vrijdag 5 april 2013

MIJN EERSTE LENTEFOTO'S

photos by | me

1.  Mijn ontbijt (smoothie, kelloggs special k cornflakes en ontbijtkoek) met ELLE, kaarsen van de avond daarvoor en de eerste zonnestralen die dit jaar door het raam van mijn studentenkamertje kwamen! Het is trouwens een smoothie met een banaan, aardbeien en sinaasaappelsap. Ik drink deze smoothie iedere dag, zo lekker!
2. Deze foto is al weer van een paar weken terug toen het op een dag ineens ontzettend lekker weer was. Mijn school grenst aan een kleine soort haven waar een platform is waar je op kan zitten. Als je op de rand gaat zitten raken je voeten het water nét niet. Ik heb zo het vermoeden dat dit onze vaste pauzeplek wordt komende lente en zomer.

My first spring photos; 1. breakfast with ELLE magazine, and the first sunbeams in my room this year. 2. a photo from a couple of weeks ago when i really thought spring was going to come.. i took this picture in front of my school where we have a mini harbour. i can't wait til we have the real spring in Holland!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

33 opmerkingen:

  1. Mijn voeten worden beroemd! <3

    Liefs anoniempje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die frisse lente kleurtjes zo bij elkaar, vooral de eerste foto vind ik erg leuk en mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Ik vind de kleuren in de eerste foto heel erg mooi! :) x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a lovely post. Check out our blog, would love to follow each other.let us know. Kisses from kenya.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Die smoothie ziet er heerlijk uit. :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. always love your style!and ur smile has always been so sweet!just followed u on instagram!absolutely pretty photos!

    http://lustforgourmandise.blogspot.com/

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Van mij mag de lente echt gaan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh wat een mooie foto's, nu nog de lente écht écht laten beginnen! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Krijg er nu al lentekriebels van!
    Liefs,

    http://www.oh-saycanyousee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's, krijg meteen zin in de lente :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn! Hier is nu ook heel veel zon, zo heerlijk!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's.
    Kom maar op met de lente zon.
    Liefs Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I'm also looking forward for spring, the first picture is great!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's! Laar de lente maar komen. I'm ready :D

    X lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foto's, vind vooral die laatste erg mooi! Echt zo'n lente foto

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto's! Ik verheug me heel erg op het lenteweer! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die laatste foto is leuk, maar al helemaal als je het verhaal erachter weet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooeh die smoothie lijkt me echt lekker! Ik heb een bananensmoothie gemaakt en die was ook erg lekker. Hoeveel aardbeien doe je er dan in?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke foto's en prachtige blog! Ik kan niet begrijpen waarom ik jou nog niet volgde.. bij deze haha!
    liefs,
    Isa
    www.gooddayforasorbet.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. awhhh die pastelrozes in de eerste foto! awhhh lente lente lente kom eens snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, schitterende foto's! Dit is gewoon de lente, maar dan samengevat!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)