woensdag 10 april 2013

OUTFIT CREAM PR DIY BLOGGERS EVENT

jacket vero moda | top new look | shorts WE | belt primark | bag versace, shoes converse via spartoo schoenen

Dit is de outfit die ik droeg naar het Cream PR DIY bloggers event. Het jasje had ik al een tijdje niet meer gedragen, ik was namelijk al weer helemaal vergeten dat ik het heb. Ik was door mijn oude blogposts aan het bladeren en toen zag ik hem. Ik heb echt heel vaak dat ik leuke dingen ergens achter in mijn kast terugvindt. Misschien moet ik mijn kast maar eens gaan opruimen en een hoop op marktplaats gaan zetten!

This is the outfit which i wore to the Cream PR DIY bloggers event! i'm thinking about cleaning up my closet, because i want to sell a lot online.

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

27 opmerkingen:

  1. Ah leuk outfitje! En dat je ineens dingen tegenkomt die je totaal was vergeten, is heel herkenbaar. Dat gebeurt mij ook ontzettend vaak haha. Maar altijd fijn om iets terug te vinden wat nog steeds heel leuk is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Vind het jasje heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit zeg! Ik vind je jasje heel mooi :-)

    xo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat je goed. Ik vind het jasje leuk, ik zou blij zijn dat ik hem weer gevonden had, als ik jou was ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi jennie,
    vind dat jasje nog steeds erg mooi!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi Jennie! Als je dat jasje ooit gaat verkopen zorg ik ervoor dat ik de koper ben haha:) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit!!Ik hoop dat je nog meer moois in je kast vind.
    Liefs Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke outfit! Ik ben benieuwd wat je gaat verkopen! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke outfit! :) Dat jasje is echt heeel gaaf! :) x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je ziet er heel mooi uit Jennie! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke outfit! Geweldige combinatie en stiekem ben ik nog steeds verliefd op je Versace tas! ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend mooie blazer! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie outfit! Leuk ook met die riem!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, hele mooie outfit!
    Echt heel leuk gecombineerd. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met je leuke shortje en tasje! ;)



    http://www.style-chameleon.com/

    NAIL BRACELET GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. i love this jacket!

    NEW OUTFIT: DISCOVERING MADRID
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/04/discovering-corners-on-my-panama-jack.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk Jennie! Love the jacket! Vind je blog er echt prachtig uitzien, vind jou foto's altijd zo mooi!

    SO--MAD.BLOGSPOT.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke outfit! Ik zag je toen al stiekem foto's maken, haha. Dat jasje is echt heel erg leuk, mooi kleurtje. Altijd leuk als je weer iets achterin je kast vindt waarvan je denkt "Oh, ja die had ik ook nog!"

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)