woensdag 17 april 2013

ESPRIT COLLECTION 2013

Weet je nog dat ik vorig jaar meedeed aan de Esprit Style Battle? Ik ging samen met een aantal meiden (waarvan sommigen al echte stylistes van beroep) winkelende mensen van straat af plukken voor een make-over. We moesten allemaal verschillende mensen van de straat af plukken en ze allemaal een totaal verschillende look geven zodat het team van Esprit kon zien wat onze styling skills zijn. De dag zelf was al een super leuke ervaring en toen bleek ook nog eens dat ik in de finale stond samen met twee andere meiden! De finale vond plaats bij PR bureau Comotion / PRBB. Het wachten op de uitslag was echt zenuwslopend. Helaas was ik het niet geworden, maar ik gunde het winnares Sanne echt enorm. Zij wil namelijk ook echt styliste worden en ik deed eigenlijk maar gewoon mee voor de lol. Ik had nooit verwacht dat ik zo ver zou komen.

Voorheen kwam ik eigenlijk nooit bij Esprit maar tijdens de Battle kwam ik erachter dat ze toch eigenlijk wel hele leuke kleding hebben. Ik heb sindsdien de collecties en de website een beetje in de gaten gehouden en ik ben gek op een aantal items uit de huidige collectie. Ik wil deze graag met jullie delen. De huidige collectie van Esprit bestaat onder andere uit “Pastel Passion”, “Fijne Kant”,“Basic T-Shirts” “De nieuwe 7/8-jeans” en “Badmode 2013”. Bovenaan dit artikel zie je de nieuwe 7/8-jeans en een foto van de badmode collectie. Ziet er leuk uit toch? Ik heb de hele Esprit website doorgespit en een aantal van mijn favorieten opgeslagen. Hieronder zie je mijn drie favoriete looks van Esprit:

1. Bij deze look vind ik de zachte kleuren in combinatie met de koraalkleurige clutch erg leuk.
2. Bij deze look vind ik het jurkje en het gebruik van de accessoires daarbij erg leuk :)
3. Ik vind de print van deze broek erg leuk, zeker in combinatie met een wit shirtje met een leuke print!
(soms zou ik echt willen dat ik blond was, dat staat soms zoveel leuker bij een aantal outfits!)

Wat vind jij van Esprit? Koop je er wel eens wat?
Alle afbeeldingen zijn van Esprit: website Esprit.

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

24 opmerkingen:

  1. ik vind de eerste outfit leuk!

    xx Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat Esprit zulke items had
    Ik ga kijken tnx
    Bo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke items zeg! Ik wist niet dat Esprit zo'n toffe collectie had :-)

    xo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke prijs had je toen gewonnen, hele gave opdracht om iemand te stylen!
    Ik kom eigenlijk nooit bij de Esprit, maar ziet er hier wel heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat gaaf dat je zover bent gekomen!

    Ze hebben inderdaad leuke items!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de eerste outfit erg mooi :)
    Zelf kom ik eigenlijk bijna nooit bij Esprit, ik had altijd het idee dat ze vrij behouden zijn als het om kleding gaat.
    7/8 broeken zijn trouwens niet voor mij weggelegd. Met mijn 1.63 m lijkt het eerder of ik een net iets te korte broek heb gekocht haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van Esprit! ze hebben altijd zulke leuke dingen! Vooral de sieraden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bikini and those bright skinny jeans are so great! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf dat je daar aan mee mocht doen, en dat je in de finale stond! Super!
    Ik vind de eerste outfit erg mooi!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat t-shirt met het vogelkooitje is super leuk!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou van Esprit! Mooie collectie zeg! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Esprit doet me eigenlijk denken aan vrij degelijke kleding, maar er zitten inderdaad wat leuke dingen bij de collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk!
    Grappig trouwens dat jij zegt dat je graag blond zou willen zijn zodat sommige dingen leuker zouden staan, ik heb het namelijk juist andersom. Ik zou best donkerblond tot het bruine aan willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super toffe broek is dat zeg! Binnenkort toch maar een keertje naar binnen lopen bij Esprit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke dingen hebben ze inderdaad hé?!

    Ik heb afgelopen maand meegewerkt aan de Esprit Styling Days, wat een beetje op hetzelfde neerkwam. Heel leuk om te doen en een echte eye opener, was zelf ook positief verrast!

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een superleuke blog heb je! ik volg je.

    liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke items allemaal! Die broek met print in combinatie met dat witte shirtje is zeker leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeh ze hebben inderdaad echt leuke dingen! Vroeger was het altijd een beetje duf, maar als ik de collectie nu zie wordt het hoog tijd weer eens een bezoekje aan de winkel te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze hebben inderdaad echt superleuke kleding! Ik heb al een paar items van ze in de kast liggen :) XOXO Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kom er wel regelmatig, ze hebben altijd leuke items!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dat je daar toen aan mee mocht doen, dat wist ik helemaal niet. Ze hebben inderdaad leuke kleding - toen ik daar heel lang geleden was, kocht ik een fantastisch spijkerjasje en die draag ik nog steeds!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)