanging toe, dus dit zou een mooie kans zijn ;)!

    Ik volg je op bloglovin' en mijn e-mail adres is info@madebycarlijn.nl

    Liefs Çarlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mijn droomschoenen! Wat zijn ze toch duur. En deze giveaway komt heel goed uit haha ^^ Ik follow je op bloglovin, GFC en heb dit artikel geliked.
    Mijn e-mail is makeablejw@gmail.com XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een gave sneakers in gave kleurtjes! Word je spontaan vrolijk van!
    Mijn email adres is contact@thekimberleyb.com en ik volg je al! :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauw, super leuke give-away! :-)
    Ik volg je al en m'n emailadres is: appleblossom@live.com
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Deze sneakers had ik al een tijdje op het oog, leuke actie!

    Ik volg je al op bloglovin en mijn email adres is l.ngyn@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hele gave win actie, ik volg je op bloglovin' en heb het artikel geliked. Mijn email is jillvincentie@hotmail.com
    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Nice! Ik volg je al sinds je met je blog startte en mijn mailadres is: febe_345@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. !!!! Ja heel graag!!!!!
    Een mooi fris kleurtje en comfy shoes!

    starofheavens@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. waaaat! zo'n vette winactie :) Nieuwe sportschoenen zijn zeker nodig en welkom!
    laurie_delnoy_7@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik vind dit echt een geweldige actie, hou erg van hardlopen! Ik volg je al een tijdje op bloglovin en mijn email adres is: liesje_noya@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Super leuke give - away!
    Mijn email is midsummernightsdreams@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik volg je op Bloglovin, een tijdje al. Via Bloglovin ben ik ook bij jou leuke blog terecht gekomen.:)
    Echt een supergave winactie, hij komt als geroepen!
    Ik ben namelijk al een tijdje bezig met joggen,maar heb nog geen goede schoenen. Met deze pareltjes zou ik ook veel sneller een rondje doen!
    Je moet natuurlijk nog wel een beetje lady-like erbij lopen, vandaar dat roze,lavendel of mintgroen mij super leuk lijken!
    Ik hoop echt dat ik deze prachtige schoenen win, fingers crossed!
    Nu in spanning wachten tot er misschien een mailtje naar x.kiara@live.nl komt :)
    Liefs,Kiki.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. lottedentoonder@hotmail.com

    IK BEN JE ALLERGROOTSTE FAN.
    Fannie from the blog <3<3<3

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wow gave sneakers, echte musthaves, ben net weer begonnen met hardlopen dus deze winaktie kom op het perfecte moment..
    Ik volg je ook al op bloglovin!

    Trouwens je blog is geweldig en elke dag kijk ik er weer op, en raak ik elke keer weer geïnspireerd, ga zo door!

    Liefs bonsbon@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Waahh wat een goeie actie dit! Ik wil die Nike's zo graag haha! stephanie2103@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een onwijs leuke give away!
    Ik volg je al een poos via bloglovin en ik wilde even zeggen dat ik je blog echt heel erg leuk vind! Ik lees altijd met veel plezier je blogposts. (:

    Mijn email; Laylalebleu@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik zoek al een tijdje betaalbare toffe hardloopschoenen, zodat ik geen excuus meer heb om niet te gaan hardlopen :) Deze zien er superleuk uit, dus ik doe heel graag mee! xdaanbanaanx@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  58. een hele leuke give away,
    Ik volg je ook al via bloglovin
    mijn mail adres: belinda_teresa@hotmail.com

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Leuke winactie! Ik volgde je al op bloglovin. Mijn email is lst_lonn@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een super leuke winactie! :)
    email: xjasmine@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hey! Stille volger hier, super leuk dat je zo'n winactie doet haha :D Ik heb het al eens op girlscene gezegd volgens mij, maar je blog en stijl zijn echt een van mn favorieten haha. Die roze en mintgroene Nike's zijn echt ayfieyasdfghjgfdsdfghhgfdy...Jank... Mn mail is: yasmin.__@live.nl
    Succes allemaal met winnen en hopelijk groeit je blog nog heeel veel zodat je internationaal ook bekender wordt, de stijl heb je er in ieder geval voor ;)

    Adios xx

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Oeeeh wat een leuke winactie! Dit is weer een keer wat anders en gelijk een goede motivatie om eens lekker sportief te gaan doen. Ik wist geeneens dat er leuke hardloopschoenen bestonden, maar deze zijn echt leuk! Je zou me er echt heel erg blij mee maken! Ik loop namelijk meestal gewoon hard op m'n sneakers, maar dat is eigenlijk niet zo goed voor mijn knieën, maarja. Ik doe dus zeker mee!

