zondag 21 april 2013

MIJN FAVORIETE INSTAGRAM-ACCOUNTS

Vanavond heb ik voor jullie mijn favoriete instagrammers op een rijtje gezet, enjoy!


Het instagram account van mijn favoriete Nederlandse model Romee Strijd is mijn eerste favoriet. Ik vind het erg leuk om haar leven buiten de fotoshoots om te volgen. Je vindt haar op @romeestrijd

@weitingashley post altijd foto's die je inspireren om gezond te doen! Ze post haar gezonde (en creatieve) maaltijden en foto's van zichzelf in de sportschool, goede motivatie!

@jesussauvage post voornamelijk van dit soort leuke plaatjes. Ze maakt de leukste decoraties voor in huis en ze is ook erg creatief met eten. Dit account is vooral erg leuk als je geïnteresseerd bent in DIY'en.

@caradelevingne nog een model, maar deze volg ik omdat ze zo gek is, super leuk! Ze post zelfs een foto van zichzelf wanneer ze onder de vogelpoep zit :-)



Links zie je Momo en zijn baasje post op instagram landschapfoto's met daaronder #findmomo. De bedoeling is dat je Momo dus zoekt in de foto's die hij post. Als je hem gevonden hebt dan reageer je met #foundmomo. Heb jij momo al gevonden op de rechter foto? Het baasje van Momo is te vinden op @andrewknapp



Ik denk dat velen van jullie @songofstyle al volgen. Dagelijks hele leuke outfits en nieuwe items op je instagram timeline :)

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

19 opmerkingen:

  1. oeeh leuke accounts!
    Cara delevigne is zo'n leuke meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke accounts, zal mezelf dringend toch eens een instagram moeten aanmaken (: toffe post!

    Liefs, Liese
    catsanddresses.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super account, bedankt voor de tips!

    liefs.

    ik heb ook instagram: xxjettt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Instagram is ZO verslavend! Veel van deze accounts volg ik al, maar er zitten ook wat leuke nieuwe suggesties bij. Thanks for sharing! :)

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke post! Ik volg veel te veel accounts, haha, in één minuut komt er zoveel onzin binnen dat ik het nauwelijks bij kan houden! Toch nog steeds m'n favoriete app everrr.

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Find Momo is wel schattig zeg. Zat op dat fotootje te kijken, maar kan m maar niet vinden, haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat je laat zien wie jij volgt!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik kende ze nog niet maar volg er nu ook een paar van :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Song of style, Romee Strijd en Cara Delevigne volgde ik al, maar ik vind Momo's instagram er ook super grappig uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk artikel! @hannaverhees is ook zo'n nederlands model, heel leuk om te volgen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha grappig, Romee zit bij mij op school! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik heb nog geen mobiel waarmee ik apps kan downloaden helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk! Ik heb er gelijk heel veel gevolgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk!
    Jammer dat ik geen instagram heb.
    Liefs Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Interresante accounts idd! Kan ik nog meer tijd verspillen op het WWW ;)

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super cute, I'm just getting into Instagram! Love your blog, would you like to follow each other on GFC or Bloglovin'? X

    http://lipstickedlouise.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hahaha die romee strijd zit bij mij op school! ik zie dr elke dag ahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke instagramaccounts!
    Ik ga er direct een paar volgen! :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)