zaterdag 20 april 2013

TODAY'S OUTFIT


blouse
Vero Moda // celine shirt sheinside // bag chapnlle // heels, bracelet, jeans zara // belt new look // watch MK

Gisteren kreeg ik een ontzettend leuk verrassingspakketje binnen van Vero Moda met vijf items uit de nieuwe collectie er in. De blouse die je hierboven ziet is 1 item daarvan. Ik heb hem gecombineerd met zwarte jeans, mijn nieuwe Celine shirt, tijgerprint riem en mijn tas van Chapnlle die ik al een tijdje niet meer heb gedragen. Mijn Zara hakken had ik ook al een hele tijd niet meer gedragen maar gelukkig is het nu eindelijk weer tijd voor open schoenen! Ik heb vandaag ook nog foto's gemaakt voor een nieuw Stylight moodboard dat ik vanavond nadat ik klaar ben met werken ga maken. Het wordt een board wat met Londen en Alexa Chung te maken heeft. Ik heb een heel leuk idee voor het board dus ik kan niet wachten totdat ik het aan jullie kan laten zien. De andere items van Vero Moda krijg je natuurlijk ook snel te zien!



Yesterday I received a surprise package from Vero Moda and this denim blouse was in it. I combined it with my new celine shirt from sheinside and some leopard accessories. Do you like it? More about the surprise package soon!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

44 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit en een heel mooi shirtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige outfit! Dat riempje staat er ook heel leuk bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige outfit en leuk dat je zo'n pakketje hebt gekregen :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfit! Ik houuu van spijkerblousjes! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke look, het shirtje is echt heel tof!!
    bedankt voor de lieve comment op mijn blog ^^
    echt een hele leuke blog
    ik volg je nu ^^
    xxx ish
    http://tiny-heart-beats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit, heel leuk met dat riempje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfit, dat riempje maakt het af! :)
    Super leuk dat je dat hebt gekregen! Ben erg benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit Jennie! Je schoenen zijn echt leuuk! :) x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie outfit! De blouse is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heels are not the best for you, but sneakers are. dont wear heels please.. its not your style

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuk outfit vooral het jasje;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een gave outfit en wat leuk dat je dat krijgt!
    Liefs,
    Lindsey.
    http://sparksandfairytales.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gecombineerd, die blouse met dat shirt zo! En tof dat je een pakketje van Vero Moda toegestuurd kreeg, die spijkerblouse is echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Really nice look Jenny :)

    Love your heels!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit! Ik heb ook een celine shirt, maar ik weet niet met wat ik het kan combineren. Zó dus! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk dat ik binnenkort ook zo'n shirt ga maken, maar dan met 'páuline' erop. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze outfit is echt geweldig! Echt perfect. Wat gaaf dat je een pakketje van Vero Moda kreeg! Zo gaaf! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, hele gave outfit, het staat je ook erg goed! Super gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke outfit! Die schoenen en het tasje is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. my friend told me we look totally same! <3 :D
    you´ re my sister! :D

    www.bloomingflowers-ika.blogspot.sk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie outfit!

    Weetje, ik kwam vandaag in Hoek van Holland en we waren gestrand bij een strandcafe, FF tijd.
    En op een gegeven moment ging ik ook naar de wc, waar ook een tafel met visitekaartjes lag, en wat zag ik daar! Een kaartje van Jenniefromtheblog. haha vond het echt heel grappig en leuk om even met je te delen! Heb je ze overal in nederland verspreidt? Mooi visitekaartje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. the best dutch girl

    NEW OUTFIT IN THE BLOG:DENIM X3! total denim
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/04/denim-x-3.html

    BeantwoordenVerwijderen
  23. this outfit is heel good ! :P and hopefully i can inspire you just as much as you have with me !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dankjewel! Wat een leuk detail, dat riempje! En ik vind je header zo gaaf, past heel goed bij je blog. Heb je die zelf gemaakt? Ik hoop dat je nog eens langskomt en wil volgen? x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nice outfit!

    Greets,

    Your Outfit Today
    www.youroutfittoday.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. leuk xx diya

    http://diyaax.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)