dinsdag 30 april 2013

OUTFIT: NY SHIRT AND LEOPARD CLUTCH


shirt Choies | blazer, jeans Primark | Yara leopard clutch | shoes, leopard bracelet Zara | watch MK | bracelet WE

Dit is mijn outfit van gisteren! Ik was zondag gaan shoppen bij de Primark en daar kocht ik onder andere deze broek. Wat zit die fijn zeg! Net als mijn nieuwe Zara schoenen trouwens, die hoefde ik helemaal niet in te lopen. Mijn shirt is nieuw en hij is van Choies. Hij is nu helaas uitverkocht dus ik heb geen linkje voor jullie. Toen het shirt binnen kwam vond ik hem een beetje tegenvallen omdat de mouwen echt enorm zijn. Het leek net zo'n shirt wat American Football spelers dragen waar dan nog zo'n schouderblok onder moet, haha! Ik heb dat probleem opgelost door mijn blazer er overheen te dragen. Misschien dat het in de zomer wel leuk is, zo'n oversized shirt met shorts. Ik heb gisteren koninginnenacht gevierd en nu ben ik weer vroeg op om aan mijn blog te werken. Ik wil nog wat kleine dingen aanpassen aan de layout en dan kan 'ie weer een tijdje mee! Ik vind koninginnedag zelf nooit zo heel leuk dus ik blijf vandaag lekker binnen om te bloggen. Wat ga jij doen vandaag?

Yesterday I was wearing my new Choies shirt. I combined it with my new Primark jeans, leopard clutch, zara shoes and primark blazer. I'm staying in today to work on my blog layout and some new blogposts. What are your plans for today?

Jennie from the Blog is on Facebook, Bloglovin, Twitter and Instagram

55 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke outfit! Je clutch is echt te gek. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, weer een geweldige outfit! En ik vind de schoenen echt heel leuk!

    Veel liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Je blazer is echt mooi en je sieraden zijn ook echt gaaf. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit, ik vind je sierraden en je clutch helemaal geweldig.
    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er superleuk uit! :) even thuis blijven na koninginnenacht lijkt mij ook wel fijn, Ik ga straks lekker Leeuwarden in en een goed feestje vieren !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke outfit! Ik vind vooral dat shirt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie outfit en ik vind het altijd zo leuk hoe je alles combineert!
    Normaal heb ik ook niet zo veel met dierenprints (tijgerprint enz), maar hoe jij het combineert is zo leuk. (:
    Fijne koninginnedag, ik blijf ook lekker thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I like so much this look Jennie!
    HAPPY DAY:D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ik vind je leopard clutch super mooi. Tip: je kan je mouwen ook 2 x omvouwen voor een sporty look.

    xx

    Style of Purity

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah je clutch!! Die wil ik ook. Ook classy schoenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuke schoenen! Geniet van k(r)oningsdag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke outfit! vind vooral het shirt erg leuk!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. cute blog! I’ll follow you!
    I have a fashion blog too, I hope u'll be one of my followers:-)
    thanks:-)
    VERONICA
    http://www.givemefashionblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super cute outfit!
    Ben gek op je clutch!

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. so stylish !
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful image!

    http://businka-raskazova.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je ziet er weer heel leuk uit! Die blazer heb ik twee weken geleden ook gekocht, zo'n mooi ding! En dat shirt ziet er ook tof uit. Jammer van die te grote mouwen, maar je hebt het heel leuk opgelost zo. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ziet er goed uit inderdaad! Misschien moet ik me toch ook maar weer eens aan de Primark wagen... ;)

      X Marjolein - Never Too Polished.com

      Verwijderen
  18. super leuke look, het NY shirt is echt heel tof en love voor de witte blazer
    xx ish
    http://tiny-heart-beats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke outfit, dit geeft me weer inspiratie hoe ik mijn witte blazer kan combineren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Vind vooral de combinatie blazer/shirt/espadrilles erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke outfit!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die espadrilles vond ik al geweldig toen je ze niet aan had, maar zo zijn ze nog leuker!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie outfit, geweldige blazer en hoe geweldig is je gouden horloge! Trouwens, je hebt een heel vriendelijk gezicht =]

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie outfit! Je ziet er altijd zo vrolijk uit op je foto's, echt leuk om naar te kijken!
    Nathalie
    Ps: zou je even voor me willen stemmen in de Esprit Style battle ?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk outfit! Vind je shirt erg mooi! X

    www.fashion-attacks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke outfit! Ik vind outfit posts altijd erg leuk omdat ik zelf nog best wel moeite heb om items leuk te combineren, maar jij kan het zo te zien heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele leuke outfit! Ik heb nog wat op de markt gekocht en ook televisie gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Echt leuke outfit! Je schoenen zijn gaaf <3
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dankje voor je reactie!
    Erg mooie outfit, simpel maar super leuk!

    liefs Mireille
    dresslikemi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind koninginnedag ook nooit heel leuk, haha ik ben ook de hele dag binnen geweest! Je ziet er echt onwijs leuk uit Jennie! Je schoenen en top zijn echt heel gaaf! :) x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. That clutch is fab!

    Would you like to follow each other on GFC/Bloglovin'?

    xx
    Sophisticated Lace

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie outfit! Die clutch is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. love this look! the blazer and tee look amazing with the leopard1 so cute!
    xo, aiyanajane || http://citystylecountrysmile.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ziet er leuk uit! En je hebt 't oversized shirt erg leuk gecombineerd!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  35. the best look i've seen today
    you're the best dutch blogger and fashiablee

    NEW LOOK IN THE BLOG! MY SECOND LOOK IN MY TRIP TO GALICIA!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/05/a-trip-to-galicia-2nd-outfit-modern.html

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie outfit! Balen van de mouwen. Maar je hebt het idd mooi opgelost met de blazer. Wel een erg leuke print op het t-shirt. Love it <3

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Deze is outfit is echt super! Je ziet er heel mooi uit! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie outfit! Ik vind je schoenen heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuke outfit! Ben fan van je clutch en schoenen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Je ziet er gorgeous uit! Love the outfit. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)