    Ik volgde je natuurlijk al op bloglovin en ik heb het bericht ook eventjes geliked.
    Mijn e-mail adres: deesjevw@gmail.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Jaaaa, superleuk! En een goede motivatie om wat meer te gaan sporten haha
    Ik volg je op Bloglovin en mijn mailadres is dagdromenenhersenspinsels@hotmail.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  64. waaaaaaah jennie I'M IN!
    fingers crossed....
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Oehh dat wordt een populaire winactie! Die zijn echt megamega te gek! Ik doe mee! NU duimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik heb sinds kort ook m'n eerste paar :) Een tweede is zeker en vast welkom, because I'm hooked! Ik volg je trouwens ook op Bloglovin onder 'blancsection' ;)

    Love,
    Shanah
    blancsection@live.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hartstikke leuk! Ik zou graag zo'n paar willen natuurlijk! Ik volgde je al op Bloglovin' en m'n mail is maartje@maartjeleah.com

    BeantwoordenVerwijderen
  68. super gave give-away!!

    hanna_van_holsteijn@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een leuke winactie! Ik volgde je natuurlijk allang op Bloglovin' (haha) en mijn e-mailadres is auke_rothoff@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Aaagh i want them so bad,
    ik heb een conditie van 0,0 en wil mijn leven verbeteren haha <3

    Love your blog!

    jennifervangent98@gmail.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een gave Give-away! Ik kijk ontzettend graag op je blog, en volg je ook via Bloglovin' en natuurlijk instagram. Ik haal er ontzettend veel inspiratie uit, ook om te gaan sporten ;)

    Scarlettschat@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Super leuke actie! Zou gaaf zijn als ik die schoenten win voor de Ladiesrun in Juli :-)
    Ik volg je op Bloglovin' en mijn email is rachel.pengel@upcmail.nl

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  73. leuk dat je nu een paar mag weggeven! ik vond jou kleur echt heel gaaf!
    mijn email is siska-deroos@hotmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  74. sandra.jorgensen91@gmail.com
    dan zou ik eindelijk eens fatsoenlijke schoenen hebben om mee te sporten!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wauw, wat een actie! Ik doe graag mee :)
    Liefs, Swaen
    swaenblogt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Supetof!! Ik ben net een aantal weken met sporten. Dit komt op het juiste moment. Ik volg je al veel langer via bloglovin. Mijn e-mail is a_mocrogirl_lb@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  77. I love those shoes! Ik had ze al op tumblr gezien!
    Leuk om mee te nemen op mijn avontuur in de verenigde Staten het komende jaar!
    evahellinx@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oh super gave winactie! Die roze nikes staan al een tijdje op mijn wishlist, maar vind ze net iets te duur :))

    Mijn mail: julesaus@hotmail.nl

    xoxo,

    Jules

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Natuurlijk doe ook ik mee aan deze winactie!
    De nike freeruns zijn echt super! Ze gaan met zo wat alles :)
    Zelf heb ik echter nog geen paar, dus dit zou een mooie
    kans zijn. Ik volg je al een tijd via bloglovin en mijn
    e-mail adres is: info@pickmeanoutfit.com.
    Nu duimen maar!

