donderdag 25 april 2013

OUTFIT: PALM TREE TOP AND BOYFRIEND JEANS


coat H&M // top Pull&Bear // jeans Zara // bag vintage // shoes converse via spartoo schoenen

Ik kon gisteren niet wachten om mijn nieuwe items aan te doen dus dat deed ik ook meteen! De jeans zitten heel fijn. Ik snap echt niet waarom ik niet eerder zo'n broek heb gekocht, √ľberhaupt een lichte jeans. Ik draag eigenlijk altijd zwarte jeans. Ik ga snel een keer op zoek naar nog meer leuke broeken in verschillende kleuren en wassingen. Ik heb gisteren de hele dag in mijn top rond gelopen, zonder jas, maar net op het moment dat we foto's gingen maken kwamen de wolken en koelde het af.. De outfit zonder jas houden jullie dus nog tegoed voor deze lente! Gisteren was voorlopig even mijn laatste lesdag want het is weer tijd voor de meivakantie. De eerste dag van mijn meivakantie breng ik vandaag helaas door in de tandartsstoel.. Verder ga ik wel hele leuke dingen doen; koninginnedag (of koningsdag? ik snap het allemaal niet meer) natuurlijk, een fotografe gaat mij volgende week fotograferen, ik ga meewerken aan een nieuw artikel voor een tijdschrift, naar een glow-in-the-dark-feest met verf en zo in Rotterdam en ik ben bezig met de afrondingen van iets heel leuks voor de lezers van mijn blog! Wat ga jij allemaal doen in de meivakantie?


I couldn't wait to wear my new items so when I got home from shopping I immediately put some of my new items on (after taking pictures of them of course). First day of my week off I will be spending at the dentist.. but there are a lot of fun things which I'm going to do during the rest of the week (including something really big and special for my readers!)

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

57 opmerkingen:

  1. I really like this look, comfy and stylish!
    x
    Stella from a A Shiny Place

    BeantwoordenVerwijderen
  2. those jeans look so good on you!

    xx

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh veel leuke plannen dus! Ben erg benieuwd naar het artikel voor het tijdschrift!
    En je aankopen zijn super :) Geniet van je meivakantie!

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit! Vind het shirtje heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! ziet er lekker comfortabel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke outfit! Het staat je goed ! Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo I love your coat! + the palm tree top is so cute, love it

    www.laurensibs.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super je heel leuk! En wat heb je een leuke plannen komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just lovely! =)

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke outfit! Ik ga in de meivakantie naar stage, niets doen en geen idee, haha!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk Jenn! Ik mag deze meivakantie weer heerlijk besteden aan de eindexamens mehh

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind je broek zo tof !
    heel leuk gecombineerd ook met de all - stars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super toffe outfit! Veel plezier met alle leuke dingen in je vakantie!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nice blog , nice post
    MAYBE WE CAN FOLLOW EACH OTHER ON GFC , FB , BLOGLOVIN , let me know !!!

    Come and see my new post on :
    www.hypnocake.blogspot.com

    = BADER LAMONT FROM CASABLANCA =

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt mega jaloers op je palm top! Ik had hem in m'n wishlist staan, hij is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke look, de top is echt heel cute, en de jas is ook super leuk
    xx ish
    http://tiny-heart-beats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk shirtje! Helaasch mag ik deze hele meivakantie leren voor m'n examens!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk leuk! De jeans staat je ge-wel-dig! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een mooie outfit Jennie! Die broek staat je echt heel leuk!! :D Ik wil ook altijd gelijk mijn nieuwe kleren aan haha! xxx Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke outfit! En leuke dingen komen er voor je aan deze vakantie zo te horen :) Ik ga zelf lekker koninginnedag vieren (jammer dat het niet zulk lekker weer wordt :( en nog 2 daagjes naar Amsterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei.. ik ga meteen even de weersverwachting checken!

      Verwijderen
  21. Welke maat heb je van die top? Ik vind Pull and Bear maten altijd zo lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een maat M en er onderaan een knoop in gelegd :)

      Verwijderen
  22. Great look my dear! Thanks for commenting on my blog!

    The Purse Snatcher

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Klinkt als een drukke maar hele leuke vakantie! Weer een hele mooie outfit heb je aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I'm going to get those jeans too!
    Is it from the normal line or TRF?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke top! Lekker zomers :-) Enneh, erg herkenbaar hoor van dat gelijk aantrekken van je kleding buit na het shoppen haha!

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke outfit, vind je top echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. baby you're top is really beautiful
    i love it
    i have a new outfit!

    NEW LOOK: A WALK IN THE PARK- SPRING OUTFIT
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/04/a-walk-in-park.html

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke outfit! (: Love the shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. you're so adorable!
    and i love your style <3

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ah you're so pretty! absolutely love those converse
    www.marylee31.blogspot.com
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie top en wat is je haar ook alweer lang zeg! Ik vind je blog een stuk persoonlijker en leuker om te lezen nu je in het Nederlands blogt ;)

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)