woensdag 24 april 2013

SHOPLOG: ZARA, PULL & BEAR, H&M


Ik heb een aantal maanden geld gespaard zodat ik een keer lekker kon gaan shoppen en vandaag was het dan eindelijk zo ver! Ik wilde nog heel graag een lichte broek, het bekende Zara rokje en de wit/zilveren Zara sandalen en ik heb het gelukkig allemaal kunnen vinden. Mijn geld is na deze shopsessie nog niet op dus ik kan ook nog online gaan shoppen en volgende week een keertje naar de Primark. Hieronder vind je nog eens alle items met de prijzen er bij.


Deze wilde ik ZO graag hebben. Ze waren iedere keer uitverkocht in mijn maat maar uitgerekend vandaag waren ze er weer. Ze kostten €29,95 en zijn van de Zara


Dit rokje/shortje heb je waarschijnlijk al op veel blogs gezien. Ook een item dat ik heel graag wilde hebben. De witte en zwarte versie heb ik laatst online gekocht bij Sheinside, die zijn nog onderweg, maar  vandaag kwam ik ineens de blauwe variant tegen. Ik wist helemaal niet dat die er ook was! Hij kostte €29,95 en komt dus van de Zara.


Deze boyfriend jeans, ook van Zara en kostte €29,95


Ik ben gek op de Chanel espadrilles die je op erg veel blogs ziet maar die zijn helaas te duur voor mij. Ik vond deze mooie vervangers bij de Zara voor €49,95. Ze hebben een redelijk dikke zool, een beetje net als bij creepers.


Bij de Pull&Bear kwam ik heel veel leuke tops tegen, waaronder deze. Hij kostte €9,95


Pull&Bear €19,99

Pull&Bear €15,99

Nog een keertje alles op een rij! Ik heb trouwens ook nog twee tops bij de H&M gekocht, die zie je linksonder (blauw en zwart/wit geprint). Het zijn simpele tops met wat lagere armgaten. De blauwe kostte €4,99 en de geprintte €9,99

Wat vind je van de items? En heb je favorieten? Let me know!

61 opmerkingen:

  1. nice post :)
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die espadrilles zijn heel tof! En je Pull&Bear shirtjes ook!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ze ook heel gaaf, die espadrilles. Het is dan wel geen Chanel, maar leuk zijn ze wel! ;)

      X Marjolein - Never Too Polished.com

      Verwijderen
  3. Wat een leuke aankoopjes! De Zara items vind ik heel leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen! Vooral die eerste top van de pull&bear!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke spulletjes, ben vooral fan van het tijger shirtje en de sandalen!!
    xx ish
    tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke aankopen! Mijn favorieten zijn allebei de schoentjes en het blauwe rokje. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk chick! De sandaaltjes zijn echt gemaakt voor jou. Ik heb zin in de shopsessie's in Rotterdam :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind vooral het blauwe rokje van de zara heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie spulletjes heb je! Leuk om te zien. De Pull & Bear lijkt mij een leuke winkel, helaas hebben we hem hier nergens in de buurt.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke items! Vooral dat blauwe rokje en de espadrilles:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, super leuke items!
    Ik krijg echt een vrolijk zomers gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zooo goed geslaagd, echt hele leuke dingen :D
    Oh en die shorts voor 19,95? Ik dacht dat ik ze altijd op de site had gezien voor 29,95!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks! en ohh je hebt helemaal gelijk, foutje! heb het meteen aangepast :)

      Verwijderen
  13. Waauwie wat een leuke aankoopjes, ik ga 2 mei met vriendinnen naar de primark en naar amsterdam :) Voor de pull & bear moet ik helaas nog even wachten. Maar ik ga 2 juni naar Mallorca en dan ga ik naast feesten ook even flink shoppen! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat shirtje!!! Wauww, helaas zit hier geen pull & bear in de buurt. En ook niet in Almere geloof ik?!?! Anders had ik hem gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauww echt wat een hele leuke aankopen! Ik wil wel eens een paar maanden niet shoppen en alles opsparen om vervolgens mijn hele garderobe te vernieuwen. ;) (gaat nooit lukken haha).

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw ik wil die sandaaltjes van de Zara zo graaaaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nice post :)love.zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke aankopen, vooral je skort, de aztecprint top en de espadrilles!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het shirtje van Pull&Bear vind ik echt gorgeous, zeker door de aztec print.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke aankoopjes, die sandaaltjes staan ook al op mijn wishlist!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele leuke shirtjes! En vooral die short is geweldig! Ik wil hem ook zo graag (& in het wit maar ben (nog) te bleek helaas)!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Cool, very springish items. :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gaaaave aankopen!
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ben echt verliefd op je espadrilles!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie aankopen, die sandalen zijn prachtig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke aankopen! Heb het blauwe rokje van de Zara ook, zo tof is die!
    Vind de sandaaltjes ook erg leuk :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een super leuke aankoopjes! Het palmboompje shirt is echt zo ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. super aankopen! De sandalen en de palmtree top heb ik ook yay!
    xoxo

    http://idontjustexistilive.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die sandalen zijn zo mooi! Ik heb dat aztec shirtje ook nog aan gehad, maar toch laten hangen in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. I love all!!! It will be because are 3 of my favourite stores:D
    Have a nice day pretty:D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldige aankopen! De zara sandaaltjes vind ik het aller aller leukste!! IK WIL ZE OOK !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke aanwinsten! Heb eigenlijk geen favoriet, vind ze allemaal leuk, draagbaar en heerlijk fris zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind alles echt geweldig, je hebt zo'n goede kleding stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi beautiful! I have just found your blog via your comment on my blog, and I love it!
    Great new purchases :)
    best regard from Spain

    heartbeat blog



    BeantwoordenVerwijderen
  35. Woa, schitterende foto's! Damn, je hebt echt leuke aankopen gedaan. :) Vooral de shorts, het Montana shirt, maar ook de sandaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, superveel leuke dingen!
    Ik krijg gelijk zin om ook te gaan shoppen (:

    Liefs, Liese
    catsanddresses.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dat broekrokje vind ik echt geweldig. Wat een mooi kleurtje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke aankoopjes zeg. Die top met die tijger op vind ik echt zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Die sandaaltjes zijn echt super leuk! En dat broekrokje vind ik ook schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Superleuke aankopen! De Chanel-look-a-like zijn erg leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke short en espadrilles!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Niet alles is mijn stijl, maar wel echt superleuke items! En wat goed dat jij echt spaart om te gaan shoppen, zou ik ook eens moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw wat een leuke en fleurige dingen :)

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hi!! :)
    I really like your blog and your style!
    I´m following you :)
    maybe if you want, you could visit my blog too,
    and if you like it, follow me back!
    http://modacapital-blog.com
    kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Super leuke kleding allemaal! En je hebt echt een heel leuk blog! xx lievelieve.fashionblogster.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. DAT ROKJE IS ZO VET. Ik wil die echt al heel lang in het zwart of wit, hebben ze die daar toevallig ook?
    Verder vind ik de sandaaltjes ook superleuk.

    xxx


    laternevercame.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)