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wauwieee, super leuke winactie!!
    Ik wil al een tijd Nike Freeruns kopen, niet om op hard te lopen, maar mooie zwarte voor in een normale outfit!
    Mijn email is MurielFaber@live.nl en nu nog hopen dat ik win! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Aah mijn droomsportschoenen! Die roze wil ik echt al zo lang, maar helaas zijn het skeere tijden... Ik volgde je al op bloglovin', so cross my fingers c:

    Mijn mail: loantje@hotmail.com

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Aah wat een leuke winactie!
    Mijn hardloopschoenen zijn eergisteren kapot gemaakt bij de vereniging.. :(
    Dus deze winactie komt mij echt super goed uit!
    Ik volg je al op bloglovin!
    Mijn emailadres is meta_castelein@msn.com

    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. super leuke giveaway!!
    ik ben sinds kort fanatiek aan het hardlopen en mijn afgedragen nike airs moeten echt vervangen worden, wilde deze zelf gaan kopen, maar hopelijk kan ik ze nu winnen :3 heel tof

    xx ish
    i.merhai@hotmail.com
    http://tiny-heart-beats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Waaah super gaaf! c-herelle@live.nl. Liefs, Cherelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik doe zeker mee, wat een super winactie!
    lisanne.de.vries@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wauw, wat een vette actie Jennie! M'n e-mailadres is xtessoudeweernink@live.nl! En ik volgde je al op Bloglovin ofcourse :)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik hoorde dat ze echt heeerlijk zitten!
    Ik volg je op Bloglovin als Unleashed Memories en mijn emailadres is ianthelambrechts@hotmail.com ;)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ooh superleuk, vooral die neon roze!
    Mijn e-mailadres is micheleke_akre@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Superleuk, ik twijfelde al even om me een paar te kopen, dus deze kans laat ik zeker niet voorbijgaan!
    Mijn e-mailadres: a-pretty-world@hotmail.com. Ik volg je ook op Bloglovin'. Het lukt me niet om mijn blog te claimen, maar mijn naam is Lana - A pretty world. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Geweldig, ben pas begonnen met hardlopen op van die gympen die daar niet voor bestemd zijn en zo zie ik er wat professioneler uit, haha!
    Quirine__@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat gaaf hee! Wilde ze net bestellen!
    X Nathalie
    n.rodriguez@live.nl
    ps Ik volgde je al op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Een reden voor mij om te beginnen met sporten!
    lauraeijrond@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Super leuke winactie!

    Email: nicolebatterink@hotmail.com
    En ik volg je al op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Samantha Verburg22 april 2013 om 18:11

    Haha, dit kan ik natuurlijk niet aan me.voorbij laten gaan!

    s.verburg@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Gaaf zeg! Ik doe mee! Ik volg je ook via bloglovin'.

    ellesappellepauline@live.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Waauw, dit is echt een super winactie. Ze zijn zo moooi!
    mijn emailadres is maaikewapper@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik ben momenteel in Noorwegen op vakantie en zie hier ooooveral die Nike freeruns inhet straatbeeld, ik wil er zoo graag ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Super actie!
    Ik ben juist begonnen met lopen om fit te zijn tegen de zomer, dus deze komen echt wel van pas :)

    elinebohi@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Oooh die heb ik zo hard nodig! Ik ben echt toe aan nieuwe schoenen. Ik heb nu al een paar jaar grove grijs/blauwe mannelijke loopschoenen, echt niet om aan te zien, haha! Het lopen zal een stuk leuker worden met een paar goede en mooie schoenen.

    Mijn emailadres: louannagig [at] hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik wil ze zo graag!
    Mijn emailadres: stephanielouelle [at] hotmail.com en ik volg je via bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps ik weet geloof ik mijn nieuwe emailadres nog niet zo goed ;)

      stephanielouelle.blog [at] gmail.com

      Verwijderen
  102. Wat een super leuke actie weer! Ik loop erg veel en ben eigenlijk toch echt wel aan een paar nieuwe schoenen toe, maar daar is mijn budget het niet zo mee eens ha-ha. Deze zijn zo prachtig!
    lauravroekel@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Aaaah super leuk! Wil ze echt hebben!
    uyen_tran@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wat een gave actie! En wat een eer dat jij ze mag weggeven! Ik volg je op bloglovin' & mijn mailadres is: jessicaverjans@hotmail.com

    Fingers crossed <3

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Het zijn echt super mooie schoenen! Heel goed voor het sporten maar ook super leuk onder een normale outfit. MUSTHAVE!! Die van jou zijn ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Like like! Running musthave!
    Leuke actie!

