zaterdag 27 april 2013

VANAF MAANDAG: 8 WEKEN LANG MONDAY GIVEAWAY! :)


Eindelijk kan ik het aan jullie vertellen! Ik ben al een tijdje bezig met het regelen van deze actie en ik wilde het eigenlijk starten op de dag dat ik in het Nederlands begon te bloggen. Helaas was op dat moment nog niet alles geregeld.. maar nu wel! 8 weken lang iedere maandag een nieuwe giveaway. 8 keer geweldige prijzen, beschikbaar gesteld door webshops en bedrijven die ik stuk voor stuk erg leuk vind. Daar worden je zware maandagen een stuk minder erg door, toch? Kan jij al raden welke webshops er mee doen? See you monday!

Iedere maandag komt de nieuwe giveaway rond 12.00u online en dan wordt iedere keer meteen de winnaar* van de vorige winactie bekend gemaakt. Wil je bericht ontvangen wanneer de nieuwe giveaway en de winnaar online staan? Volg mij dan op Facebook, Twitter en Bloglovin.

* Manier waarop de winnaar wordt gekozen: ik zet alle deelnemers met hun deelnamenummer in een excell bestand. Wanneer een deelnemer meedoet met extra kans (bijvoorbeeld door mij te volgen via Bloglovin) krijgt de deelnemer twee nummers onder elkaar in de lijst. Ik laat vervolgens random.org een getal genereren en degene met het nummer wat daaruit komt wint. ** De Nike Freerun giveaway hoort niet bij de 8 weken-actie. De winnaar van deze winactie wordt bekend gemaakt op maandag 6 mei.

Finally I can tell you more about something which I have been working on for some time now: starting this monday, there will be a new giveaway online on Jenniefromtheblog every monday, for 8 weeks! I've teamed up with some great companies and I can't wait to show you the first giveaway this monday. See you monday!

34 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ik ben benieuwd! Ik ga zeker meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww, dat is echt geweldig. Ik ga natuurlijk meedoen: hopelijk win ik één van de 8 wel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een superleuke actie,
    ik zal alvast mee doen (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk idee, dat dat je is gelukt! Ik ben heel erg benieuwd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Nog een extra reden om je blog goed in de gaten te houden :-D!

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat tof! Je geeft alwel een knalprijs (nike schoenen) van te voren weg, dat belooft wat! Ik ben benieuwd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk!! Ik ben echt benieuwd naar de winacties en ga zeker meedoen! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Ik ben ontzettend benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke actie! Ik ga zeker meedoen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk, ik ben benieuwd wat het allemaal is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk! En ben ook heel benieuwd!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw super leuk!
    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aaah superleuk! Ik ben echt heel erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leeeuukk!! Tuurlijk ga ik meedoen!
    Super leuk idee.
    X.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, ik ben heel benieuwd!

    Liefs Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kijk haar gaan dan!
    Ik ben benieuwd (:

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woohoo, dan heeft deze pechvogel misschien weer een keer kans om te winnen. Heb geen enkele prijsvraag gewonnen sinds de kleurpotloden doos op de basischool, zo'n tien jaar geleden haha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leeeuk! maakt de maandagen een stuk beter, :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gaaf! Ben erg benieuwd. Can't wait!

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk! Ben benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk!

    leuk om te doen ook, lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)