donderdag 18 april 2013

NELLY SALE, MIJN FAVORIETEN!


De sale bij Nelly is weer begonnen! Dat betekent: heel veel leuke spulletjes met vaak 50% korting. Ik heb alle pagina's, jawel alle 153, doorgebladerd en mijn favorieten heb ik hieronder voor jullie op een rijtje gezet. Heb jij al leuke items in de Nelly sale gezien? Je vindt de Nelly sale hier.


leopard bracelet click here // denim dip dye shorts click here // white clutch click here


jacket click here // bag click here // shorts click here


shoes click here // bag, also in black and blue click here // cute jacket click here

 
black ankleboots click here // Nelly trend sweater click here // aurora jacket click here


 
 alvast voor volgend jaar misschien? ik heb de mijne dit jaar erg vaak gebruikt! Uggs click here // M by M jacket click here // jacket click here


shorts click here // suede coral clutch click here // white shopper click here
 
bracelet click here // shorts click here // sandals click here

25 opmerkingen:

  1. lovin the coral clutch xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een supergave kleding en accessoires heb je gezocht haha!
    Ik vind de zwarte high heels echt super!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die handschoenen staan nog steeds erg hoog bij mij op de verlanglijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij de C&A hebben ze bijna precies hetzelfde blouseje/jasje als die Italian Vintage jacket tussen die items. Die is maar € 30,- en zag er erg mooi uit, haha. Zitten verder gave items bij: de sandalen, grijze tas, pumps, leren jas en 'joane' jacket zou ik wel erg graag in mijn kast willen zien, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik ga nu zelf ook even kijken :) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. YAY i'm so going to get those Uggs (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De armband met panterprint en de hakken zijn echt heel erg gaaf! Leuke dingen zitten erbij! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik baal echt zó dat Nelly niet levert hier in België :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wow, serieus? dat wist ik helemaal niet! misschien binnenkort?

      Verwijderen
  9. Oeh leuke dingen! Ik ga ook even een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke spulletjes! Ik vind vooral dat jasje met print errug leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog even wachten op mijn stufi.. Hopen dat mijn favorieten er dan nog zijn xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke favorieten! Nu wil ik weer winkelen haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke dingen! Alleen hopen dat we de handschoenen nu eindelijk echt niet meer nodig hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nice items baby

    NEW OUTFIT IN THE BLOG - ORANGE EYEGLASSES
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/04/orange-eyeglasses.html

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw die Denim Dip Dye Shorts ziet er gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor je leuke reactie! Ik vind de oranje clutch geweldig. :) Je hebt er een nieuwe volger bij. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. The trend sweater is the coolest item ever:) Love your choices!

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die eerste armband vind ik echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. de gekleurde shorts en het laatste paar sandalen zijn heel mooi! hoewel de oxford booties er ook wel heel aantrekkelijk uitzien haha X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die laatste sandalen wil ik hebben!!!
    Leuke favorieten trouwens.

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. cool pieces, love the bracalets


    xo
    Nicol

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)