zondag 14 april 2013

EERSTE DAGJE STRAND! // FIRST DAY AT THE BEACH


blazer, armband Zara | top New Look | jeans H&M | schoenen converse via spartoo schoenen | tas vintage

Gisteren ging ik voor het eerst dit jaar naar het strand! Ik moet voor school een tijdschrift maken met een bepaald thema (ik heb als thema 'balans' gekregen) en daarom ging ik gisteren met twee vriendinnen naar het strand bij Hoek van Holland om foto's voor onze tijdschriften te maken. Het strand leek me wel een mooie locatie voor bij mijn thema. Mensen keken nogal raar toen ik  gefotografeerd werd terwijl ik yoga-oefeningen aan het doen was, maar daar kan ik inmiddels wel tegen na al die tijd outfitfoto's maken midden op straat ;) We hebben ook nog een hele hoop andere foto's gemaakt waarvan ik er een aantal zal laten zien op mijn blog. Ik kan het tijdschrift ook wel laten zien als het af is, maar alleen als ik er zelf tevreden mee ben, haha :) 's ochtends was het enorm koud maar 's middags verdwenen alle wolken en toen scheen de zon lekker. Vandaag wordt het nog beter weer maar ik moet helaas de dag binnen doorbrengen omdat ik anders de deadline van mijn tijdschrift niet haal..


onderweg naar Hoek van Holland met een auto vol spullen en onze favoriete meezingers door de speakers :) // tijdens het
shooten. 's ochtends was het wel koud zo met shorts maar 's middags werd het lekker warm!

Yesterday I went to the beach with my friends to take photos for a school assignment. I have to make a magazine about 'Balance'. You'll get to see some photos of this shoot soon and maybe, if i'm happy with the result, you'll get to see the magazine too!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

28 opmerkingen:

  1. leuke outfit, ben benieuwd! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit en ben benieuwd naar de foto's voor je tijdschrift!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie outfit, je vestje is leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit en ik ben benieuwd naar je tijdschrift!
    & het strand is natuurlijk een erg leuke locatie. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit! Ik blijf Allstars ook echt leuk vinden, past overal bij.
    Je tas is ook erg mooi.

    Liefs,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooeeh mooi jennie,
    ben benieuwd naar de andere foto's!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit, ben benieuwd naar de resultaten!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om te zien, toffe schoolopdracht zeg! En heerlijk dat je al naar het strand bent geweest, zelfs al was het dan nog niet zo warm. Ik ga waarschijnlijk vandaag, als de zon nog tevoorschijn komt haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag het al op Instagram voorbij komen, lijkt me echt leuk om je eigen tijdschrift te maken! Ben benieuwd naar het resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes ermee, ziet er in ieder geval al veelbelovend uit! ;)

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me heerlijk, naar het strand met het weer dat het dit weekend wordt! Jammer genoeg woon ik helemaal in Groningen. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie outfit! En wat een leuke opdracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw hele mooie foto's! Helaas woon ik ook in Groningen en is hier geen strand in de buurt. Ben benieuwd naar de foto's!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt leuk! Ik heb ook zin om naar het strand te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's! Lekker lent-achtig zo, die lichte kleuren! Ik wil ook echt mega graag weer eens naar het strand, maar hier is het nog lang niet warm genoeg :(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die kleur van dat vestje staat je echt prachtig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk en leuke foto's! Ben heel benieuwd naar je eigen magazine!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ben benieuwd naar het resultaat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die trui met het hart is leeeuk, ik wil ook naar het strand :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zal al een foto langskomen op instagram, echt heel leuk! Foto's maken op het strand is echt leuk en een mooie locatie natuurlijk! Ik ben benieuwd naar je tijdschrift :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet erg leuk uit! Heb het resultaat voorbij zien komen op Instagram. Zag er mooi uit!

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaf dat je een tijdschrift maakt. Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd nu! Deze foto's zijn in elk geval wel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke foto's ! En een tijdschrift maken lijkt me een geweldig project, hopelijk zien we het resultaat een keertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke foto's! Lijkt me leuk om het tijdschrift te zien als hij af is! :) x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk dat je een tijdschrift moet maken voor school! Deze foto is leuk, ik zag de voorkant van je tijdschrift al op instagram en dat zag er ook heel erg leuk uit. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke tas, het ziet er gezellig uit! (:

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)