dinsdag 23 april 2013

BERSHKA LOOKBOOK

Wow, wat een hoop aanmeldingen al voor de giveaway die sinds gisteren online staat! Vooral mee blijven doen, want het is natuurlijk een super leuke prijs die je kunt winnen. Ik ben nu al jaloers op degene die gaat winnen!

Toen ik wat rond aan het kijken was op het internet kwam ik het Spring/summer lookbook van Bershka tegen. Ik vind sowieso de foto's van dit lookbook erg gaaf en ik ben ook fan van een aantal items. Ik vind vooral alle shorts leuk en het jurkje op de laatste foto ziet er ook erg leuk uit, ook al kun je hem nu niet zo goed zien. Gelukkig woon ik op 5 minuten fietsafstand van de Bershka dus ik ga snel eens binnen kijken! Wat vind jij van het Bershka lookbook?

De winnares van de Sans-online winactie is bekend: Gefeliciteerd Nicole van Roekel! Ik stuur je vandaag een mailtje.


Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter and Instagram

44 opmerkingen:

  1. ooh zeker mooie lookbook!
    aargh had ik maar een berska in de buurt!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lookbook zeg!

    xo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hele mooie lookbook! Vind sowieso dat de Bershka vaak leuke dingen heeft! Helaas heb ik geen Bershka meer in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan bij Bershka altijd wel leuke items vinden. Ik ben dan ook enorm blij dat er hier in Hilversum ook eentje wordt geopend. :) Inderdaad enorm veel deelnemers aan je winactie, wow! De prijs is dan ook geweldig. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die shorts zijn leuk<3 die foto's zijn ook heel mooi. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond Bershka altijd een beetje 'net niet', maar ik vind dat ze deze zomer super leuke items in hun collectie hebben zitten! Geweldig shortje :)

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke items,
    jammer dat er bij mij niet een in de buurt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! De laatste foto vind ik vooral heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I need to stop looking at lookbooks, because they drive me crazy! I want to have everything, but I love this collection. xx

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the colourful shorts!
    x
    Stella from a A Shiny Place

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The colourful shorts and that sweater are so pretty!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Snel een keertje kijken bij Berhska!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind vooral de shorts erg leuk :) ik moet anderhalf uur rijden voor de eerste bershka winkel haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke collectie, en vooral leuk shoppen als het nog betaalbaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de foto's en de kleding allebei echt super leuk! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. the second outfit is great, I have to buy this shorts!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous pictures and outfits.


    -Vogue&Heels
    www.vogueandheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik was toevallig afgelopen week in de Bershka, en ze hebben echt ontzettend leuke dingen! Vooral de slippertjes vind ik erg leuk!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ilove things from bershka ! lookbook is amazing ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben echt dol op de Bershka! Ziet er leuk uit hun nieuwe collectie :) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw gave collectie, Bershka is een van mijn lievelings!
    Haha echt grappig van die visitekaartjes, eigenlijk best slim om te doen overal visitekaartjes neerleggen! Je hebt me op een idee gebracht ;)

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het mooie foto's! Vaak zijn zulke foto's een fijne bron voor inspiratie.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, they have really cool clothes for this collection!!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I love Bershka and this look book looks great x

    http://whatisinherwardrobe.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. i love this summer lookbook of bershka

    NEW LOOK: TOTAL DENIM SUMMER TIME
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/04/denim-x-3.html

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Those multicoloured shorts are amazing.. so pretty xx
    Gemma ♥ | Miss Makeup Magpie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. gorgeous style, adoring your blog!
    check out our new blog – behind the scenes at our fashion agency!

    lots of love from La-La Land
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. love those shoots!

    If you have time come to say hello also on my blog, here
    www.ireneccloset.com

    have a nice day :D
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I'm in love with Bershka, I think, they always have cool stuff! And this lookbook is frigging gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. I love Berska. My favorites the shorts and the dress <3

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi Jenny!
    great post! I love the new Bershkay colecction too! is awsome!
    kisses pretty!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)