zaterdag 6 april 2013

NEW FASHIONOLOGY NECKLACE AND BAG

Dinsdag ging ik met mijn blogvriendinnen naar Amsterdam voor het bloggers event bij Cream PR. Het thema van het event was 'Do it yourself' en er waren verschillende dingen die je kon maken. Toen ik de hoek met Fashionology sieraden zag werd ik meteen helemaal enthousiast, zo'n ketting wilde ik al een tijdje! We mochten zelf de lengte van de ketting kiezen en een hangertje. Ik heb gekozen voor de ketting die je hierboven ziet en ik kreeg er ook nog een leuke canvas tas van Fashionology bij. Eindelijk mijn eerste echte Fashionology ketting, super leuk :) Meer over het event lees je komende week op mijn blog!

Wil je ook zo'n ketting van Fashionology? Met de code SPRING30 krijg je op fashionology.nl nu 30% korting én gratis friendship bracelets!


Tuesday I went to Amsterdam with my blogger friends for the Cream PR 'DIY' event. We could do lots of do it yourself activities and one of them was creating our own Fashionology necklace. I created the necklace which you see above and I got a cool canvas bag from Fashionology too. You can now get your Fashionology items with 30% discount + free friendship bracelets when you use the discount code SPRING30 on fashionology.nl
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

19 opmerkingen:

  1. Die ketting is echt heel erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke ketting! Ik ga gelijk even op de fashionology site kijken met die korting :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke ketting! Ik ben benieuwd naar de post over dit event! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ketting! En linnen tassen zijn natuurlijk altijd handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke ketting! En die tas is ook cute! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ketting is zoo leuk! Ik wil ook al heel lang deze ketting! :) Ik ben benieuwd naar het postje over het event zelf! :) x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie ketting! En een hele gave tas, je hebt nooit genoeg canvas tassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg! En zo´n canvas tas is echt super handig, je hebt er nooit genoeg :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele toffe ketting!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie ketting! en die tassen zijn ook altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw hele mooie ketting, hij blinkt ook zo mooi!
    & die tas is ook erg leuk. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It's bad enough that we have to pay for cell phones for the "poor", but now it has to be smart phones. Then the number is sent immediately to the service and the unscrambled number will now call you with transparency. By using Smartphone you may access web, send and receive emails, run different software and use different apps offered by different companies.

    Here is my blog post ... pear phone

    BeantwoordenVerwijderen
  13. love it!

    NEW LOOK: FALL IN SPRING?
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/04/a-taste-of-fall-in-spring.html

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele gave ketting ! :)

    Liefs,
    Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)