    lauren@lachanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  108. hee jennie,
    ik volg je blog nu al meer dan een jaar via bloglovin.
    want wat heb je een leuke kleding en schrijfstijl
    ik vind het ook heel leuk om te zien hoe je blog gegroeid is het afgelopen tijd en ik vind het echt super dat je nu zo'n succes hebt dat je zelfs dingen mag weggeven.
    deze winactie komt voor mij ook echt als geroepen.
    ik ben namelijk al een tijdje bezig met gezonder leven en het lukt me al aardig. maar als ik er even door heen zit ga ik altijd motivatie quotes op tumblr zoeken.
    eén daarvan is: koop mooie kleren zodat je vaak er in wil gaan sporten. en wauw wat zijn deze hardloopschoenen mooi!
    ik had ze al een tijdje op het oog, maar ze liggen boven mijn budget. daarom is deze winactie zo super!

    ga vooral zo door met je blog!

    liefs, marieke
    marieke.sl@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ah wat leuk deze give away! Was ze van plan om te bestellen, alleen nu wacht ik toch nog even tot de uitslag van de give away haha! beatyfashionandalotmoreblog@gmail.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Geweldig! Ik zoek deze schoenen al heel lang, ze zijn overal uitverkocht. Heel leuk dat jij ze weggeeft :-)
    Mijn emailadres is mercylynwiemer@hotmail.com
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  111. super leuk :) kan ik eindelijk eens beginnen te rennen!
    lucia_ceolin@hotmail.com

    liefs,
    Lucia

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Super leuk Jenny, ik volg je al een tijdje maar vind je blog nu nog leuker omdat je in Rotterdam bent gaan wonen (daar woon ik ook) en daardoor dingetjes herken zoals uitgaansplekken en de omgeving op je foto's hihi. Ik ben je nog nooit tegen gekomen maar als ik je herken dan zal ik je wel aantikken als je dat niet gek vind. Ik kom ook nog weleens bij Perron!

    Om een lang verhaal kort te maken, ik doe graag mee met je wedstrijd haha!
    ( melisje_peentje@hotmail.com )

    Liefs, Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Super leuk! Ik woon in Sevilla en loop heel veel door de stad en zou met mijn slechte knieën deze mooie schoenen erg goed kunnen gebruiken! Mijn emailadres is flipmuis@live.nl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. echt leuk, ik doe ook mee!
    mijn e-mail adres is aurelia.x@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Leuk leuk leuk! Ik doe zeker mee :) mijn e-mail is kiki-1995@hotmail.com en ik volgde je al op Bloglovin'. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Super gave winactie! Ik doe zeker mee! Mijn e-mail is: blogjoycejeroense@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  117. diiiiid it:) like it! nina.ka@web.de
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ah super leuk! Kan geen betere sportmotivatie bedenken dan zulke leuke schoenen :)
    Ik volg je op bloglovin,

    XO Sjo
    bordeauxbravoure@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Wauw super! Ik jog al een hele tijd op goedkope sportschoenen, deze Nike's zouden veel beter zijn! :) mijn email is tettelintess@gmail.com X

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Die móet ik winnen, daar zoek ik nou al zo lang naar. Ahhhh they are so pretty! Ik volg je al een tijdje via GFC en bloglovin.

    merelvanhooren@msn.com
    Liefs, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Hele leuke actie!
    Hoop echt dat ikwin, want deze schoenen lijken me echt god-de-lijk.
    Mijn e-mailadres is sarahleijzer@hotmail.com
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Wauw wat een super gave actie! Ik doe zeker mee <3
    mijn emailadres is gabrielageleijns@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Wat een super leuke winactie! :)
    Ik volg je al een lange tijd via bloglovin!
    Fingers crossed!
    xx Charissa

