dinsdag 16 april 2013

NEW SHEINSIDE ITEMS



Gisteren kwamen mijn nieuwe items van Sheinside binnen; dit Céline shirt en denim shorts. De shorts passen me helaas (nog) niet, dus nu twijfel ik of ik de shorts terug zal sturen of zal houden zodat ik mijn vooruitgang met sporten kan 'testen'. Wat zou jij doen?

My new items from Sheinside came in yesterday! Unfortunately the shorts are too small.
Shall i send them back or wait until i fit them? What would you do?


Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

34 opmerkingen:

  1. Mag ik vragen hoelang je hebt gewacht op je bestelling? Ik heb op mijn jas 7!! weken gewacht maar zie veel leuke dingen op de site staan haha!

    xoxo
    Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke items! Aan de ene kant is het zonde.. Maar aan de andere kant is het misschien ook een goede motivatie? Dat je doel is om in die shorts te passen. Zal vast niet lang duren haha ;). Goed bezig!

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke items! Ik zou het shortje houden :) Het is zeker een goede motivatie, en je hebt een doel waar je echt voor wil gaan!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou hem houden, stel je past er uiteindelijk toch net niet in, kan je hem altijd nog gebruiken voor een give-away bijvoorbeeld !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes! Jammer van het shortje, ik vind het moeilijk of je moet terugsturen. Altijd zon gedoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke items! Ik zeg houden, super goede motivatie om het sporten vol te houden! Doe ik ook vaak:) Werkt echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie dingen ! Persoonlijk vind ik dat je helemaal niet hoeft te vermageren en als je het dan enkel doet om in een shortje te passen is dat misschien wat gek. Hangt er beetje van af hoeveel het te klein is.

    www.tripsandtreasures.net
    new outfit post

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee klopt, maar ik ben sowieso al bezig met sporten en gezond eten dus misschien past het over een tijdje wel! :)

      Verwijderen
  8. Wat TripsTreasures zegt: het hangt er van af hoe veel het shortje te klein is. Krijg je hem wel dicht? Zo ja, dan zou ik hem houden. Zo nee, terugsturen.
    Leuke items verder! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Jennie! Ik zou hem houden als hij echt nét te strak zit, dan is het opzich wel te doen. Ik vind het altijd moeilijk om echt verschil te zien in mijn lichaam dus dan is zo'n shortje wel iets goed. Maar te grote stappen zou ik niet nemen. Hele kledingmaten verschil je meestal namelijk niet. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kleren! Ik zou het shortje wel houden als die net iets te klein is, het is wel een goede motivatie om te sporten !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hele leuke kleding! Het lit er een beetje aan hoe erg te klein het shortje is, is ie wat te strak? of krijg je 'm helemaal niet dicht? Als je 'm echt niet dicht krijgt zou ik 'm wel terug sturen als ik jou was xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Suuper leuk allebei! Balen dat 't broekje niet past :(

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke items! Echt balen zeg van dat broekje!
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele fijne items, echt om zin in de zomer van te krijgen! Zelf houd ik niks dat niet past, maar ik ben dan ook niet zo'n die hard als jij de afgelopen maand bent geweest! ;)

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie items! Wel jammer dat de shorts je niet passen, ik zou ze terug sturen als ik jou was.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zeg! Erg jammer dat je het broekje niet past! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ooeeh leuk!
    hou m lekker als motivatie joh!
    mits t realistisch is dat je er na wat sporen in past!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha sporten natuurlijk
      mn ipad deed gek!

      Verwijderen
  18. Jammer dat het broekje niet past. Ik zou hem misschien wel terugsturen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke bestelling! Ik zou de short terugsturen, kan nooit kwaad he. :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeeeh je shortje en shirtje zijn echt leuk. Ik zou het shortje wel terugsturen.. je vindt vast nog wel een keer een ander shortje wat wel heel goed past. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke dingen! :) Jammer dat het shortje niet past! Ik zou hem denk ik terugsturen! x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou het als motivatie houden! Als je een doel hebt gaat alles dubbel zo goed! Ik vind het hele leuke items iig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi shortje! Wel zonde dat hij niet past, ik zou hem bewaren als motivatie haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat jammer dat het shortje niet past, ik moet zeggen dat ie erg gaaf is! Ik had het zelfde probleem met een primark exemplaar. Ik heb hem gehouden, alleen het 'gezonder eten plan' werkt helaas niet niet haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuke kleding, welke maat heb je die short in besteld heb denk ik dezelfde maat als jij namelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem besteld in maat M, terwijl ik normaal een gewone S heb.

      Verwijderen
  26. Leuke dingen! Jammer dat je shortje niet past, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel een extra motivatie om door te zetten met sporten.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die short is super leuk! Die staat al even op mijn wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)