donderdag 11 april 2013

NEW NIKE FREE RUNS


Op 7 april was het de dag dat ik precies een maand bezig was met sporten en gezond eten. En hoe kun je dat nu beter vieren dan met een paar nieuwe sportschoenen? Ik heb ontzettend lang naar dit paar gezocht omdat ze van een oude collectie zijn en eindelijk heb ik ze gevonden! Ik kwam ze tegen op de website www.freerunkey.com en ik heb ze meteen besteld. Ze zitten echt ontzettend fijn. Ik ben klaar  voor de volgende maand!

A gift to myself after a month of eating clean and working out a lot! ready for next month :) got them on freerunkey.com

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

40 opmerkingen:

  1. Slim om jezelf een cadeautje te geven na een maand sporten, dan heb je meteen weer motivatie om het weer langer vol te houden (want ja, die schoenen moeten toch gedragen worden haha). Ik vind ze heeel gaaf, tof kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn ZO heerlijk! Ik heb deze in het zwart, en sindsdien heb ik nog meerdere paren Free's gehaald, haha.

    Lekker kleurtje!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. They are perfect! I want them too!:-) Did you pay something for shipping or is it free?:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie schoenen wat een leuke kleur!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Omigado je hebt ze ook echt binnen!!! Ze zijn echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooh mooi jennie,
    erg gave sneakers!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn zo leuk, lekker vrolijk zomers kleurtje:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze lekker fel! We zien je voortaan aankomen hoor!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are beautiful, been wanting these for ages!! Could you tell me about the order and shipping? how long did it take and did you payed with credit card or paypal?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed dat je het al een maand vol houd! En wat zijn die schoenen leuk, daarmee haal je de volgende maand ook echt wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, deze wil ik ook heel graag!
    Ik vind ze zo leuk in van die felle kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk!! ik heb een aantal vraagjes :)
    - hoelang duurde het verzenden?
    - hoeveel waren de verzendkosten?
    - kloppen de maten?
    - heb je met paypal betaald? zoja, moest je nog bellen? zoiets dacht ik te lezen

    sorry voor de hoeveelheid vragen oeps hah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die zijn zo leuk, ik wilde ze zelf ook maar kon ze nergens vinden .. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele goeie aankoop, ze zijn heerlijk! Ben dan ook naarstig op zoek naar een 2e paar... ;)

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. i want even for me ;)

    NEW LOOK: FORMAL WAY
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/04/discovering-corners-on-my-panama-jack.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave schoenen zeg! Ik ben echt blij voor je! :)
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je ziet gewoon dat ze lekker zitten! Gave kleur zeg! X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze zooo cool! En lekker bezig met je gezonde levensstijl!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. zijn er toffe schoenen! Mooie sportkleren maken het sporten veel leuker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn super mooi en ik vind het e het knap dat je het gezond doen zo lang goed vol houd! :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn echt heel erg tof!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die zijn echt supertof! Ik had vorig jaar ook nieuwe sportschoenen gekocht als stimulans, maar iemand heeft ze gestolen op school :(

    - Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie schoenen! Ik hoop dat je nog lang vol houd!

    Liefst, Natiza

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gaaf! Ik ben van plan deze ook te bestellen, maar ik vraag me af of de site betrouwbaar is? :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook ik vroeg me af of de site betrouwbaar is! Hoe heb jij betaald? Paypal doet het namelijk niet geven ze aan en als ik met mastercard wil betalen moet ik het een en ander veranderen in mijn betaling. Vind ik wat spannend. dus was benieuwd hoe jij dit gedaan had en hoelang het duurde voor je de schoenen op de mat had liggen! Ik hoor het graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn echt awesome, lekker sporty, je zou ze eventueel toch ook als gewone schoenen kunnen dragen!

    en idd goed dat je jezelf beloond na een maand zo goed bezig zijn!

    ik zou ze ook wel graag hebben hihi

    http://tattsandkisses.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb deze ook! Ze zitten echt hemels goed hé (:

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mijn vraag was ook hoe je betaald hebt, ik probeer het met Mastercard te doen maar het submit knopje werkt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi, ik heb ook wat vragen.
    Is de site betrouwbaar? Kloppen de maten? Hoelang duurt de levertijd? Komen er extra kosten bij?

    alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zijn ze eigenlijk wel echt? Zo te zien niet (ik bedoel de site) kan eigenlijk haast niet dat het zo goedkoop is.. Of maakte dat je niet uit? Ik ben zelf ook opzoek naar zulke schoenen, maar heb liever de echte :( xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik wil zo ook heel graag, alleen andere kleur! Hoe zijn ze bevallen tot nu toe? Nogsteeds in goede staat?

    Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)