vrijdag 26 april 2013

INSTADIARY #4


Instadiary nummer 4 alweer! Kijk mee naar wat ik de afgelopen weken heb uitgevoerd...

1. Ik was de afgelopen twee dagen weer gezellig bij mijn moeder thuis en dus ook bij Sjefke! Ik heb een heerlijke wandeling met hem gemaakt in het zonnetje. 2. Een voordeel aan leven in een studentenhuis: zelf je avondeten kiezen! Ik at donderdag poffertjes met roomboter, poedersuiker en aardbeien als avondeten. Natuurlijk eet ik zulke dingen niet iedere avond hoor ;) 3. Ik was ZO ontzettend blij toen ik de Zara binnenliep en zag dat deze sandalen er eindelijk weer in mijn maat waren. Ze zijn naast héél erg leuk ook nog eens heel erg leuk voor je portemonnee. 4. Ja ja, ingeschreven voor de Color Run! Ik ben normaal gesproken niet zo van het hardlopen maar hiervoor wil ik zeker wel trainen. 5K lopen en ondertussen bestrooid worden met kleurenpoeder. Ik heb er nu al zin in! Doe jij ook mee? Laat het me weten, dan kunnen we misschien een voor- en na foto maken met een groepje renners! 5. Trainen voor de Color Run met Kim. We zijn de laatste tijd ook veel bezig met spinning trouwens. 6. Met mijn vriendin Ana Sofia ging ik voor het eerst dit jaar een schepijsje halen met mijn drie favoriete smaken: chocolade, sinaasappel en straciatella.


1. Vorige week kreeg ik dit leuke pakketje van Stylefruits.nl binnen, gewoon zomaar om te vieren dat het lente is, hoe lief! In het pakketje zat een nagellakje, oorbellen en een portemonneetje met ijsjes er op. In dat portemonneetje doe ik nu steeds kleingeld zodat ik deze zomer veel ijsjes kan kopen. Ik ben gek op ijs :-) 2. Nadeel aan uit huis gaan: je huisdieren moeten missen. Ik ben zo gek op onze hond Sjef en ik ben iedere keer zo vrolijk als ik hem weer zie. Hier lag hij lekker in de zon op de tuinbank tussen mijn moeder en mijn stiefvader in. Wat is het toch een schatje.. :) 3. Ik moest de afgelopen weken een tijdschrift met het thema 'balans' maken voor school. Daarover krijgen jullie snel meer te zien op mijn blog. 4. Met bloggers Suze, Anouk en Nanne op weg naar Cream PR. 5. Bij Cream PR kregen we deze USB credicard, hoe gaaf? Je kan dat usb stukje draaien en het dan in de USB-aansluiting van je computer steken. En daarna gewoon in je portemonne doen, vet handig! 6. Fashionology kettingen maken bij Cream PR met Debbie, Sharon en Lizzy.


1.
Gezellig uit eten in mijn hometown valkenswaard (bij de Proeverij) met de hele familie. Mooi uitzichtje! 2. Healthy food voor het sporten. Pistoletje en Italiaanse bol met kruidenkaas, zalm en sla. 3. Geloof het of niet; ik ging naar mijn eerste dubstep feestje. Ik ga wel vaker naar technofeestjes in Rotterdam maar naar een dubstepfeestje was ik nog nooit geweest. We gingen naar Skream en ik vond het erg gaaf, maar het was wel wennen natuurlijk. 4. Met Roos en Wendy in het bed van Marc O'Polo bij Unlimited PR! 5. Ik was mijn analoge foto's van de vakantie in Marmaris van vorig jaar aan het bekijken. Hier lag ik lekker aan het strand met mijn tropical smoothie. Wat wil ik graag terug... en zoals het er naar uit ziet ga ik ook terug deze zomer. 6. Outfitfoto's maken! Met jas nog aan helaas..

Je kan mij op Instagram volgen via @Jenniefromtheblog

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

50 opmerkingen:

  1. ik vind Sjef zo schattig!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke foto's! Die sandaaltjes van de zara zijn echt heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great pictures:) I love your dog!! haha
    HAPPY FRIDAY:D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik krijg trek van je poffertjes en ijsjes haha. Leuk sandalen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker die poffertjes :D de color-run ziet er interessant uit, helaas heb ik een hele slechte conditie haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook een slechte conditie, maar het is leuk om hiervoor te trainen! :)
      En conditie heb je ervoor ook niet nodig want de run gaat niet om snelheid gelukkig, haha!