    coverduin@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik volg je blog al een tijdje via GFC & Bloglovin en ik doe graag mee! ik ben op verzoek van de fysiotherapeut begonnen met hardlopen en ik heb er nog niet echt geschikte schoenen voor kunnen vinden, ze zouden erg van pas komen!
    idwerd@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ik doe niet mee, want ik loop niet hard, dus dat zou jammer zijn voor een andere meid! Maar echt gave winactie. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wauw ik heb al zo vaak op het punt gestaan ze te bestellen, zou ontzettend gaaf zijn ze te winnen. Leuke actie!
    lunaheuperman@hotmail.com
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Leuke winactie Jennie! Ik volg je blog al een tijdje op Bloglovin en vind je outfits nice! Ik ben momenteel bezig met een hardloop schema van 5 km tot 10 km maar aangezien mijn hardloopschoenen vernieuwd moeten worden zouden deze Nike free's zeer welkom zijn (ik heb helaas zelf te weinig geld om nieuwe te kopen maar eigenlijk moet dit wel als je al meer dan een jaar op dezelfde schoenen loopt, anders krijg je blessures). Ik hoop heel erg dat ik ze win!!! Mijn email adres is: desiree.brussel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Leuke actie! chananfoppen@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Oh my, must have it! Ben net begonnen met hardlopen, maar heb nog geen goede hardloopschoenen. Ik droom al een tijd van zulke mooie nike free runs, maar vind ze zelf te duur.
    Ik volg je al een tijd op Bloglovin' :)

    Mijn mail adres: janoukweekhout@hotmail.com

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Oooh ik doe zeker mee met deze actie! ik wil die schoenen echt al zo lang! hihi. mijn mail is: nina_heutinck@hotmail.com
    Echt een leuke winactie! weer eens iets anders dan normaal! :) Liefs Nina, en ik volg je nu ook via bloglovin'! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Leuke winactie :))
    email: f.iig3n@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  132. this giveaway is great :D
    deniz.inan7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Leuk!

    fashiondreamsforever@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Wat een super gave winactie die ik graag zou willen winnen natuurlijk! :)

    Het zou heel goed uitkomen aangezien ik binnenkort ga beginnen met hardlopen samen met mijn vriend. Mijn vriend wordt eindelijk geopereerd aan zijn knie (afgescheurde kruisbanden, waardoor hij al 5 jaar niet meer fatsoenlijk heeft kunnen sporten). Na de operatie kan hij weer langzaam aan gaan beginnen en gaan we samen trainen voor de triathlon, wat een grote droom voor hem is om daaraan te deelnemen :).

    E-mail is: lisanne.velner@gmail.com

    ben benieuwd :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Super leeeuk actie!!
    Kan ik leuk aan bij de collar run!!
    isabelljanssen@hotmail.com
    en natuuurlijk ben ik je grootste fan al op bloglovin hihi!

    Groetjes,
    Isabel !!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Oh zooo leuk! Ik ken ze al een tijdje en vindt ze zo gaaf om mee te joggen!!!
    Mijn email is: @jasmijnbloem2010@live.nl
    Xxxxx jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Super leuk! Ik wil ook nog een paar:)
    Ik volgde je al op Bloglovin.

    xx Laura
    laura.thenewgirlintown@gmail.com


    BeantwoordenVerwijderen
  138. Super leuk! Ik doe mee, ben inderdaad voor de Free Runs gegaan, maar een tweede paar kan nooit geen kwaad ;)

    Ik volg je ook op Bloglovin!

    xx Riëlle

    itsrainingheelsandsneakers@gmail.com

    http://itsraininghas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg je al een tijdje, email is noemifrontana@hotmail.com :)

      Verwijderen
  139. Hardstikke tof, ik doe graag mee. Ik volg je nu via Bloglovin' :)

    mariska.wubbels@gmail.com

    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Aah leuk! Die mintgroene zijn echt enorm tof!
    rooosalie@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Dit lijkt mij echt leuk om te winnen, mooie schoenen!
    angela.heida@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ik heb echt weer motivatie nodig om te gaan hardlopen, en aangezien ik deze schoenen echt al een jaar wil,zou dit de perfecte manier zijn!

    Laura.overheul@hotmail.com
    Ik volg je al op Bloglovin'!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Hoi Jenny,

    Ik reageer niet vaak, maar bij deze actie wil ik toch een gokje wagen!Het zijn zulke gave sportschoenen!
    Bij deze heb ik je toegevoegd op bloglovin en mijn mailadres is: annetsteege@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  144. oh my god, winning that would be awesome!

    steffywhoelse@gmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Toffe schoenen in een kleur to die for! Volgensmij geven ze zelfs bijna licht in het donker :) Ik volg je op bloglovin onder dots&blossom. Mijn emailadres is: rikst_de_vries@hotmail.com

