maandag 8 april 2013

WIN 50 EURO TO SPEND ON SANS-ONLINE

tijd voor een nieuwe giveaway! deze keer kun je 50 euro shoptegoed winnen bij sans-online.nl, hoe gaaf?! sans-online verkoopt merken als Pieces, Vero Moda, Esprit, EDC, Tamaris, Vila en nog veel meer. Één van mijn volgers mag dus voor 50 euro shoppen bij Sans-online! op 20 april maak ik bekend wie gewonnen heeft.

dit moet je doen om kans te maken op deze leuke prijs:
- zorgen dat je mij volgt op bloglovin
- een comment achterlaten op deze post met je mailadres

Dit zijn mijn favoriete items uit de shop die je eventueel met je gewonnen tegoed zou kunnen shoppen:


time for a new giveaway! this time you can win a gift voucher worth 50 euros to spend on sans-online.nl! to be able to win this prize, please make sure you follow me on bloglovin and leave a comment with your e-mail address. above you see three of my favorite items from the shop. good luck!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

99 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super leuke give-away!
    Ik volg je op bloglovin'
    Fingers crossed.

    xchancella@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wat leuk dat je dit doet Jennie! :) Ik doe zeker mee, Sans-Online lijkt me een hele fijne webshop! Ik kijk er regelmatig op, maar heb er nog nooit wat gekocht. Nou, ik volgde je al via Bloglovin' en mijn e-mailadres is ohmyowl@hotmail.com :) Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke give-away! Ik doe zeker mee. Ik volg je op bloglovin!
    En mijn e-mailadres is ellesappellepauline@live.nl
    Fingers crossed!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, Jennie! Ook fijn dat je de vereisten zo simpel houdt. Tegenwoordig moet je voor de meeste winacties 23273891 facebookpagina's liken, iets op twitter en instagram posten (heb ik niet eens!) en een dansje doen. In ieder geval, ik doe zeker mee :)

    amihasmsn@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een leuke giveaway!!!
    Mooie blog heb je!! Leuk!

    Ik volg je nu!
    Spannend!!
    Liefs, Annewil

    annewilhokken@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk! Bij Sans-online kan je hele leuke items scoren so I'm in :)

    X
    Anita / fashion-attacks@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuke actie! en zo word ik ook aan herinnerd dat ik vaker op bloglovin moet kijken.. ik volg je nu ook ! :)

    peetjuh_10@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf! Ik volgde je al en mn emailadres is djuli.bravenboer@gmail.com

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. te gekke actie ik doe mee karinvk86@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk, ik doe mee! xx.anouk.x@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oehh, superleuk! Ze hebben altijd zulke leuke kleding bij Sans Online! Ik doe zeker mee met deze give-away.
    Mijn e-mailadres: nicole.vanroekel @ hotmail . com Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik volg je en doe zeker mee leuke actie!:)
    robinvanremunt@hotmail.com
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat leuk! Ik doe heeel graag mee :) Mijn email is: maai-ke@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk deze giveaway Sans Online is zo'n leuke winkel! Ik doe zeker mee, ik volgde je al op bloglovin' en mn emailadress is isaeileen3@gmail.com. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke tas is dat! Count me in! Ik volg je al en mijn e-mail is reinadelamoda012@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk :D Ik volg je natuurlijk en doe graag mee! Mijn emailadres is Natasja_87[at]hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk! Ik doe mee :) annemijnn@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben heel hard aan het duimen... Groetjes Anita
    a.tuuk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, superleuk, ik doe mee!
    Ik volgde je al en mijn e-mail adres is ilumuoti@gmail.com

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw super leuke give-away!!
    Ik volg je al heel lang en mijn e-mail adres is: kimberlytheys@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dominique Michon8 april 2013 om 13:30

    Leuke actie! Ik volg je al. Zelfs op Facebook;-)
    Ik doe graag mee met de actie, mijn e-mail: dominiquemichon@hotmail.com

    Gr, Domi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. amazing ga

    adelinelovefashion@seznam.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke give-away.
    Ik volg je op bloglovin' :)

    elinekersten@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuke give away! Ik volg je op bloglovin en heb ook deze post geliket :)
    Nu hopen dat ik win en er net zo fashionable als jou uit kan zien.

    Liefs, Kiki.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wie wil dat nu niet winnen?! Ik doe zeker mee; janabekkers@hotmail.com
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wat leuk!
    Ik volgde je al op Bloglovin (Unleashed Memories) en mijn emailadres is ianthelambrechts@hotmail.com :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldige giveaway!
    f.m.carlier@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldige giveaway!
    f.m.carlier@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik volg je via bloglovin.
    En doe graag mee. Gave giveaway!
    a_mocrogirl@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 20 april... DAN BEN IK JARIIIIIGGGG! :D
    Het zou echt echt echt een super verjaardagscadeautje zijn zeg (:
    Hele leuke giveaway, en Jennie, super leuke blog heb je!

    claudiaverloop@live.nl

    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  31. En natuuuuuurlijk volg ik je op bloglovin (:

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik volgde je zelfs al 2 x haha, idk hoe dat kan, maar ik volgde je dus al!
    Email: fahsionskillsforyou@hotmail.nl

    loves, LOnneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ahh zo leuk! Joseverlaat@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super leuk! Ik volg je op Bloglovin!
    annevanderwal@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke winactie :) Ik volg je op Bloglovin!
    laurie_delnoy_7@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke winactie! Ik volg je op bloglovin :)
    fasion.en.more@Gmail.com
    Veel liefs, Ilah

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een gave winactie! Ik volg je op Bloglovin' !
    kristelvanberkel@solcon.nl
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Echt een super leuke winactie! Ze verkopen daar echt altijd superleuke dingen.
    Ik volgde je al op blogger en nu ook op bloglovin!
    Ik ben benieuwd naar de uitslag.
    deesjevw@gmail.com

