woensdag 3 april 2013

JENNIE FROM THE BLOG VANAF NU NEDERLANDS


Tweehonderddrieëndertig stemmen waarvan 86 procent op 'ja', dan kan het toch niet anders dan dat ik vanaf nu in het Nederlands ga bloggen? Het zal wel wennen worden hoor, zo na twee jaar in het Engels geblogd te hebben. Voorlopig blog ik dus in het Nederlands met een Engelse samenvatting er onder. Misschien dat die samenvatting na een tijdje ook wel weggaat of misschien bevalt het me helemaal niet en blog ik over een paar maanden weer in het Engels; we zullen zien! Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in en ik ben erg benieuwd naar hoe het gaat verlopen. Houden jullie mij op de hoogte met feedback? :)

Oh en volg je me al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

The poll-results from my last post were very clearly; 86 per cent wanted me to blog in Dutch. So from now on I will be blogging in both Dutch and English. I'll provide my foreign readers with a short English summary and if you want to read the entire story you can use the automatic translator, which you can find in the sidebar ->

31 opmerkingen:

  1. Leuk dat je nu in het Nederlands gaat bloggen! Hopelijk bevalt het een beetje haha. Nederlands komt bij mij toch iets meer persoonlijk over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk dat je ervoor hebt gekozen gewoon in het Nederlands te bloggen. Ik denk inderdaad dat je dan wat persoonlijker kunt blogger:)

    p.s. leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het ook wel eens overwogen...
    Ook ik heb tot nu toe alleen in het engels geschreven.
    Hmm... Je zet me weer aan het denken :P

    xoxo Caroline - www.pickmeanoutfit.com

    Check out my new website!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook weer in het Nederlands gaan schrijven, toevallig!
    Leuke foto ook :).

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het veel leuker zo in het Nederlands! En mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto! Ik vind het leuk dat je in het Nederlands schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je weer in het nederlands gaat schrijven! Ik had een vraagje, hoe voeg je die gerelateerde artikelen toe aan het einde van het bericht?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg, ben benieuwd of het je bevalt!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik vond het altijd wel goed dat ik een aantal "engelse" blogs volgde, want dat hielp wel bij mijn Engels, hihi! Nederlands is natuurlijk veel makkelijker, maar ik vond het Engels ook leuk!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb al een aantal keer overwogen om in het Engels te bloggen, maar Nederlands ligt dichter bij mij. Jij kan dat nu uitvinden!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je in het Nederlands gaat bloggen, ik had geen probleem met het engels maar toch leest dit makkelijker! Mooie foto :)! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eindelijk! Haha nee hoor! Wel wat handiger, ik ben geen ster in Engels. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu kan je persoonlijker bloggen, goede zet van je!

    www.vivelamode.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super Jennie! Ik ben benieuwd hoe je posts er nu uit komen te zien maar ik denk dat het echt een persoonlijke draai aan je blog geeft :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je het gaat doen! En mooie foto :)

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen!

    Het was ook weer gezellig om je gezien te hebben gisteren ;)



    http://www.style-chameleon.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Pfoe zou inderdaad vreemd worden, na zo lang in het Engels. Ik kan mezelf ook beter uitdrukken in het Nederlands - maar Engels is zo'n mooie taal, ik leer het er beter door en mijn doelgroep wordt (hopelijk!) iets groter. Wel superleuk, het komt vast helemaal goed. Mooie foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede keuze! Ik blog ook in het Engels en zoals Veronique zegt: ik leer op deze manier veel beter Engels! Handig dat je er ook nog een Engelse samenvatting bij zet! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! Ik heb deze keuze een paar maanden terug ook gemaakt, het bevalt me eigenlijk prima zo!
    Ik heb trouwens wel een handige tip: je kan je blog nu het beste even op 'Nederlands' instellen! Want anders kan de vertaler je blog niet van Nederlands naar Engels vertalen, omdat hij nog denkt dat je blog in het Engels wordt geschreven. Oké, ik kan het niet zo goed uitleggen haha, maar kijk maar bij je vertaler. Daar staat de optie 'Engels' niet nu niet bij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Ik vind in het engels bloggen zelf heel leuk, maar makkelijker om te lezen in het nederlands haha. Ik ben beniuwed of t je gaat bevallen! Die foto is echt heel leuk xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat je nu in het nederlands blogt! :) Ik vind deze foto van jou echt heel leuk! ) x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden in het Nederlands! Was super leuk je gister te zien!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jaaah, echt leuk om in 'nederlands te bloggen!1

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn in het nederlands!

    x Eline - www.onhighheels.be

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wow dat moet een omschakeling voor jezelf zijn. Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat mensen het misschien prettig zouden vinden als ik in het NLs zou bloggen.... is iets om over na te denken.
    Hoe vond je CreamPR event? Ik vond het grappig je daar in t echt te zien :)
    oh ja: mooie foto trouwens bij dit artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het event erg leuk, weer veel nieuwe bloggers gezien ook! :) thanks!

      Verwijderen
  26. Echt leuk dat je nu in het Nederlands blogt!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind nederlands altijd wel fijn lezen. En een samenvatting in het kort is wel fijn om meer (internationale) lezers te krijgen toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)