    Liefs, Rikst

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Ah Jennie, wat een super gave winactie! Ik zag ze al voorbij komen op je blog en instagram, ik was een tikkeltje jaloers. Ik doe mee! Mijn email is: joyjurgers@gmail.com
    Enjoy you shoes with running!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Gaaaaf! Ik doe mee!
    Ik volg je via Bloglovin en mijn email is djuli.bravenboer@gmail.com
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Oooooh die zijn echt supergaaf!
    Ik volg je op bloglovin en dit is mijn email: katrien_kurvers@hotmail.com
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Wauw!!! Echt de tofste winactie die ik in tijden ben tegengekomen!!!
    Normaal laat ik alle winacties aan me voorbij gaan onder het mom "Ach, ik win toch nooit iets" maar deze gok ga ik zéker wagen!
    E-mail: al-vandijk@live.nl

    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Wat een leuke winactie zeg! Wij doen hartstikke mee en wie weet rennen wij binnenkort op die schoenen haha (we wish!).
    We volgen je via Bloglovin, sistersandsisters2@hotmail.com

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Zaaalige winactie :) met het weer dat beter wordt wil ik graag eens gaan hardlopen, maar de motivatie ontbreekt me een beetje.. zo'n roze paar nikes aan mijn voeten zullen me wel extra motiveren! Ik volg je al een tijdje via bloglovin' (ik ben op je blog terechtgekomen via een artikel van Lizzy van OurFavorites)
    mijn emailadres is micheleknapen@hotmail.com
    Liefs,
    Michèle

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Ik zag het op instagram, super leuke actie!! Mijn email is odettevdijk@gmail.com ! Ik volg je ook op bloglovin :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  153. dit is de perfecte start om eindelijk toch weer een keer te beginnen met joggen! doe graag mee.
    yasminehilhorst@live.nl xx

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Superleuke winactie! Mijn e-maildres is: sinasappeltjuhhh [@] hotmail dot com
    Schrijf het even zo wil namelijk zo min mogelijk spam ontvangen. :) Bloglovin' volg ik je met hetzelfde e-mailadres!

    Liefs Elina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Oh oepsie, ik had al eerder gereageerd maar er zat een foutje in het mailadres! Hier is het juiste adres (ckjsarah@gmail.com):

    'Wat een gave winactie, leuk! ckjsarah@gmail.com, en via Bloglovin' volgde ik je al natuurlijk!'

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Superleuk! Ik ben een lurker, maar dit kan ik niet aan me voorbij laten gaan!
    Ik ben al een tijdje van plan om te beginnen met lopen, één van de dingen die me tegenhoudt? Goede schoenen! Bij deze dus :D
    Mijn mail: melissa.coppejans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Ahh deze nikes zijn zo prachtig, ik zei het ook al op instagram! Ik ben zelf nu net begonnen met hardlopen maar goede schoenen heb ik niet, en deze zijn zo mooi !
    Ik volgde je al op Blogloving !
    Mieke1997@hotmail.com

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Hoi,
    Ik doe mee voor mijn vriendinnetje Mieke, want die wilt heeeel erg graag winnen.
    Joris.28@hotmail.com is mijn email

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Wauw! Wat ontzettend veel entries al zeg! Dit is wel echt de perfecte winactie, want ik ben al tijden op zoek naar een paar en sta op het randje van de twijfel om een paar aan te schaffen. Ik volg je op bloglovin' en mijn emailadres is annevanderwal@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Wauw , super leuke actie! Ik loop elke avond even hard op mijn allstars, en dat zijn nou niet echt de beste hardloopschoenen.. Dus ik zou ze graag willen winnen! Mijn emailadres is pipi117@hotmail.com

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Super gaaf! Ik doe mee!
    Mijn e-mail is shaa-1994@live.nl en ik volg je natuurlijk ook op bloglovin'.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Wouw, ik ben nog opzoek naar hardloopschoenen, dus ik doe graag mee! Ik volg je ook op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. aahh wat een awesome giveaway! Ik probeer je een beetje te volgen qua lifestyle, en hardlopen probeer ik ook echt. Helaas heb ik dus geen goeie schoenen (wat weer heeft geleid tot ontstokken beenvliezen joepiejoepiejeej) dus deze giveaway komt als geroepen! Duimen !!