      Verwijderen
  6. super leuk overzicht! Grappig dat je ook uit Brabant komt :)
    Goed bezig met hardlopen.... ik was helaas te laat om mezelf in te schrijven vooor de colour run...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ook heel graag nog een keer mee doen met de color run! Lijkt me zo leuk! Jullie hond is echt zo'n leukerd! En dat broodje met zalm ziet er heerlijk uit, vind dat ook zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker ijsje, Chocolade en sinaasappel smaken heerlijk samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Foto 5 is leuk! En je hond is echt schattig!@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's! Veel succes met de color run. Ik wil misschien ook nog mee gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's! Je hond is echt te schattig, ik mis de mijne ook nu ik in het buitenland woon.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! Ik volg je nu ook op instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb nu al zin in alle party's in Rotterdam! Leuke foto's heb je toch altijd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke foto's! Ik word meteen vrolijk van al die zomerse kleurtjes en dat gezond eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Good luck with your run! :)
    I know everything about missing your pets, and your doggy so cuuute!:)
    Love you instagram posts, it's always an interesting read (and good for my Dutch lol:)


    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt echt superleuke foto's! Die met Roos en Wendy.. Fantastisch hihi!

    XOXO www.RosebudChellie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke diary!
    Doe je mee aan de colorrun in vlissingen of amsterdam :) Ik die van Vlissingen!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk om te zien! :) Vooral dat uitzicht bij het restaurant!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke foto's! Ik krijg ook spontaan zin in een ijsje door die foto :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk om te zien! Dat portemonneetje met ijsjes is echt schattig, leuk idee ook dat je daar je geld in doet om voor ijsjes te sparen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om te zien en te lezen! Een paar vriendinnen van mij gaan geloof ik ook de Color Run doen, lijkt me best grappig, haha!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er erg leuk uit! Ik wilde ook graag meedoen met de Color Run, maar ik was te laat voor kaartjes! In Zwolle en Breda komt de Color Rain, net zoiets, nu ga ik daar maar naar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt leuke vrolijke foto's! Had ze wel al gezien, want ik volg je op instagram:) Helaas doe ik niet mee aan de Color Run, was al heel snel uitverkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. your blog is great! :)
    would you like to follow each other? Let me know!
    www.lusciousstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke foto's! Ik ben wel nieuwsgierig naar dat tijdschrift dat je op school hebt gemaakt :)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een hoop leuke foto's! Ik vind je hond echt heel lief :-)
    En ik heb nu ontzettend veel trek in ijs haha.

    xo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk om te zien! Die USB-kaart is echt het handigste ooit! Hij ziet er ook nog eens super uit ;) Ik ben benieuwd naar het tijdschrift.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This is just soooo bad - nothing in English :( I liked your blog before, now I cant understand anything and the translator sucks because of translating such bullshits :(

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw wat een gaaaaave foto's zeg! Ik ben echt jaloers dat je meedoet aan de colorrun haha xD
    xxxxx's Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. All these are cool picts dear!
    You can now see what was inside to bags on my last post;)! I just posted a look with the clothes! Can't wait to see what you think! I think you'll like it;)!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Love your Zara sandals x

    http://raincheckfortimbuktu.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat gaaf die Color run! Ik kende het helemaal niet, lijkt mij wel erg heel leuk om aan mee te doen. Maar eerst even conditie opbouwen ;) Die creditcard usb moeten ze echt in de winkels gaan uitbrengen! Ech super handig. ik ben die van mij namelijk altijd kwijt. haha, leuke post! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Aah poffertjes, lekker!! Wat een gave sandaaltjes van de Zara ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heerlijke diary (letterlijk & figuurlijk). :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk dat je aan 't trainen bent voor de color run! Ik wou er ook aan meedoen, maar wij waren te laat :(

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Hardloop Blog: www.chicksrunningonkicks.com
    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN 100 EUROS TO SPEND ON SEXY SHOES AT SARENZA!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey, leuk! Ik doe ook mee aan the color run :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)