    Liefs xox

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super goeie actie, daar doe ik ofcourse aan mee :)!
    marloesdas@live.nl
    X en ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk, ik doe mee!
    Ik heb eigenlijk nodig wat nieuwe kleren nodig, maar ik ben ook druk aan het sparen.
    Zo'n winactie komt dus erg goed uit!
    Ik volg je op bloglovin :)

    minkeoke@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Toffe give away!
    Het zou mij super leuk lijken om deze voucher te winnen :)
    Mijn e-mail is makeablejw@gmail.com
    Liefs,
    Jessy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Altijd leuk natuurlijk om te winnen! Hihi.
    X Nathalie
    n.rodriguez@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Super leuke give away!
    ilse.langius@hotmail.com

    Liefs! X

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Jaaa, ik doe mee! Ik volg je op bloglovin en mijn mail is: Ypiespeedy2@hotmail.com!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. jiehaaa I'm in!
    fingers crossed...
    liefs,
    denise
    jemappelledenise@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Superleuke give away, I'm I-in!
    iriswonnink@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Yay een giveaway! Volgde je al op bloglovin en mijn mail: loantje@hotmail.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Yes leuk ik doe mee! Dat is altijd mooi meegenomen bij zo'n leuke webshop :)
    lunaheuperman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Leuke actie! Ik volg je nu ook op bloglovin'.
    Mijn email is simonevogel@live.nl

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuke actie!
    Laura.overheul@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een super leuk actie!
    Ben echt dol op sans-online <3
    Ik ga zeker duimen.

    Mailadres: gabrielageleijns@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuke actie!
    Ik volgde je al op bloglovin (:
    Sara-Bouter@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke give away! :)
    Fingers crossed!

    xx Charissa
    coverduin@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  54. wat een leuke giveaway!
    liefs tessa
    tessa.bourguignon@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gave winactie!
    Ik doe zeker mee! :)

    emma_95@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gave winactie!
    Ik doe zeker mee! :)

    emma_95@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Jaaaaa, wat leuk! Ik doe zeker mee
    Liefs

    dagdromenenhersenspinsels@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Leuk Jennie! Ik volgde je al op bloglovin, mijn e-mail is: kiki-1995@hotmail.com
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat leuk dat je dit weggeeft! Je kunt me mailen op jadore-ellegirl@hotmail.com en ik volg je op bloglovin onder dots&blossom.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een toffe winactie! Ik heb even rondgekeken op Sans-Online, en het zag er heel leuk uit allemaal. Ik doe graag mee :) Ik volg je op Bloglovin' en heb deze post geliked. Mijn e-mail is: touchofspringblog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik doe graag mee, het is een erg leuke webshop!
    Liefs, Swaen
    swaenblogt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. leuke actie! Ik volg je al op BL. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik volg je al een tijdje op bloglovin, maar nu doe ik voor het eerst mee aan een winactie. Leuk initiatief! Ik doe graag mee: micheleknapen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Leuk, kan het natuurlijk altijd proberen! :)
    Vind het trouwens leuk dat je in het Nederlands schrijft,
    het is inderdaad wat persoonlijker!
    Liefs Tess (xtessoudeweernink@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ooh wat leuk! Lijkt me lekker als ik die 50,- win en lekker kan shoppen voor zomer kleding! Ik volg je en mijn e-mail is hilleryschaap@hotmail.com
    Liefs, Hillery

    BeantwoordenVerwijderen
  67. sans-online heeft zulke leuke spullen, ik doe zeker mee !
    yasminehilhorst@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Leuk leuk leuk! Ik ben gek op de webshop Sans-Online. Dus ik doe mee.

    glamourmoes@gmail.com
    Volg je al via Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Yay, ik doe mee!

    s-anderson@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Een super leuke win actie, ik doe mee!
    joyjurgers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Leuk! Ik volg je :)
    Mijn email is elfirandh@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  72. superleuke winactie, ik hou echt van die webshop ! & ik volg je natuurlijk op bloglovin :D

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en dit is mijn e-mail modeminiandmaxi@gmail.com :)

      Verwijderen
  73. Super leuk! Ik doe mee :) mijn e-mail is lauravroekel@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Leuke give-away!!
    mijn e-mail: vrolijkeine@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  75. leuke win-actie, natuurlijk doe ik mee! :)
    mijn email is sanniehannie@live.nl
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Super nais! !
    Amjvansoest@hotmail.nl
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  77. wat leuk!
    ifyoufindstyle@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oh wat leuk! Ik volgde je al op bloglovin, en mijn email is looiss at live dot nl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Superleeuk!
    Ik volg je natuurlijk al lang op bloglovin!:)
    mijn email; studiomarleen@hotmail.nl

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wow wat een gave winactie!

    son_ja_86 at hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Lindsey van Welzen12 april 2013 om 18:19

    Wat een leuke winactie, Sans Online is ook heel gaaf!
    linns@live.nl
    Hope my wish comes true!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Leuke winactie. Ik doe mee.
    maaikewapper@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Leuke actie! Ik volg je.
    girl.without.name@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Leuk van jou en Sans-online zeg! Lief ook haha.
    yvonspierings@msn.com.

    Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een leuke winactie, ik heb al even gekeken en er zitten erg leuke dingen tussen dus ik doe graag mee! :D Ik volgde je (natuurlijk) allang op Bloglovin' haha. Liefs!

    eimaj@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik doe graag mee. Ik volg je op bloglovin en heb geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Leuke actie! Mijn email is decimesie@msn.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Superleuke actie! ik volg je op bloglovin' en mijn email is midsummernightsdreams@hotmail.com !

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)