    Ik volg je al via bloglovin en mijn email is aniek252@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Aaah, leuk! Ik doe mee, extra reden om weer te gaan hardlopen :) // anna @ itsyrlifestyle . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Wauw Jennie dit is echt geweldig!! Ik volg je natuurlijk al op Bloglovin'! :) x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Moniekdieren@hotmail.com (ja, ik hield vroeger van dieren en moest die voorliefde voor dieren in mijn mailadres verwerken, haha)

    En volgen? Ik volg je sowieso al voor een lange tijd via instagram, bloglovin en kende je al van het Girlscene forum. Keep up the good work met je blog.

    Ik zou ze graag winnen, ik vind de mintgroene of neon roze echt ontzettend gaaf. Ik run zelf een fitblr en moet altijd kwijlen naar nike freerun schoenen van anderen. Zou ontzettend leuk vinden als ik ze zou winnen.

    FINGERS CROSSED!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Superleuk! Mijn emailadres is bylondena@gmail.com! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Superleuk! Sinds kort ben ik begonnen met hardlopen, deze schoenen zouden goed van pas komen! Ik volgde je al met GFC en Bloglovin'.
    weeksinpictures@hotmail.com

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Wat een gave give away! De schoenen zouden erg handig zijn, heb nog geen fatsoenlijke sportschoenen haha.
    Ik volg je via Bloglovin'!
    hoursoffashion@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  170. suuupergave winactie! mijn emailadres is sanniehannie@live.nl, ik volgde je al op Bloglovin' :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  171. ik doe zeker weten meee <3..
    ik volg je al via bloglovin!!!
    mai_ngo7@hotmaill.com

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Laat ik nu toevallig nieuwe hardloopschoenen nodig hebben! (:
    Ik volg je al via bloglovin en mijn mail is; janabekkers@hotmail.com
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Wauwie, superleuke actie maar helaas ook al heel veel reacties haha!
    jane_vdloo@live.nl
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Ohhh, wat een leuke winactie! Mijn lieve vriend begint een beetje dikkig te worden, en hij vindt hardlopen erg leuk. Hij wil alleen niet in zijn eentje hardlopen ;) Dus ik wil wel met hem mee alleen heb ik geen goede hardloopschoenen en zonder goede hardloopschoenen vind ik hardlopen echt geen pretje. Dus deze winactie is echt heeeel fijn!
    Fingers crossed!
    Mijn email is: maai-ke@live.nl en ik volgde je al via bloglovin :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  175. check - follow on blogloving
    check - email adres: sharondewaard@hotmail.com

    spannend!

    Zou tof zijn om ze te winnen, aangezien ik ook net begonnen ben met een gezonde lifestyle!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Luck for everybody! (:
    paulauchi@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Wauw! Ben weer van plan om te gaan hardlopen en die rozs schoenen zullen mij daar zeker mee helpen! Joseverlaat@hotmail.com xx

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Die schoenen lijken me zo heeeeeerlijk hardlopen! Ik ben aan het trainen voor de Color Run! :)
    lisa-ederveen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Aaaahhh wat een geweldige winactie zeg!
    Ik doe natuurlijk mee :D ben al een paar jaar aan het hardlopen op hetzelfde paar en dacht er al over na deze te kopen... Dit zou perfect zijn!
    rachnelkramer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Super leuke winactie!
    Ik volg je al heel lang via Bloglovin en zou deze beauty's graag aan mijn voetjes zien :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, e-mail natuurlijk: info@style-remains.nl

      Verwijderen
  181. Ooooh die wil ik wel winnen! Die groene zijn wel heeeel mooi!

    hoiikbenlindaa@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  182. OMG wat een geweldige winactie!
    mijn email is; rosaminou@hotmail.com
    en ik volgde je al op bloglovin.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Wat een super fijne actie!
    Er zitten wel HEEL veel leuke kleurtjes tussen...

    Volgen doe ik je natuurlijk al.
    En mijn e-mail is mlagerwerf[at]gmail[dot]com!

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Hello!

    my email adress is: noemi10@msn.com

    thnks! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  185. OHMYGOODNESS this is sooooo awesome!!
    Ik heb via 8tea5 jouw blog ontdekt en het ziet er goed uit :) volg je nu op bloglovin hoor!
    Dit is mn emailadres: thingzhou@hotmail.com

    ~

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)