donderdag 4 april 2013

VERO MODA STYLE QUEEN 2012 HERINNERINGEN


sweater vero moda | shorts WE fashion | shoes Sacha | bag vintage | coat topshop

Het is al weer een tijdje geleden dat ik deze trui voor het laatst droeg, ik vond hem vorige week weer ergens achter in mijn kast. Het dragen van deze trui doet me denken aan toen ik 1000 euro shoptegoed won bij Vero Moda omdat ik Vero Moda's Style Queen 2012 was geworden. Ik herinner me de dag dat ik won nog als de dag van gisteren. Ik heb die dag zo ongeveer 20 keer per minuut op f5 gedrukt tot dat ik plotseling zag dat ik gewonnen had! Ik sprong op van mijn stoel en rende -gillend- naar mijn moeder toe die op dat moment in de tuin zat. Mijn hond Sjef had geen idee van wat er aan de hand was maar hij rende vrolijk achter mij aan de tuin in. Het shoppen zelf was echt een geweldige ervaring. Ik ging met mijn vriendinnetje die vaak foto's voor mij maakt en als bedankje kreeg zij natuurlijk ook een deel. We hebben echt honderden items gepast en de andere winkelende mensen keken echt verbaasd toen wij aan de balie stonden met zoveel kleding. De stapel werd hoger en hoger en na twee uur hadden we al 800 euro van het tegoed verbruikt. Ik kan Vero Moda echt niet genoeg bedanken voor deze geweldige prijs! Heb jij ooit zoiets als dit gewonnen? Laat het me weten, ik ben benieuwd!

wearing this sweater reminded me of the 1000 euro shopping spree which i won at vero moda, by becoming vero moda's style queen 2012. it was madness! have you ever won something like this? tell me about it!


De outfits waarmee ik had gewonnen!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

39 opmerkingen:

  1. Oh mijn god, dat is echt heeeel leuk, vet dat je dat gewonnen hebt joh! Lijkt me echt een hele leuke ervaring :) Leuke trui en outfit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit en vind je tas ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herinner me inderdaad dat je die had gewonnen, zo gaaf! Mooie trui is het.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit en dat is nog eens leuk om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt gaaf! Ik heb nog nooit zoiets gewonnen
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt gaaf dat je dat vorig jaar gewonnen had!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die trui is ook supertof! En zooo gaaf dat je toen gewonnen had! Lijkt me echt tof om te winkelen zonder dat je wat hoeft te betalen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd!:D En wat een leuke outfit.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat super gaaf! Nee nog nooit zo iets gewonnen haha. Every girls dream!

    X lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit en wat een gave prijs! Helaas nooit zo iets gewonnen, maar wat niet is kan nog komen. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt gaaf dat je had gewonnen! Je had ook echt heel veel leuke dingen ervan gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat onwijs gaaf zeg! Dankje voor je leuke reactie, volg je al een jaar geloof ik en echt leuk om je in het echt te hebben gezien haha :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah super leuk om te horen, vond het ook leuk om jou gezien te hebben! :)

      Verwijderen
  13. Wat een gave prijs!! Echt een droomprijsje haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me inderdaad echt gaaf om zoiets te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit Jennie, je winst vorig jaar was zeker terecht! Ik heb wel eens wat kleine dingetjes gewonnen maar nog nooit zo iets groots. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 2012 was echt jouw jaar met het winnen haha. Leuke outfit! Was leuk om je weer te zien:)

    XH

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wauw, 1000 euro shoptegoed, dat is echt een droom die uitkomt... Ik zou het ook wel willen winnen! Zelf heb ik nog nooit echt iets gewonnen, hoogstens een tekenwedstrijd toen ik nog een kleutertje was. Maar ik moet ook toegeven dat ik niet bizar vaak meedoe aan wedstrijden, dus dat scheelt natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke outfit Jennie! Ik vind je trui echt heel gaaf :) Ik heb wel eens wat gewonnen, maar nog nooit zo iets groots als dit! x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw dat is echt een droomprijs zeg! Super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik snap dat dat echt geweldig geweest moet zijn!
    Vorig jaar heb ik een jaar lang gratis schoenen gewonnen bij nelly, dat was ook super :D Net heb ik (helaas) m'n laaste 2 paar besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat super leuk dat je zoveel shoppingmoney hebt gewonnen. Ik geloof graag dat het een super mooie ervaring was.

    xx

    Style of Purity
    WIN A DANIEL WELLINGTON WATCH

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is inderdaad wel heel fijn dat je nu in het Nederlands post!

    De trui is prachtig. Zó gaaf dat je had gewonnen - dat soort dingetjes lukken mij nou altijd NET niet. En ook al New York! Super! :) En bij de Lingo had je ook een keer wat gewonnen, toch? Gaaf joh. Voor 1000 euro shoppen! Ik zou omvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh gosh, 1000 euro shoppingmoney, dat is echt veel! Super dat je had gewonnen! Ik herinner me de post waarin je dat meldde nog heel goed! Ik vind je outfit geweldig, zoals altijd! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heerlijk lijkt mij dat!
    Maar goed je hebt er ook hard voor gewerkt zo te zien :)

    XO
    www.bordeauxbravoure.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow! The story about you winning the price is amazing:)
    I never won anything in my life, except of 200EU in the university for participating in some phycological test lol))
    Thank you for your comment btw:) I saw you on the CreamprDIY! Wasn't it a great event!

    xx
    Tali

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leu kdat je hebt gewonnen! En leuke outfits, verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het lijkt me zo'n heeerlijk gevoel dat je gewoon alles hebt kunnen pakken wat je wilde:O Oeh, geweldig! Leuke outfit weer! En wat leuk dat je in het Nederlands blogt. Ik merk dat ik liever Nederlands lees dan Engels.. xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh dat was echt cool ja, kan me voorstellen hoe gek je dan wordt haha! Mooie outfit :)

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauuuuw, wat een mooie outfits♥
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw supergaaaaf! Hoe kom je altijd bij van die wedstrijden? Is daar een speciale site voor ofzo?
    Xxx

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. aaaah wat geweldig moet dat zijn om alles maar te pakken wat je pakken kan en gewoon zorgeloos te shoppen! Lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. You look stunning girl!♥.♥

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)