dinsdag 9 april 2013

LAST YEAR'S SUMMER OUTFITS

dit zijn mijn favoriete zomeroutfit's van vorig jaar. zoals je kunt zien droeg ik mijn levi's shorts nogal vaak! ik denk dat ik de shorts komende zomer ook weer veel ga dragen want ze zitten ontzettend fijn en ik vind het zo gaaf staan. sjef vond het ook leuk om mee op de foto te gaan :-) ik kan niet wachten tot ik dit allemaal weer kan gaan dragen! welke outfit is jouw favoriet?

these are my favorite outfits from last summer. as you can see i wore my levi's shorts a lot! i can't wait to wear it all again this year :) which outfit is your favorite?

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

27 opmerkingen:

  1. Ik kan niet wachten tot het weer wat warmer word! Gelukkig is dat aankomende zondag al, als ik het weerbericht mag geloven! (joepie!) Ik vind je eerste en laatste outfit het leuks. Je hond is ook superschattig, op die 2e foto heeft hij zo'n heerlijk blij hoofd haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Jen! Ik ben zoo jaloers op je Levi shorts & Sjef is echt een schatje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je short is echt super! En je hond ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik vind al je outfits echt supermooi! Ik houd van shorts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk shortje, maar vind het jurkje ook heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh mooi jennie,
    hopelijk krijgen we snel weer een zonnetje!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i love your style

    NEW OUTFIT: BLUE AND YELLOW?
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/04/yellow-denim-and-blue-electric.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke outfits! Die shorts zijn erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfits, ik krijg meteen weer zin in de zomer! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfits! Mijn favoriet is outfit 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik krijg echt helemaal zin in de zomer! :) Je had echt leuke outfits afgelopen zomer! :) x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke foto's! Je levi shorts zijn gewoon cool, dus lekker blijven dragen. Mijn favorieten zijn nummer 1 en 2. De 1e is gewoon lekker nonchalant en bij de 2e foto ben ik verliefd op je rokje.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moooie outfits! Echt leuk om te zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahh ik vind sjef zo cool! Mooie looks, zin in de zomer!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuuk! Ik heb ook weer zin om mijn shorts (met blote benen!) aan te doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk om die zomerse outfits zo te zien. Ze zijn allemaal erg leuk!
    Ik kan niet wachten tot de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind alle outfits echt leeeuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben ook echt gek op mijn levi's shortje. Gisteren droeg ik hem met een panty eronder, maar ik kan niet wachten om hem met blote benen te dragen en mooi te combineren.

    Liefs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. how fine!

    like youre blog

    www.bywildspirit.blogspot.dk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige outfits! En wat een lieve hond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Laat die zomer maar komen, van zulke outfits krijg je er helemaal zin in!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind ze zó leuk! Het staat je allemaal súper! xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke outfits Jennie! Ik kan niet wachten tot het mooie weer :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk! Ik wil ook heel graag voor deze zomer zo'n soort paar shorts.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)