vrijdag 12 april 2013

HOTSPOT: 8TEA5 DEN HAAG


Ziet er goed uit he?! Vandaag ging ik naar Den Haag om een bezoekje te brengen aan 8tea5, waar ik was uitgenodigd om een keertje Bubble Tea te komen proeven. 8tea5 ligt in het centrum van Den Haag en neemt je mee terug naar de jaren 80, de tijd waarin Bubble Tea werd uitgevonden. Ik had nog nooit eerder Bubble Tea gedronken dus ik was zeer benieuwd! Ik ging voor een fruit tea met honing-meloensmaak, ijsblokjes en verschillende smaken Bubbles. De Bubbles zijn kleine bolletjes die je, als je met het rietje drinkt, in je mond krijgt en ze ontploffen dan als het ware in je mond. Super leuk en lekker!

Je kunt in de winkel niet alleen je eigen Bubble Tea samenstellen, maar ook Lomography camera's bekijken en kopen, er zijn super lekkere cakejes (rainbow cake!), macarons, cakepops en nog veel meer lekkere dingen. Momenteel kun je er ook items van kledingmerk GuyVernes kopen(ken je dat al? zo nee, checken dan!).

Ik vond het echt een super leuke ervaring en eigenaar Herdjie had ook nog een hele toffe verrassing voor me, kijk snel mee!



Hierboven zie je de winkel en je ziet hoe het werkt; je kiest een soort thee (melk met een smaakje of een fruitthee) en je kiest de smaken Bubbles (strawberry, passion fruit, yoghurt, tapioca, aloe vera, mango, tutti frutti of coffee bits) die je er in wil. Vervolgens kan je nog kiezen voor ijsblokjes, suiker en of je je drankje koud of warm wil drinken.


Je kunt bij 8tea5 je vrienden ontmoeten, zakelijke afspraken maken, of net als ik lekker bloggen! Bezoekers worden samen met hun Bubble Teas op de foto gezet :)

Dit vond ik echt heel gaaf: de Lomography Wall. Hier hangen verschillende camera's die je kunt kopen, met informatie en voorbeeldfoto's er bij.


En als verrassing mag ik deze Diana F+ de komende week meenemen om mijn week als blogger zijnde vast te leggen! Natuurlijk krijgen jullie het resultaat te zien op Jennie from the Blog. Ik ben nu al benieuwd naar de foto's!

Zeker een aanrader dit! Ben jij er al ooit geweest? Zo niet, welke smaak Bubble Tea zou jij eens willen proeven?


8tea5 is te vinden op:
Noordeinde 124h 2514GN Den Haag

Instagram: @8tea5_DH  Facebook: 8tea5
www.8tea5.com


Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

26 opmerkingen:

  1. ik ben er toevallig laatst nog geweest
    zo lekker!

    xx Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil dit echt al een tijdje een keer proberen
    Maar het komt er steeds niet van
    Toch maar snel een keer doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je in Den Haag was! Ik kom hier sowieso wel een keer per week! Jammer dat ik niet wist dat je in Den Haag was, anders was ik je zeker weten wel even komen stalken haha ;) Veel plezier met die camera! Lucky you! :) xx Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er héél leuk uit, heb pas mijn bubbletea ontgroening gehad haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt geweldig! Die thee klinkt echt heerlijk, wil ik zeker eens proberen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat leuk! Ik heb wel eens zelf bubble tea gemaakt, maar het duurt super lang voor die balletjes klaar zijn. Zo'n tentje is dan wel handiger en het is nog best dichtbij mijn school! Leuke inrichting hebben ze trouwens en tof dat ze ook camera's en kleding verkopen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aww lijkt mij een superleuke plek! Ik woon in den haag dus ik zou maar snel langs moeten



    http://shopaholicoverhere.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmm het ziet er super leuk uit, als ik weer eens in Den Haag ben ga ik zeker daar langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahh wat leuk! En cool dat je die camera tijdelijk mag adopteren. Ben benieuwd naar je foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief tentje! Het idee met de lomography vind ik super! Zaakjes zoals die fleuren daar meteen zo van op, haha :-)

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah dit ziet er super leuk uit! Wil al een tijdje zelf bubble tea proberen, ben er echt benieuwd naar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I've been there last week when I was visiting my friend in the hague. Such a coincidece. I loved the tea <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk concept!
    ben benieuwd naar je foto's!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk!! Daar ga ik zeker een keer langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit ziet er super leuk uit! Laatst had ik een bubble tea in Amsterdam, volgens mij melk met een smaakje nou dat was niet te drinken! Fruitthee klinkt beter :)
    Tof dat je de Diana F mag meenemen, ben benieuwd!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah wat leuk! Ik ben heel erg benieuwd naar je foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik zag je gisteren al lopen in Den Haag! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had er wel eens van gehoord. Ziet er gezellig uit!
    Leuk dat je foto's met de Diana F mag maken.
    Ik ben benieuwd.

    Liefs Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ontzettend gaaaf! Ik woon helaas echt veel te ver om zomaar langs te gaan, dus laat er maar gauw zo'n bar in Groningen komen! Het lijkt me ook superlekker! Ben benieuwd naar de foto's! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er leuk uit, ik hou van bubble tea !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oooh dit is zo leuk! Deze hotspot ga ik zeker onthouden! Ik ben nog nooit in Den haag geweest maar ik heb student ov dus dat zal vast wel snel een keer gebeuren! Helemaal gaaf dat je die diana mee mag nemen! Ik zit er nog steeds over na te denken om zo'n diana aan te schaffen. Ik ben benieuwd naar de foto's die je ermee maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit ziet er echt superleuk uit! Als ik weer eens in Den Haag ben, ga ik daar zeker heen. Bedankt voor de tip :)

    Ik hoop dat je ook eens bij mij langskomt,
    www.jannakamphof.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik ga er deze week naartoe ben zeer benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)