zondag 7 april 2013

MAGAZINE FEATURE, DEZE MAAND IN FASHIONISTA


Ik sta deze maand in Fashionista magazine met een artikel over het lingo-avontuur. Zoals sommigen van jullie misschien wel weten deed ik ongeveer een jaar geleden samen met mijn zus mee. Ik stond al eerder een keer met mijn blog in Fashionista magazine, dat artikel vind je hier. Naar aanleiding van dat artikel en mijn blogpost over Lingo nam Fashionista contact met mij op, of ik een interview wilde beantwoorden over hoe het er allemaal aan toe ging die dag. Natuurlijk wilde ik dat! Heb je het artikel toevallig al gelezen? En ben jij zelf ook al een keer op tv geweest? Let me know!

I'm in this months issue of Fashionista magazine with an interview about "my first time on television". have you ever been on television? tell me about it!


Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

37 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik weet niet of ik deze al heb thuis... Ik ga 'm eens doorkijken!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supercool! Het lijkt me echt leuk om eens in een tijdschrift ofzo te staan haha :D
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik weet nog heel goed dat jij toen mee deed met Lingo! Ik heb de aflevering zeker gezien. Ik zelf ben nog nooit op TV geweest, maar mijn moeder heeft ook meegedaan aan Lingo en toen zat ik in het publiek. Echt grappig om dat mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het toen terug gekeken en ik vind het zo leuk om je te zien op tv! En wat gaaf om weer in een tijdschrift te staan zeg! Waauw! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. you deserve this baby!

    NEW LOOK: BOHEMIAN
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/04/a-taste-of-fall-in-spring.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat cool! Lijkt mij ook altijd nog eens leuk om te doen haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf! Ook echt leuk dat je gewonnen had :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa ik had het gelezen!
    Ik heb er nog een foto van gemaakt, maar omdat whatsapp stuk is kon ik het niet sturen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je er weer in staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk ! Ik moet dringend om mijn fashionista gaan ! :D

    xoxo,
    neem je een kijkje? http://fashionableminimaxi.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congrats girl!! <3
    x

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! Ik heb toen die aflevering gezien speciaal voor jou haha! :) x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk! Ik ben eens door een programma enkele weken gevolgd geweest voor een reality serie maar door omstandigheden is het nooit uitgezonden geweest, erg jammer want het was helemaal af :s
    Fijn dat ze je vroegen voor dit interview!
    http://www.curlsandbags.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat super gaaf dat je er in staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tof! Is het alweer een jaar geleden? Ik kan me het nog supergoed herinneren dat ik het toen heb teruggekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I look forward to seeing it! I had 30-seconds of fame when they played me and 12 members of my family running up the beachside in a storm haha :)

    http://chicgeekblogger.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi, mooi blog en leuk naam voor jouw blog!!! grootjes uit oostenrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! Dat is echt super gaaf! Lijkt me geweldig om in een tijdschrift te staan! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat super gaaf dat je mee hebt gedaan aan Lingo en nu ook zo'n leuk artikel :)!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat leuk proficiat!
    En zelf ben ik nog nooit op tv geweest (:

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuk zeg!

    Heb stiekem alleen dit artikel zitten te lezen in de Bruna, echt grappig :p



    http://www.style-chameleon.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)